Kansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut baarissa
Kommentit (11076)
Vierailija kirjoitti:
Känninen Vornanen ajatteli nuoria tyttöjä hurmatessaan, että pian pääsee laukaisemaan aseensa. Ja niinhän siinä kävikin.
Lieköhän samaa kaliiberia se luokan suomakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustivat, että perjantaina on jo puhuttu pääministerin kanssa. Kansalle ei aiottu kertoa mitään ja Orpo ehti luikkia sopivasti pakoon Leville ja Purra risteilylle. H-A hups unohti sekaannuksen takia kertoa muille puhemiehille
Kuka uskoo? Kiva että pitivät myös opposition pimennossa työpaikkaturvallisuuden suhteen.
Yhdessä koordinoitua sumutusta.
Nyt pukkaa arvontaa: montako persujen eduskuntaryhmästä erotettua kansanedustajaa on ek-vaalikauden lopussa nauttimassa etuuksiaan.
Itse veikkaan varovasti kolme-neljä, onhan tässä vielä aikaa keppostella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on selvää ajojahtia, joka ei tule päättymään hyvin.
Ei niin, Vornaselle ja Persuille.
Antijytky, ja ihan itse aiheuttaneet. Mariniin persujen kohdistama ajojahti oli persujen mielestä vain harmitonta, parempaa läppää. Odotamnekin innolla seuraavia puolueiden kannatusgallupeja. Nähdään oliko ammuskelu keskellä helsinkiä kovakin boosti persujen kannatukselle ja kannattiko hirveästi puolustella tapahtunutta.
Se määrä, millä persut höykyttivät Sanna Marinia, oli aivan tolkuton. Teki sitä kokoomuskin, mutta ensiksimainittu puolue oli tässä asiassa aivan oma lukunsa.
Marin on osoittautunut koko 200
Sandy Graham-Lapsonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PERSUJEN KANNATUS ON ENÄÄ ALLE 14%😂🤣😅😆😁
NÄIN SITÄ KANNATTAA KÖYHIÄ KYYKYTTÄÄ JA SITTEN VIELÄ MINISTERI PURRAN VIDDUILLA KÖYHILLE. PERSUT HALVEKSII TAVIKSIA, JOILTA HE OVAT HALUNNEET VAIN ÄÄNET.
TÄMÄ VORNASEN TAPAUS JA SEN TIEDOTTAMINEN OLI LIIKAA
Tämä gallup taidettiin tehdä ennen Vornaista? Eiköhän nykylukema ole jo 10%.
Hyvä, saadaan seuraavien vaalien jälkeen rajat taas auki ja ulkomaalaisille köyhille apua. Hirvittävän epäreilua, että ulkomaanapu on vähennetty puoleen. Meillä täällä Suomessa kyllä pärjätään vähemmälläkin.
Ja onhan se hyvä, että työttömien kyykytys loppuu, työntekijät voivat talkoilla sen verran, että veroja nostamalla saadaan riittävästi rahaa työttömille, ettei tarvitse saksilla leikellä. Mielellään suojaosa voisi olla jopa 500€. Poika nimittäin pärjäsi hyvin, vaikka töissä kävi vain 15h/viikko, kun soviteltua päivärahaa sai ja suojaosa oli 500€, lisäksi sai vuokraan tukea. Pari kuukautta oli lomautettuna, kun halusi käydä Vietnamissa kavereiden kanssa synkimpinä talvikuukausina. Hänellä on jonkin verran kaamosmasennusta. Työnantajalle se sopi.
Nyt on ollut vaikeaa, kun on töitä pitänyt enemmän tehdä. Ei tahdo rahat riittää. Pakko on ollut lainata rahaa ja itselläkin tiukempaa elämä, kun soviteltua päivärahaa olen saanut itsekin. En jaksaisi enempää tehdä, 6h/päivä riittää minulle, mutta nyt on pakko. Mutta valoa on tunnelin päässä, jos persuilijat lähtevät hallituksesta, ei ne 3 vuotta kestä tätä metakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt pukkaa arvontaa: montako persujen eduskuntaryhmästä erotettua kansanedustajaa on ek-vaalikauden lopussa nauttimassa etuuksiaan.
Itse veikkaan varovasti kolme-neljä, onhan tässä vielä aikaa keppostella.
Se tekisi suurin piirtein yhden tapauksen vuodessa, kun hallituskautta on vielä jäljellä noin 3 vuotta.
Mitäs muita poliiseja on vielä kansanedustajina?
Siinäkin on yksi PS-törttöilijäkansanedustaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Hallittu varoituslaukaus maahan ei ole ihmishenkien vaarantamista. Oliko se sopivaa tai tarpeellista on toinen asia.
Aika huonot hermot on kyllä poliisilla. Suuttuu kännissä kun häviää painin teinityttöjen huomiosta ja ryhtyy väkivaltaiseksi ja ammuskelee. Ei psyykkisesti terve ihminen sellaista tee.
Tulee Hiltus-Eero mieleen tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Nää taitaa kaikki olla niitä "yksittäistapauksia" 😂
Timo kirjaimellisesti pamautti itsensä kansalaisten poliittiseen tietouteen.
Vierailija kirjoitti:
Minä jäin kyllä vähän kaipaamaan sitä Timon anteeksipyyntöä koko tapahtuneen oikeille uhreille eli niille joita kohti ammuttiin ja joiden henki ja terveys riskeerattiin kimpoavalle luodille alttiiksi, sille tyypille joka joutui painimaan humalaisen Vornasen kanssa, kaikille paikallaolleille joille aseella ampuminen on aiheuttanut turvattomuuden tunnetta, sekä niille tytöille kuin joutuivat kestämään setämiehen lähentelyä.
Vapaaehtoisesti saa pyytää anteeksi vaimolta jos hän sitä vaatii ja lapseltaan myös julkista häpeää. Ja veronmaksajilta meidän verorahojen tuhlaamista.
Pyysi anteeksi ainoastaan ja vain mainehaittaa ja sitäkin aivan liian myöhään. Ei kyllä yhtään ymmärrä tekojensa vakavuutta, saati että olisi valmis ottamaan niistä vastuuta.
Ei mitään luottoa tuollaiseen henkilöön, joka kokee oikeudekseen tehdä mitä tahansa ilman rangaistuksia,
Vierailija kirjoitti:
He certainly isn't a gentleman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotellaan rauhassa minkälainen tuomio tulee ja katsotaan sitten onko Timon tarpeellista erota.
Tuskin riittää muu kuin ehdoton vankeustuomio eduskunnasta erottamiseen. Ja sitä tuskin tulee varoituslaukauksesta.
On riittänyt ennenkin, tiedän että se voi olla uutinen sinulle mutta erottamiseen on riittänyt ehdollinen tuomio.
Lahjusten ottaminen ministerinä on huomattavasti pahempi rikos kuin varoituslaukauksen ampuminen.
Ihmishenkien vaarantaminen on kaikista vakavin rikos mihin kukaan voi syyllistyä. Timolla ei ole mahdollisuuttakaan selvitä tästä.
The party animal is here again?
Vierailija kirjoitti:
Mies jatkaa kansanedustajana !!
Massiivinen tappio vassareille !! 🤣🤣🤣
Aika harhainen pervopersu pitää olla, jos kuvittelee, että eduskuntaryhmästä erottaminen on voitto. Kyllä se aikanaan erotetaan myös eduskunnasta. Tyyppi on niin härski, ettei tajua itse erota - hillotolppa vaan mielessä 🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Näitä äänestävillä ei voi mitenkään kulkea hissi ylimpiin kerroksiin asti.
Onkohan se puupää passipoliisi jo saanut kenkää joka heitti Vornasen putkaan? Ei tainnut ymmärtää että vähän isommat kuviot menossa. Nyt joudutaan selittelemään ettei voi tiedottaa force majeure syistä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:"Vornanen sanoo aikovansa pyytää itse eroa, jos perusteet tuomioistuimen lainvoimaisen päätöksen jälkeen ilmenevät." (HS / 2.5.2024)
Vornanenhan voi ajatella, että mikään peruste ei asiassa riitä. Eli mitään tarvetta ei tule olemaan eroamiselle.
Vornanen on nyt julkaissut ns. anteeksipyynnön, pahoittelee mainehaittaa ja joku force majeure -syy on niukalle tiedottamiselle. :D Eiköhän tässä sitten joku tyytymättömyys ole tuomioonkin ja voikin jäädä. Hän on itse poliisi, syyttäjä ja tuomari näköjään. Hoviin saakkahan tämä menee joka tapauksessa, eli kestää ja kestää.
Krapula = Force majeure 🤣?!
Päivän vitsi:"
Perussuomalaisten ryhmä on kuitenkin toiminut tänään ryhdikkäästi oikein, juuri niin kuin pitää, Orpo kommentoi."
Ryhdikäs ja liero persut ei kyllä kuulu samaan lauseeseen. Asiaan reagoitiin pitkän vähättelyn jälkeen vasta kun tajuttiin, ettei tätä saada hyssyteltyä hengiltä.
Orpo itse ei taaskaan ollut kartalla useaan päivään. Taitaa vieläkin odotella sitä poliisien tiedotusta.
Minä jäin kyllä vähän kaipaamaan sitä Timon anteeksipyyntöä koko tapahtuneen oikeille uhreille eli niille joita kohti ammuttiin ja joiden henki ja terveys riskeerattiin kimpoavalle luodille alttiiksi, sille tyypille joka joutui painimaan humalaisen Vornasen kanssa, kaikille paikallaolleille joille aseella ampuminen on aiheuttanut turvattomuuden tunnetta, sekä niille tytöille kuin joutuivat kestämään setämiehen lähentelyä.
Vapaaehtoisesti saa pyytää anteeksi vaimolta jos hän sitä vaatii ja lapseltaan myös julkista häpeää. Ja veronmaksajilta meidän verorahojen tuhlaamista.