Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

47v ja hiukset puoleen selkään ja haluan vielä pidemmät

Vierailija
27.04.2024 |

Onko muita? Käykö enää tämän ikäiselle super pitkät hiukset? Tosin ei varmaa kasvaako vielä

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

49 ja vyötärölle. Olen tosin meinannut lyhentää, mutta aina ne vaan kasvaa. Ja vielä suht paksut, vaikka ei niin paksut kuin nuorempana.

Vierailija
42/72 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kriiseillyt paljon sen kanssa mitä voi käyttää ja miltä näyttää minkäkin ikäisenä. Nyt se viimein kirkastui minullekin, voi käyttää mitä vaatteita itse haluaa! Nimittäin tiukat ja palajastavatkaan vaatteet tai eivät ole ikääntyneemmillä samalla tavalla seksikkäitä kun nuoremmilla, vaikka oikeaan kohderyhmään ne kenties vetoavat. Se mikä korostuu vanhemmiten on olemus ja energia joka ihmisestä huokuu. Mitä vanhempi siis on, sitä enemmän kannattaa siis panostaa oman energian olemukseen,  ulkonäöllä tätä ei voi enää kompensoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa puoleen selkään?

Rintaliivien kohdalle. Koko selkä vyötärolle ja siitä sit lantiopituus. eri

joko 47 vuotiaiden naisten rinnat roikkuvat niin alhaalla, että rintaliivitkin on puolessa selässä?

Heh, rinnat ei roiku ollenkaan vaikka kolme lasta imetetty. Pitkät hiukset, pystyt rinnat ja vatsalihakset erottuu. 48 vuotta.

Vierailija
44/72 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kasvatetaan erityisen pitkät hiukset joita sitten pidetään kiinni. En tajua. 

Sellainen pitkä polkka olisi monelle paljon parempi ja pirteämpi. Sitä saisi laitettuakin eri tavoin eikä vaan valuisi kasvoilla tylsästi. 

Vierailija
45/72 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin kasvatetaan erityisen pitkät hiukset joita sitten pidetään kiinni. En tajua. 

Sellainen pitkä polkka olisi monelle paljon parempi ja pirteämpi. Sitä saisi laitettuakin eri tavoin eikä vaan valuisi kasvoilla tylsästi. 

Mulla on kerroksittain leikatut, pitkät hiukset ja juuri sen vuoksi, että valu missään kun on kunnon malli ja saa myös erilaisia kampauksia. Ikää 48 tänä vuonna ja saan paljon kehuja hiuksistani ja tyylistäni

Vierailija
46/72 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täti kertoi aina että hänellä kun luonnostaan pitkät hiukset niin toiset naiset oli kateellisia ja repi hänen hiuksiaan ja uteli aina "onko nuo muka aidot". Ja oli ihan aidot.. Hän oli vain saanut täydelliset hiusgeenit. :D ja piti vielä pitkiä hiuksia päälle 60 vuotiaanakin. 

Vierailija
47/72 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jotain helppoja kampauksia? Kaikki tuntuu niin monimutkaiselta ja vaikeilta kun on liukkaat hiukset. 

Vierailija
48/72 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ihan noin pitkistäpidä, mutta jokaisen oma asia. Ole onnellinen jos hiuksesi ovat paksut ja hyväkuntoiset. Olen 43 v. ja hiuksia vaan tippuu ja tippuu. Ihan lyhyiksi en haluaisi leikata, mutta ei nämä luirutkaan mistään kotoisin ole. 

Mites sun sinkkiarvot?

Vierailija
49/72 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä kiva rakastella noin pitkähiuksista naista takaapäin ja ottaa hiuksista kiinni.

M54

Vierailija
50/72 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä polkka vasta tylsä onkin. Pitkät hiukset on upeat.

Vierailija
51/72 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole tajuamatta. Olen 65 ja minulla on vyötärölle ulottuvat hiukset. Pidän niitä ponnarilla enkä kysele sinulta.

Vierailija
52/72 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+

Harmaat ja luonnontaipuisat (ei ihan kihara, mutta ei suorakaan) hiukset pakaroihin asti. 

Ei kiinnosta, mitä muut miettivät hiusteni pituudesta.

Vierailija
53/72 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan teistä pitkiin hiuksiinne identifioituneista ei joudu menettämään niitä syöpähoidoissa, ei kannata panna liikaa painoa mihinkään ulkoiseen tai ylipäätään fyysiseen olemukseen sen kun voi hetkessä menettää monella tavalla sairauden myötä.

Vierailija
54/72 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältäkö pitää kysellä hiustyyliä? Etkö osaa päättää edes omista hiuksistasi itse? Me täällä emme voi tietää, mikä sopii kasvoillesi tai tyyliisi.  

Mene sinä välillä vaikka pihalle.

Vierailija
55/72 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti valtavasti hiuksia tuossa pari vuotta sitten sivujakauksen kohdalta, varsinkin otsalta. Syynä stressi (ja varmaan osittain ikä). Vaihdoin työpaikkaa, stressi jatkui, mutta rupesin käyttämään jotain hiusravintolisiä ja Plantur-shampoota. Se auttoi, ja vielä enemmän auttoi vaihtaa työpaikkaa taas uudestaan. Nyt on pää täynnä sellaista 8-15 senttistä hiusta, mutta myös pidempää. Huomaa varsinkin tuosta jakauksen kohdalta miten paljon tulee uutta hiusta, tosin nyt harmaana/valkoisena. Täytin viime vuonna 40, ja alan hiljalleen taas huomata miten paksut hiukset mulla on. Eli, ravinto kuntoon, stressi aisoihin ja omalle päänahalle/hiukselle soveltuvat tuotteet. 

Vierailija
56/72 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans puoleen selkään. Ne on kivat.

n 60

Vierailija
57/72 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehet tykkäämme pitkistä hiuksista mutta harteille tai vähän yli riittää kyllä hyvin.

Tuollaistahan joutuu pesemään joka päivä ainakin 30 minuutin kuuman suihkutuksen kera ja menee vielä hirveä määrä pesuaineita, että ylimääräisistä senteistä hiuksissa tulisi kyllä maksaa jotain PÄÄSTÖVEROA.

Vierailija
58/72 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46 ja hiukseni yltävät vyötärölle. Ovat tosin aina kiinni, yleensä nutturalla. Välillä mietin hiusten lyhentämistä lapaluu- tai hartiamittaisiksi mutta toisaalta pitäisin niitä senkin mittaisina aina kiinni, koska en pidä kasvoille tai niskaan tulevista hiuksista, joten miksi vaivautua. Pitkät melko tasapitkät hiukset on helppo laittaa kiinni ja tykkään hiuksistani pitkinä. Koska pitkään on ollut se käsitys, että vanhetessaan naisten pitäisi alkaa käyttää lyhyitä hiustyylejä, on normaalia pitemmässä tukassa myös aavistus vastarintaa :D

Vierailija
59/72 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me miehet tykkäämme pitkistä hiuksista mutta harteille tai vähän yli riittää kyllä hyvin.

Tuollaistahan joutuu pesemään joka päivä ainakin 30 minuutin kuuman suihkutuksen kera ja menee vielä hirveä määrä pesuaineita, että ylimääräisistä senteistä hiuksissa tulisi kyllä maksaa jotain PÄÄSTÖVEROA.

Höpsis. Hiukset rasvoittuvat päänahasta, joten lyhyt miestukka rasvoittuu siinä missä pitempikin. Satunnaiset roskat voi poistaa pitkistä hiuksista muutenkin kuin pesemällä ja hiukset voi myös laittaa kiinni ja suojata tarpeen vaatiessa, esim. metsässä kulkiessa. Itse en käytä hiuksiani eteisen kuramattona, joten miksi minun pitäisi kuurata niitä jatkuvasti? 

Vierailija
60/72 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesemisestä vielä: kaiken lisäksi kuuma vesi vaurioittaa hiusta, joten kuumalla ei kannata pestä, etenkään päivittäin.