47v ja hiukset puoleen selkään ja haluan vielä pidemmät
Onko muita? Käykö enää tämän ikäiselle super pitkät hiukset? Tosin ei varmaa kasvaako vielä
Kommentit (72)
Riippuu hiusten laadusta ja kunnosta, ja varsinkin kasvojen laadusta ja kunnosta. Ryppyinen ja roikkuva naama pitkien hiusten kanssa saa näyttämään lähinnä noita-akalta.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ihan noin pitkistäpidä, mutta jokaisen oma asia. Ole onnellinen jos hiuksesi ovat paksut ja hyväkuntoiset. Olen 43 v. ja hiuksia vaan tippuu ja tippuu. Ihan lyhyiksi en haluaisi leikata, mutta ei nämä luirutkaan mistään kotoisin ole.
Biotiini
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa puoleen selkään?
Rintaliivien kohdalle. Koko selkä vyötärolle ja siitä sit lantiopituus. eri
Pitääkö mennä ostamaan rintaliivit, jos niitä ei olem jotta tulee standardisi mukaisesti puoleen selkään?
Olen 56v ja puoleen selkään on hiukset😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ihan noin pitkistäpidä, mutta jokaisen oma asia. Ole onnellinen jos hiuksesi ovat paksut ja hyväkuntoiset. Olen 43 v. ja hiuksia vaan tippuu ja tippuu. Ihan lyhyiksi en haluaisi leikata, mutta ei nämä luirutkaan mistään kotoisin ole.
Biotiini
On se vaan kumma, että kaljut miehet eivät suostu syöään biotiinia.
Mulla lähti esivaihdevuosioireiden alettua 42-vuotiaana kirjaimellisesti puolet hiuksista, ja sekin mitä jäi, on ihan hentoista ohutta vauvahiusta. Ei kasva enää pidemmäksi kuin polkkatukka, se vauvahius hapertuu latvoista ja kuluu pois siinä vaiheessa jo kun on vähänkin leukaperiä pidempi. Olen kokeillut Planturit ja ravintolisät, ei mitään apua. Mutta eipä tämä haittaa, pidän sitä polkkatukkaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biotiini
On se vaan kumma, että kaljut miehet eivät suostu syöään biotiinia.
Ei se biotiini mikään ihmelääke ole, miestyyppiseen hormonaaliseen hiustenlähtöön ei auta ollenkaan. Ja muutenkin auttaa vain, jos on puutetta biotiinista. Jos sitä ei ole, niin aine ei vaikuta mitään.
Pitkät hiukset voi olla tosi kauniit, kun niitä hoitaa kunnolla, Mutta mun silmiin liian pitkät hiukset ei sitten enää kovin nätit olekaan. En näe mitään kaunista siinä, että hiukset on niin pitkät, että niitten päälle voi istua. Ne on sitten vaan sellaiset rötköt.
Jos hiusten latvoja ei ole tasoitettu, ne on ikävän näköiset. Monet ei halua tasata niitä latvoja koskaan, koska ne ei halua luopua puolesta sentistäkään, mutta totta puhen, nehän ohenee latvaa kohden ja on sellaiset hiutulaiset ja hapsottavat.
Mutta joillakin on pakkomielle omistaa pitkät hiukset, vaikka ne näyttäisivät miltä harakanpesältä. No ainakin ne pitäisi sitten aina pitää puhtaina, koska ohuet pitkät hiukset näyttää kauheilta rasvaisina.
Omia hiuksiani en päästä hartiapituutta pitemmiksi. Pidempinä ne alkaa roikkua eikä mikään kihartaminenkaan saa niitä asettumaan kauniisti. Eikä mun pään muotokaan oikein salli suoria pitkiä hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kävisi? Olet harvinainen, suurimmalla osalla ikäisistäsi on jo miestukka.
Ei ole olemassa "miestukkaa". Joissain Afrikan heimoissa naiset on kaljuja. Kulttuuri määrittelee sen millainen tukka naisilla nähdään hyväksyttävänä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kävisi? Olet harvinainen, suurimmalla osalla ikäisistäsi on jo miestukka.
Ehkä se johtuu siitä, että suurimmalla osalla on jo hiuslaatu huonontunut ja ohuemmat hiukset vielä ohentunut entisestään.
Vaihdevuodet!
Ikää on 63 ja hiukset kasvaa aivan hulluna pituutta. Pitkä polkka humahtaa muutamassa kuukaudessa alaselkään asti. Harmi vaan, että ovat ohentuneet liikaa pitkänä pidettäviksi. Mummillani oli letitettynä vyötärölle asti ja siitä hän osasi taitavasti tehdä kauniin nutturan niskaan. Houkuttelee kokeilla samaa, ehkä sitten joskus.
Kalsium, biotiini, sinkki ja muutkin vitamiinit & kivennäisaineet kuntoon.