Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita töissä käyviä joille alkoholi on elämäntapa?

Vierailija
27.04.2024 |

Käyn töissä, tienaan hyvin ja elämä muutenkin kunnossa. Alkoholi kuuluu itselläni olennaisena osana joka päivästä elämää. Mielestä se antaa kivasti arkeen, ja erityisesti juhlaan, sisältöä

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat nololta

Vierailija
2/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä sinun elämäsi kovinkaan kunnossa ole jos alkoholi tarjoaa sinulle noin paljon sisältöä siihen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä sinun elämäsi kovinkaan kunnossa ole jos alkoholi tarjoaa sinulle noin paljon sisältöä siihen

Miksei olisi kunnossa? AP

Vierailija
4/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko päivittäin saat sisältöä elämääsi / kehoosi alkoholista?

Vierailija
5/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi juoppo kun puolustelee juoppouttaan. Sano nyt vielä että "Juon koska voin tai haluan". Ei. Juot koska olet riippuvainen. Addikti.

Vierailija
6/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä ja joka ikinen yö, sinua ajattelen, alkoholi. Eihän tämä mitään elämän sisältöä ole, enemmänkin elämän välttelemistä ja eskapismia. Menee aika sukkelasti pienessä pierussa, kun ei muutakaan ole eikä jaksa eikä laajemmalti kiinnostakaan. Terveisin nimimerkki vähän toista viinipulloa jo mennyt tämän aamun aikana

Vierailija
7/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites AP viikonloput? Ootko silloin sitten selvinpäin? Mä join näköjään eilen 11kpl 0,5 oluita ja nyt kyllä kieltämättä päätä vähän jomottaa.

Vierailija
8/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kolmikymppisiä aikuisia jotka puhuu juomismuistoistaan ja suunnitelmistaan kuin 18-vuotiaat. Minua nolottaa heidän puolestaan näin alta kolmikymppisenä.

Vierailija
9/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole elämäntapa. Hyvä jos joka vuosi edes käyn Alkossa.

Vierailija
10/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenteista huomaa että thl:n alkoholi propaganda on mennyt suomalaisiin todella hyvin läpi. Kannattaa välillä ajatella omilla aivoilla eikä sokeasti luottaa virkakyöstien propagandaan

Vierailija
11/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi juoppo kun puolustelee juoppouttaan. Sano nyt vielä että "Juon koska voin tai haluan". Ei. Juot koska olet riippuvainen. Addikti.

Ja sinusta tuolleen saa puhua sairaalle ihmiselle? Puhuisitko vaikka syöpäsairaalle? Häpeä.

Vierailija
12/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se määrä. Kestäähän sitä pienen annoksen vaikka päivittäin, kun ei humallu liikaa ja työt sujuvat. 

Vierailija
13/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen kolmikymppisiä aikuisia jotka puhuu juomismuistoistaan ja suunnitelmistaan kuin 18-vuotiaat. Minua nolottaa heidän puolestaan näin alta kolmikymppisenä.

Ei taida liittyä tähän aloitukseen tuollainen meno? No kunhan sinunkin aivot kehittyy aikuisiksi siinä kolmekymppisenä niin ymmärrät 

Vierailija
14/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole elämäntapa. Hyvä jos joka vuosi edes käyn Alkossa.

Aina pitää olla joku, joka korostaa omaa erinomaisuuttaan. Ihan kuin se tekisi kenestäkään parempaa ihmistä.

Vierailija
15/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinusta tuolleen saa puhua sairaalle ihmiselle? Puhuisitko vaikka syöpäsairaalle? Häpeä.

Melkoista idiotismia verrata syöpää alkoholismiin. Syöpää ei kukaan valitse elämäänsä, alkoholin taas nimenomaan valitsee. Sen juo itse, kukaan ei kaada sitä kurkkuusi paitsi jos itse annat.

Vierailija
16/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sisältöä? Ovatko vaimosi ja lapsesi samoilla linjoilla?

Vierailija
17/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä alkoholissa viehättää? Hirveän makuista litkua.

Vierailija
18/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida liittyä tähän aloitukseen tuollainen meno? No kunhan sinunkin aivot kehittyy aikuisiksi siinä kolmekymppisenä niin ymmärrät 

Tuossahan juominen on elämäntapa

Vierailija
19/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se elämäntapa tai pikemmin osa elämää. En voinut ymmärtää miten joku jaksoi tasaisen tylsää ja harmaata arkea, mielestäni siitä puuttui jotain mitä omassa elämässäni oli. Asiat tuntuivat ja näyttivät paremmilta, mutta eihän se sitä ollut.

Ymmärrän mikä terveyshaitta alkoholi on ja rahasyöppö. Olen onnekas, että olen tästä tavasta päässyt pois, vaikka voihan se uudestaan sekin alkaa.

Vierailija
20/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta, monet jutut pelittää, energiaa esim, inhokkikotityöt,,ei ole niin ärtyisä,,7moni on,eli joillekin sopii joillekin ei,, viiniä,,ei väkevämpää,,siinä raja