Olen salarakas
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään kysyttävää. Otan osaa.
Kiitos. Otan osaa, jos kyseessä on miesystäväsi.
Ei minulla ole miesystävää. On aviomies, joka loikoilee tuossa vieressäni. Otan edelleen osaa yksinäisyytesi vuoksi. Et ole enää ns. vaimomatskua.
En ole yksinäinen ja voit säästää säälisi. Mun elämän tavoite ei ole olla vaimo.
Mikä on sinun elämäsi tavoite? Olla yksi patja, niin kauan kun kelpaa ja sitten vaihtuu toiseen?
Se toinen on mun patja, niin kauan kun mua huvittaa.
Hehheh, niihän sä kuvitt
Teillä taitaa olla aviossa ongelmia, Kolmas henkilö?
Et sä rakas oo.
Oot sukupuolielin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et halua olla sinkkumiesten kanssa ja pitää hauskaa sillä tavalla? Onko siinä jokin hohtonsa kun saa salailla ja saa varattua? Eli oletko sen miehen kanssa sen takia millainen se on ihmisenä vai sen takia että saa jotain jännitystä elämään. En usko että on hohdokasta.
Kyllä sinkkumies olisi yhtä hyvä ellei parempi vaihtoehto. Ihastun ihmisiin, en heidän elämäntilanteihinsa.
Sinua ei haittaa, että ihastuksesi ei ole hyvä ihminen vaan vailla moraalia? Oletko siis itsekin samanlainen?
Eikö olisi mukava olla miehen kanssa, jonka kanssa voi esiintyä julkisesti ja esitellä ystäville?
Entä kun mies ei enää halua pettää kanssasi?
Henkilö on esittäytynyt omasta aloitteestaan ystävilleni. Jotain asioita teemme julkisesti. Jos henkilö ei enää halua suhdetta niin elämä jatkuu. Mä en petä ketään, hän voi hoitaa omat moraaliset krapulansa mikäli niitä on.
81: mähän tiedän missä mennään toisin kuin se ns ykkönen
Vierailija kirjoitti:
Et sä rakas oo.
Oot sukupuolielin.
No sen verran hyvä sukupuolielin, että se ns ykkönen unohtuu säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentti No 40: kiva kulissielämä sullakin
Kadehditko? Salarakas saa vain rippeitä luxuselämästä, kun olet ilmainen halujen tyydyttäjä.
Vaimolle pitää maksaa,)) ??
Yleensä on maksullisia pihtareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä rakas oo.
Oot sukupuolielin.
Ja sekö on sun meriitti? 😆
Et ole rakas.
Olet sukupuolielin.
Ryhdytkö salarakkaaksi myös minulle? Käyn kerran viikossa. T. Kalle52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä rakas oo.
Oot sukupuolielin.
En ole ap mutta tottakai. Ei naisilla ole muuta annettavaa. Tää on paras ketju kun mammat itkee ja haukkuu katkerana kuorossa. Pitää lukea alusta alkaen niin saa huvia sateiseen lauantai aamuun.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla huono itsetunto?
Naiset ovat tyhmiä ja luulevat että kaikki on itsetunnosta kiinni. Huutista
Vierailija kirjoitti:
Mies täyttää ensi viikolla 44. Minä olen 22.
Tuo on varmaan mammoille se kaikista pahin juttu. Miten muuten voitte harrastaa seksiä kun täällä naiset tietää ettei yli 30 vuotiailla miehillä seiso?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä rakas oo.
Oot sukupuolielin.
En ole ap mutta tottakai. Ei naisilla ole muuta annettavaa. Tää on paras ketju kun mammat itkee ja haukkuu katkerana kuorossa. Pitää lukea alusta alkaen niin saa huvia sateiseen lauantai aamuun.
Ei täällä sada. Provo.
Vierailija kirjoitti:
Minua nauratti kun Ann selin kehui jossakin haastiksessa, että hän on ollut nirso miesten suhteen, on siis jäänyt vanhaksipiiaksi. Sitten kun luki haastista eteenpäin niin selvisi, että kaikki miesystävät olivat olleet ukkomiehiä ja yhden kanssa oli odottanut lastakin mutta hankkinut abortin. Minusta hän on ollut vain ja ainostaan typerä, muita ei ole saanut kuin panoa kaipaavia ukkomiehiä. Kun tuolla miesporukoissa saunomme ja juttelemme, niin ei niitä sivusuhteen naikkosia meistä kukaan arvosta, niitä pannaan hetki ja jatketaan matkaa, niille naureskellaan. Helppoina pidetään, maksullisina.
Et ole mies. Naisia on vaikea saada. Eikä miehet naura naisille. Naurettavaa esiintyä miehenä kun jää heti kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä rakas oo.
Oot sukupuolielin.
Niin, koska se ns ykkönen ei anna ykköstä tai kakkosta, ei kumpaakaan. Kakkonen sen sijaan pyytää käyttämään niitä molempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä rakas oo.
Oot sukupuolielin.
Ei täällä sada. Provo.
Täällä sataa. En ole siellä. Tulenko?
Vierailija kirjoitti:
Mä en tosiaankaan ymmärrä mitä hohtoa on olla "salarakkaana". Sinkkunainen olen ja haluan olla reilu myös muille naisille. Ei tulisi mieleenkään käyttää heppiä jota heilutellaan siellä kotonakin, saati seukkaisin miehen kanssa jonka omatuntoa ei pettäminen kalva. Hyi, valehtelija sellainen mies olisi. Yök !
Olin ennen 100% rehellinen ja hyvä & uskollinen mies. Mutta naiset ovat opettaneet ja avanneet silmäni. Naiset valehtelevat AINA joten niin minäkin nykyään. Miehen kuuluu panna monia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ryhdytkö salarakkaaksi myös minulle? Käyn kerran viikossa. T. Kalle52
Tottakai, kunhan ehdoista sovitaan.
Vierailija kirjoitti:
Joko taas?
Roskiin vaan!!
Pelottaako? Jos siellä onkin miehesi🤭
Sinuahan kusetetaan kokoajan. Käytätkö päihteitä vai miksi elät harhoissasi?