Kansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut baarissa
Kommentit (11076)
Näköjään joensuulainen kansanedustaja. Se selittänee aika paljon. On nimittäin kaikki sieltä päin tuntemani ihmiset aika... erikoista sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te tekisitte nyt Orpon asemassa? Orpona minua eniten vituttaisi kaikki.
Aika moneen kertaan on Orpo jo joutunut median edessä selittelemään persujen edesottamuksia. Ei ollut meinaan ensimmäinen tai edes toinen kerta...
Ajatella että posliini osoittaa tuollaista leväperäisyyttä aseen kanssa.
Vornanen oli karjaissut ravintolaan tullessaan tarjoavansa kaikille viinaa.
Vierailija kirjoitti:
Missä tää iso uhkaava jengi on tällä hetkellä?
Kumma ettei poliisi ottanut edes osaa säilöön?
Ei ehkä kannata kanniskella asetta mukana. Voi helposti alkaa nahistella ihmisten kanssa, kun tietää, että itsellä on vähän kättä pitempää mukana tarvittaessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli seurue uhkasi kansanedustajan henkeä ja terveyttä?
Kyllä. Ja kansanedustaja, entisenä poliisina, selvitti asian erittäin hyvin. Kukaan ei loukkaantunut.
minkä ihmeen takia vornanen pidätettiin eikä seurueen jäseniä tai edes yhtä heistä 🤣🤣🤣 en ole koskaan pitänyt persuja normi älykkäinä, mutta kyllä tuossa taas tyhmyys tiivistyi. selvitti asian erittäin hyvin, mutta joutui poliisikolleegoiden viemänä putkaan. haloo, minkä kokoinen herne persujen korvien välissä liikkuu?
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt taas lehdistö tehnyt täysin vähäpätöisestä jutusta, joka ei ole edes maininnan arvoinen suuret lööpit vain kaupallisuuden takia, raflaavat otsikot.Tämä on yksittäistapaus, bagatelli, lets forget and move forvard, asia on loppuunkäsitelty ja piste.
Tässä meille esiintyy aloitteleva standup-koomikko. T
Vierailija kirjoitti:
itse veikkaan baarissa tapahtuneen huumekauppaa mihin poliisi-kansanedustaja velvollisuudentuntoisena kansalaisena tietysti puuttunut, roadmanit kutsuneet apujoukkoja paikalle ja uhkailleet kansanedustajan henkeä ja terveyttä kun poistunut baarista
Tuo valhe ei enää mene läpi pervopersu. Tästä on jo uutisoitu, että Vornanen itse uhkaili aseella porukkaansa ja sitten ampui maahan - ketä lienee tähdännyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistivät Timon putkaan! Olen pyörtyä.
Timossa on miestä.
Nätti villapaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli seurue uhkasi kansanedustajan henkeä ja terveyttä?
Näin sen iltalehdestä juuri luin minäkin. Vornanen pelasti tilanteen hyvin.
Hienosti pelastettu vsinbpersun mielestä. Kansanedustaja ammuskelee kokkelipäissään 🤔
Mistä sinä sen tiedät? Myitkö hänelle?
Persuilla on omat toimittajat. Ei siihen passaa väliin mennä tai tulee ammutuksi. Ai mutta jokuhan tuli jo.
Vierailija kirjoitti:
Vornalla on siis aina ampuma-ase völjyssä. Onko hänellä myös luotiliivi aina päällään?
Eiköhän tästä lähtien huomioliivi varoitukseksi vastaantulijoille ole syytä olla aina kodin ulkopuolella päällä.
Nyt kaikki kansalaiset kantamaan pistoolia mukanaan kansanedustajan esimerkin mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Naurettiinko karaokessa Timon viisuvalinnalle vai mistä se nuin taas tussahti?
Maailman pihamaat olisi ollut passeli kipale Timpalle: "On tilaa, rahaa, tavaraa, vaan silti kaipaan pientä omenaa".
Vierailija kirjoitti:
Missä tää iso uhkaava jengi on tällä hetkellä?
Tämän palstan persu poitsun mukaan varmaan kohta on varmaan lauma terrorzteja jotka ovat uhanneet maan sisäistä turvallisuutta ja Timo on James Bondina yksin pelastanut toiminnallaan sen.
Vierailija kirjoitti:
itse veikkaan baarissa tapahtuneen huumekauppaa mihin poliisi-kansanedustaja velvollisuudentuntoisena kansalaisena tietysti puuttunut, roadmanit kutsuneet apujoukkoja paikalle ja uhkailleet kansanedustajan henkeä ja terveyttä kun poistunut baarista
Tässä on jo valkopesun yritystä 👍
Taas tämmöistä, eikä tämmöiselle loppua näy. Vornasen edesottamukset ja aseenkanto eduskunnassa ja kaupungilla todella järkyttävää. Puhumattakaan että syyttä käyttää asetta juovuksissa. Taustaporukat Joensuussa ottaa kantaa ja sanoo just ihan vääriä sanoja, eli sympatiseeraavat. Persukenttä koettaa vanhalla kikalle, eli syyttää muita keksittyjä tahoja.
Se Oscar-patsas olisi kuulunut minulle, mutta pysti annettiinkin sille hemmetin Sandra Bullockille!!!