Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

47v ja hiukset puoleen selkään ja haluan vielä pidemmät

Vierailija
27.04.2024 |

Onko muita? Käykö enää tämän ikäiselle super pitkät hiukset? Tosin ei varmaa kasvaako vielä

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatin viisikymppisenä hiukset vyötärölle asti. Hyvin kasvoi, siistittiin säännöllisesti. Näin viihdyn. 

Vierailija
22/72 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pitkä, karhea ja tukka. 

Kasvaa kyllä, mutta kun joskus nuorempana kun piti tasoittaa 5cm vuodessa, niin nyt pitäs ottaa pois 15cm. Sellaista takkuuntuvaa pöyhkeää latvoissa. Sen eron olen huomannut.

Ikää 44.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama ja mietin, kasvavatko vielä. Olleet tosi pitkät nuorena.

Vierailija
24/72 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on se juttu, että ei riitä pitkät, vaan pitää olla tosi pitkät? Miten pidät sitten niitä? Kyllä mulla ainakin kasvaa hiukset ja tykkään pitkistä jos ovat hyvin hoidetut. Mulla oli vuosi sitten melkein vyötärölle asti, kun oli vaan jäänyt käymättä kampaajalla. Häpesin niitä ja pidin aina kiinni niin ei kyllä moni edes tiennyt miten pitkät oli 

Vierailija
25/72 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvoi reilu nelivitosena vähän kuin varkain hiukset alaselkään asti. Siistin siis kyllä latvoja säännöllisesti (ja varmaan just siksi ne sitten noin pitkiksi pääsikin) mutta en oikeasti vaan katsonut itseäni juurikaan peilistä kun ei mihinkään ollut etätyöaikana menoakaan. Hassusti siihen kasvuun tottui niin, ettei sitä edes huomannut ihmetellä pestessä tai hiuksia sotkunutturalle värkätessä vaan yhtäkkiä sitten vaan tajusi, että nythän nämä on jo pidemmät mitä ikinä nuorenakaan unelmoin.

Ja just tuon säännöllisen leikkaamisen takia nämä on myös hyväkuntoiset ja tasapitkät eli ei ole sitä hamppuisaa hiirenhäntää latvassa. Nyt tosin mietin, että leikkaan tästä 15-20 cm veks mutta pitkinä aion kyllä hiukseni jatkossakin pitää.

Vierailija
26/72 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa puoleen selkään?

sivusuunnassa siihen selkärangan kohdille

Aika mahdotonta. Naisilla ei ole selkärankaa. Ovat seteliselkärankaisia lompakkoloisia.

Vierailija
27/72 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannatta, varsinkin jos hiukset ovat ohuet ja maantienväriset. 

Vierailija
28/72 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy pidemmät sua vanhemmallekin. Mulla ei ole ihan noin pitkät hiukset. Mutta on pitkät.

53v.

Vierailija
29/72 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota  pidennykset. Riippuu  vähän  hiusten kunnosta,paksuus jne. Tutulla  kuultaa päänahka  vaikka pitkä tukka. En tiedä tietääkö hän itse sitä.

Vierailija
30/72 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vyötärölle asti. Luonnonkiharat ja oma väri. Ikää 56. Saa olla pitkänä niin kauan kuin päässä pysyy, välillä käyn siistimässä latvoja.

Vierailija
31/72 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältäkö pitää kysellä hiustyyliä? Etkö osaa päättää edes omista hiuksistasi itse? Me täällä emme voi tietää, mikä sopii kasvoillesi tai tyyliisi.  

tämä ja vielä 47v pitää hakea hyväksyntää vauva-palstalta :D vai ajattelitko tulla kertomaan että olet erilainen kun ne, joilla on lyhyempi tukka. Ehdota itsestäsi juttua vaikka iltikseen ;)

Vierailija
32/72 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naama alkaa iän lisääntyessä vetää alaspäin pitkät hiukset saattavat korostaa tätä vaikutelmaa. Jokainen saa kuitenkin pitää hiuksensa sellaisina kuin itse niistä pitää. Epäsiistit hiukset antavat aina hompsuisen vaikutelman ovat sitten hiukset lyhyet tai pitkät tai jotain siltä väliltä.

Vierailija
33/72 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihan sama.

Vierailija
34/72 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös yhtä pitkät hiukset kuin ap:lla, eli lapaluihin / rintsikoiden alaosaan. Mun mielestä ihan hyvän pituiset, ei tarvitse olla pidemmät, mutta en halua näitä kovasti lyhyemmäksikään. Ei ole mikään ohut hiirenhäntä, mutta ei mikään superpaksukaan.

-tänä vuonna 49v

Vierailija
35/72 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. En aio ikinä leikata hiuksia lyhyeksi. 

En minäkään aikonut. Aina ollut pitkät hiukset, ihan peppuunkin asti. 

Mutta sitten täytin 40 ja hiukset alkoivat harveta, sekä muuttuivat huonokuntoisiksi. 

Se oli sitten siinä. En varmaan ikinä toivu asiasta, enkä voi sietää nykyisiä hiuksiani, mitkä ovat vain suunnilleen rintsikoihin asti.

Harmi. Olen 43 ja juuri kasvatin huvikseni pitkästä polkasta vyötärömittaiset reilussa vuodessa. Ei ole kiinni iästä 

Minä olen 53 v ja minulla on hiukset puoleen selkään.

Mutta se on iästä kiinni. Käytän hormomikorvaushoitoa. Ennen sitä ja kun oikeaa annosta haettiin, hiuksia putoili rajusti  eikä pudonneet enää kasva takaisin yhtä tuuheiksi. Se mikä ne saa putiamaan, on muutos hormonien tasossa. Mikä tahansa _muutos_ ylös tai alaspäin saa aikaan kunnon sulkasadon. Sinullekin tulee väistämättä estrogeenitason muutos jossain vaiheessa. 

Vierailija
36/72 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi aiheen, mutta tuli vaan mieleen salillani käyvä turbopyllyinen nainen, jonka letitetty tukka ylettää takapuolen päälle. Todella panettavan näköistä jotenkin.

Vierailija
37/72 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu hiuslaadusta. Jos ovat ohuet ja littanat tai kuivat käkkyrät niin ei sovi.

Mikä on kuiva käkkyrä? Minulla on luonnonkihara ja se näyttää aina kuivemmalta kuin suora lasinen hius. Toiseelta se on paljon paksumpi kuin suorat hiukset yleensä on. Ei saisi olla ohuet littanat, muttei myöskään paksut käkkyrät? Mitä oikein saa olla?

Vierailija
38/72 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuusikymppinen nainen, ja hiukset ovat puoleen selkään pitkät. Ovat osa mun identiteettiä, joten jos jotakuta häiritsee niin kääntäköön katseensa muualle. Tuntisin varmaan itseni alastomaksi jos lyhyeksi leikkasin. 😉

Vierailija
39/72 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylen islantilaisessa tv-sarjassa Hankala perintö on hyvä esimerkki n. viiskymppisestä naisesta, jolla on jo aika vanhat kasvot, mutta ihanat pitkät hiukset yli puolen selän. Sopii!  Pitkät hiukset on kaikille! 

Niin oli, mutta se olikin vain hiuslisäke. Jos katsoit sarjan näit kohtauksen, jossa otti lisäkkeen pois.

Vierailija
40/72 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 71 v nainen ja hiukseni ovat paksut ja pitkät. Yleensä pidän ne letillä ja lettikin on todella paksu.