Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut baarissa

Kommentit (11027)

Vierailija
10241/11027 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokos Vornanen on palannut sairauslomalta? Toivottavasti sai hyvää hoitoa.

Ei vielä. Hoidosta ja sen laadusta ei ole tietoa. Ehkä hän on ollut lähinnä kotosalla, sängyssä ja peittojen alla.

Seinät ovat saattaneet kaatua päälle.

Vierailija
10242/11027 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Breaking News: Joensuun poliisijohtaja: Timo on tervetullut takaisin töihin ampumaradan kautta. Meillä ei Rivermouthin Karhuryhmä laukea ennenaikaisesti maahan, eikä ammu karhukoplaa perseeseen. 

Vapaa-ajalla metsässä kanasia ja Sannan kuvilla treenataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10243/11027 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Asiakirjat paljastavat: Timo Vornanen joutui poliisina haulikkomiehen tulitukseen ja ampui miestä pakaraan." (YLE / 8.5.2024)

https://yle.fi/a/74-20087696

Melkoisen liipasinherkkä kaveri tämä aseharrastaja, metsästäjä, persujen maalaissheriffi. Yleensä poliisi ei joudu ampumaan ihmistä päin koskaan. Muutoinkin uralle kasautunut tilanteita. Vaikka näkeehän tuosta kuka hyvänsä, ettei ole puhejudomiehiä.

Jokohan Sheriffi-kitara on valmis? Hän alkoi rakennella sitä viime vuoden puolella.

Vierailija
10244/11027 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokos Vornanen on palannut sairauslomalta? Toivottavasti sai hyvää hoitoa.

Ei vielä. Hoidosta ja sen laadusta ei ole tietoa. Ehkä hän on ollut lähinnä kotosalla, sängyssä ja peittojen alla.

Apua! Peitto uhkaa minua! Missä on minun aseeni?

Honey, pull yourself together without guns!

Vierailija
10245/11027 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Asiakirjat paljastavat: Timo Vornanen joutui poliisina haulikkomiehen tulitukseen ja ampui miestä pakaraan." (YLE / 8.5.2024)

Mitähän Jarlan Fingerpori olisi tuosta vääntänyt?

Jarlalla on varmaan jo ideamylly pyörimässä aiheen tiimoilta.

Vierailija
10246/11027 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vornasen sairausloma jatkuu. Hyvä tietää itsekin, että jos töissä alkaa vituttaa liikaa, pääsee pitkälle saikulle helposti, kun käväisee aamuyöstä kapakan edustalla ampumassa pari kutia maahan.

Vierailija
10247/11027 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluan kuukauden saikun

Vierailija
10248/11027 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vornasen sairausloma jatkuu. Hyvä tietää itsekin, että jos töissä alkaa vituttaa liikaa, pääsee pitkälle saikulle helposti, kun käväisee aamuyöstä kapakan edustalla ampumassa pari kutia maahan.

Ei se sinua työttömänä hyödytä. Silakkaliikkeestä ei saa sairauden takia lomaa.

Vierailija
10249/11027 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoisen liipasinherkkä kaveri tämä aseharrastaja, metsästäjä, persujen maalaissheriffi. Yleensä poliisi ei joudu ampumaan ihmistä päin koskaan. Muutoinkin uralle kasautunut tilanteita. Vaikka näkeehän tuosta kuka hyvänsä, ettei ole puhejudomiehiä.

Jokohan Sheriffi-kitara on valmis? Hän alkoi rakennella sitä viime vuoden puolella.

Mikä on Sheriffi-kitara? 

Tulee mieleen Tim- Boy Vornos laulamassa I shot the nig##rs ass, but I did not shoot the debuty.  Yeah, Mä ja mä  Shot in Ihku, but I swear it was in self-defence -  oh no, ooh no no  yeah.

Vierailija
10250/11027 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timpe ei näytäkään kokovartalokuvissa niin isolta kaverilta verrattuna esimerkiksi kasvo- tai ylävartalokuviin.

Vierailija
10251/11027 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vähän vauhtia tähän parveiluun! PItää saada 525 sivua täyteen ennen palstan sulkeutumista toverit!

T: Vasemmistokomissaari

Moi taas!  Tavattiin eilen, pitäisikö tutustua? Terveisiä puoluetoimistolle ja miltä maistuu Häkämiehen lasti suussasi?

Vierailija
10252/11027 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Sheriffi-kitara? 

Tulee mieleen Tim- Boy Vornos laulamassa I shot the nig##rs ass, but I did not shoot the debuty.  Yeah, Mä ja mä  Shot in Ihku, but I swear it was in self-defence -  oh no,

"SHERIFFS SPECIAL

Olen jo pidemmän aikaa halunnut opetella kitaransoiton alkeet, mutta oma kitara on puuttunut. Tykkään rakennella kaikenlaista, joten ajattelin aloittaa tämän kitaransoiton harrastuksen aivan perusteista, eli rakentaa kitaran. Kävin ostamassa mahonkia ja loimuvaahteraa ja rakentelin tämmöisen Sheriff's Specialin - eli Sheriffin Erikoisen. Tämä on 1959 vuosimallin Gibson Les Paul paksuine kauloineen höystettynä minun omilla tuunauksilla. Itse kun tekee alusta asti, niin saa just sellaisen kun haluaa." (Timo Vornanen / Facebook / 2.1.2024)

Vierailija
10253/11027 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo, play Misty for me, please!

Vierailija
10254/11027 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timppa syntyi väärään maahan.

Juu, USA:n poliisivoimissa hän olisi saanut toteuttaa itseään ihan eri tavalla kuin Suomenniemellä.

Vierailija
10255/11027 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheriffin Erikoinen kuulostaa Ihkun uudelta drinkiltä. Nythän Timoliinilla  on aikaa väkertää vaikka koivusta oman soittimen. 

Suosittelen kuitenkin opettelemaan bluesia, johon Gibsonin Les Paul  ei sovellu parhaiten. Esimerkkini Wailers-coveriin sopisi paremmin -helpot soinnut: kolmen ruudin serenaadi.

Olettaisin että vaimo, seisova koira, työtilanne ja dokaaminen  viittaisi enemmän bluesiin suuntaan. Toki Jamppa Tuomis-syndrooma on mahdollinen. 

Vierailija
10256/11027 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sheriffin Erikoinen kuulostaa Ihkun uudelta drinkiltä. Nythän Timoliinilla  on aikaa väkertää vaikka koivusta oman soittimen. 

Suosittelen kuitenkin opettelemaan bluesia, johon Gibsonin Les Paul  ei sovellu parhaiten. Esimerkkini Wailers-coveriin sopisi paremmin -helpot soinnut: kolmen ruudin serenaadi.

Olettaisin että vaimo, seisova koira, työtilanne ja dokaaminen  viittaisi enemmän bluesiin suuntaan. Toki Jamppa Tuomis-syndrooma on mahdollinen. 

Joensuu Blues.

Vierailija
10257/11027 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Purra Blues voisi alkaa vaikkapa näin: "Nimeni on Riikka Purra, enkä pysty tekemään mitään muuta kuin Suomen nykytilannetta surra."

Vierailija
10258/11027 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko kiltit lopettaa Timo Vornasen ja Perussuomalaisten solvaamisen?

Vierailija
10259/11027 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko millään ulkomaalaisella vedonlyöntitoimistolla peliä, jossa voisi veikata kuka persuista mokaa seuraavaksi?

itse veikkaa Rydmania.

Sheikki Laaksolla on hyvin alhainen kerroin. Itse kuitenkin veikkaan, että Kaisa "kukkuu" Garewilta löytyy netistä joku enkelienergiaan perustuva nettihuijausyritys. Mauri" grazy ballhead a.k.a Elukka" Peltokangas lähtee pensan hinnalla Eurooppaan ja joutuu takuuvarmasti kännissä tappeluun prysselissä - näiden tyyppien mieliala ( niin monella tasolla ) on niin Keihäsmatkoilta, että he eivät kestä Eun Kela Gold-luottokortin tuomaa vastuuta. Takarivissä harvoin puhuu sellainen ( en jaksa tsekata ) 30-40-lukujen kauhuelokuvien prototyyppi olen ristinyt Boris Gandalfiksi: hänellä on varmasti kellarissa kahleissa 17-vuotiaita Thaipoikia. 

Antikainen jää sairauslomalle dokaamisen ja mt-ongelmien takia.  Tähänhän persut pyrkivätkin: kukaan ei jaksa raportoida ras#sta puhetta etc.. Kunhan ampumisesta ja sylkemisestä ei tulisi uusi normi. 

Vierailija
10260/11027 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Vaimo: - Timo, päivällinen on valmis? Syömään! Timo? Timo!

* Timo: - Vain sillä ehdolla, että tuot sen tänne sänkyyn tarjottimella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi