Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen salarakas

Vierailija
26.04.2024 |

Kysy mitä vaan?

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentti No 40: kiva kulissielämä sullakin

Kadehditko? Salarakas saa vain rippeitä luxuselämästä, kun olet ilmainen halujen tyydyttäjä.

Vierailija
62/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jommankumman kotona  noin 2 kertaa viikossa. Tämän lisäksi ulkona ja ravintoloissa.

Eli tapaatte paljon useammin kuin aikasemmassa ketjussasi: "kysy mitä vain, olen polyamorikko mies"? Mukavaa, että on vaihtelua elämässä.

En ole tuon ketjun aloittaja.

Kukaan ei usko. Kysymys: miksi rikot itseäsi ensin polyamorikkona (tapaamiset kerran kuussa per nainen) nyt salarakkaana (tapaamiset 2 x viikossa + syömingit)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kadehditko? Salarakas saa vain rippeitä luxuselämästä, kun olet ilmainen halujen tyydyttäjä.

En. Mä en ole se h u o r a, rahan vuoksi käyn vaan töissä. 

Vierailija
64/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jommankumman kotona  noin 2 kertaa viikossa. Tämän lisäksi ulkona ja ravintoloissa.

Eli tapaatte paljon useammin kuin aikasemmassa ketjussasi: "kysy mitä vain, olen polyamorikko mies"? Mukavaa, että on vaihtelua elämässä.

Kukaan ei usko. Kysymys: miksi rikot itseäsi ensin polyamorikkona (tapaamiset kerran kuussa per nainen) nyt salarakkaana (tapaamiset 2 x viikossa + syömingit)?

Selvä. Olen kyllä nainen ja polyamoriassa ei ymmärtääkseni ole kyse salasuhteista.

Vierailija
65/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään kysyttävää. Otan osaa.

Kiitos. Otan osaa, jos kyseessä on miesystäväsi.

Ei minulla ole miesystävää. On aviomies, joka loikoilee tuossa vieressäni. Otan edelleen osaa yksinäisyytesi vuoksi. Et ole enää ns. vaimomatskua.  

En ole yksinäinen ja voit säästää säälisi. Mun elämän tavoite ei ole olla vaimo. 

Mikä on sinun elämäsi tavoite? Olla yksi patja, niin kauan kun kelpaa ja sitten vaihtuu toiseen?

Vierailija
66/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä. Olen kyllä nainen ja polyamoriassa ei ymmärtääkseni ole kyse salasuhteista.

Eihän se mitään todista jos tässä ketjussa olet nainen ja edellisessä  olit mies. Et taida ihan elää nykyajassa?

Vierailija
67/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole miesystävää. On aviomies, joka loikoilee tuossa vieressäni. Otan edelleen osaa yksinäisyytesi vuoksi. Et ole enää ns. vaimomatskua.  

En ole yksinäinen ja voit säästää säälisi. Mun elämän tavoite ei ole olla vaimo. 

Mikä on sinun elämäsi tavoite? Olla yksi patja, niin kauan kun kelpaa ja sitten vaihtuu toiseen?

Se toinen on mun patja, niin kauan kun mua huvittaa.

Vierailija
68/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko niinkuin Johanna Tukiainen vaiko Matina joku, en muista sukunimeä. Haaveiletko, että sinusta tulee seiskajulkkis?

Oletko lihava kuten Tuksu?

Hevosnaamainen kuten M?

Vierailija
69/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko niinkuin Johanna Tukiainen vaiko Matina joku, en muista sukunimeä. Haaveiletko, että sinusta tulee seiskajulkkis?

Oletko lihava kuten Tuksu?

Hevosnaamainen kuten M?

En ole lihava enkä heppanaama.

Vierailija
70/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se mitään todista jos tässä ketjussa olet nainen ja edellisessä  olit mies. Et t

Whatever. Anonyymille palstalla on aika vaikea todistaa mitään suuntaan tai toiseen. 

Vierailija
71/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se mitään todista jos tässä ketjus

Whatever. Anonyymille palstalla on aika vaikea todistaa mitään suuntaan tai toiseen. 

Whatever 👍👍 Alat päästä asia ytimeen 👍👍👍👍 Viikko sitten mies, tänään nainen, huomisesta ei vielä tiedä. 

Vierailija
72/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehheh, niihän sä kuvittelet.

Vierailija
73/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus ei toimi, mutta sinä jonka mielestä olen polyamorinen mies, niin voitko perustella miksi?

Vierailija
74/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaus ei toimi, mutta sinä jonka mielestä olen polyamorinen mies, niin voitko perustella miksi?

Hyvinhän lainaus toimii: 

Keskustelu Aihe vapaa | 15:20 | 22.4.2024 |  102

Olen polyamorinen mies, kysy mitä haluat.

Vastaan parhaani mukaan. 

Vierailija
75/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et halua olla sinkkumiesten kanssa ja pitää hauskaa sillä tavalla? Onko siinä jokin hohtonsa kun saa salailla ja saa varattua? Eli oletko sen miehen kanssa sen takia millainen se on ihmisenä vai sen takia että saa jotain jännitystä elämään. En usko että on hohdokasta.

Vierailija
76/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et halua olla sinkkumiesten kanssa ja pitää hauskaa sillä tavalla? Onko siinä jokin hohtonsa kun saa salailla ja saa varattua? Eli oletko sen miehen kanssa sen takia millainen se on ihmisenä vai sen takia että saa jotain jännitystä elämään. En usko että on hohdokasta.

Kyllä sinkkumies olisi yhtä hyvä ellei parempi vaihtoehto. Ihastun ihmisiin, en heidän elämäntilanteihinsa.

Vierailija
77/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinhän lainaus toimii: 

Keskustelu Aihe vapaa | 15:20 | 22.4.2024 |  102

Olen polyamorinen mies, kysy mitä haluat.

Vastaan parhaani mukaan. 

Eli mitä evidenssiä sulla oli, että aloitusten takana olisi sama ihminen?

Vierailija
78/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehheh, niihän sä kuvitt

No, mulla on tässä viimeinen sana ja valta räjäyttää kulissit kun niin päätän. Mua ei kuseteta.

Vierailija
79/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinkkumies olisi yhtä hyvä ellei parempi vaihtoehto. Ihastun ihmisiin, en heidän elämäntilanteihinsa.

Sinua ei haittaa, että ihastuksesi ei ole hyvä ihminen vaan vailla moraalia? Oletko siis itsekin samanlainen?

Eikö olisi mukava olla miehen kanssa, jonka kanssa voi esiintyä julkisesti ja esitellä ystäville? 

Entä kun mies ei enää halua pettää kanssasi?

Vierailija
80/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimolle  pitää  maksaa,))  ??