Olen salarakas
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jommankumman kotona noin 2 kertaa viikossa. Tämän lisäksi ulkona ja ravintoloissa.
Eli tapaatte paljon useammin kuin aikasemmassa ketjussasi: "kysy mitä vain, olen polyamorikko mies"? Mukavaa, että on vaihtelua elämässä.
En ole tuon ketjun aloittaja.
Kukaan ei usko. Kysymys: miksi rikot itseäsi ensin polyamorikkona (tapaamiset kerran kuussa per nainen) nyt salarakkaana (tapaamiset 2 x viikossa + syömingit)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentti No 40: kiva kulissielämä sullakin
Kadehditko? Salarakas saa vain rippeitä luxuselämästä, kun olet ilmainen halujen tyydyttäjä.
En. Mä en ole se h u o r a, rahan vuoksi käyn vaan töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jommankumman kotona noin 2 kertaa viikossa. Tämän lisäksi ulkona ja ravintoloissa.
Eli tapaatte paljon useammin kuin aikasemmassa ketjussasi: "kysy mitä vain, olen polyamorikko mies"? Mukavaa, että on vaihtelua elämässä.
Kukaan ei usko. Kysymys: miksi rikot itseäsi ensin polyamorikkona (tapaamiset kerran kuussa per nainen) nyt salarakkaana (tapaamiset 2 x viikossa + syömingit)?
Selvä. Olen kyllä nainen ja polyamoriassa ei ymmärtääkseni ole kyse salasuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään kysyttävää. Otan osaa.
Kiitos. Otan osaa, jos kyseessä on miesystäväsi.
Ei minulla ole miesystävää. On aviomies, joka loikoilee tuossa vieressäni. Otan edelleen osaa yksinäisyytesi vuoksi. Et ole enää ns. vaimomatskua.
En ole yksinäinen ja voit säästää säälisi. Mun elämän tavoite ei ole olla vaimo.
Mikä on sinun elämäsi tavoite? Olla yksi patja, niin kauan kun kelpaa ja sitten vaihtuu toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä. Olen kyllä nainen ja polyamoriassa ei ymmärtääkseni ole kyse salasuhteista.
Eihän se mitään todista jos tässä ketjussa olet nainen ja edellisessä olit mies. Et taida ihan elää nykyajassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole miesystävää. On aviomies, joka loikoilee tuossa vieressäni. Otan edelleen osaa yksinäisyytesi vuoksi. Et ole enää ns. vaimomatskua.
En ole yksinäinen ja voit säästää säälisi. Mun elämän tavoite ei ole olla vaimo.
Mikä on sinun elämäsi tavoite? Olla yksi patja, niin kauan kun kelpaa ja sitten vaihtuu toiseen?
Se toinen on mun patja, niin kauan kun mua huvittaa.
Oletko niinkuin Johanna Tukiainen vaiko Matina joku, en muista sukunimeä. Haaveiletko, että sinusta tulee seiskajulkkis?
Oletko lihava kuten Tuksu?
Hevosnaamainen kuten M?
Vierailija kirjoitti:
Oletko niinkuin Johanna Tukiainen vaiko Matina joku, en muista sukunimeä. Haaveiletko, että sinusta tulee seiskajulkkis?
Oletko lihava kuten Tuksu?
Hevosnaamainen kuten M?
En ole lihava enkä heppanaama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se mitään todista jos tässä ketjussa olet nainen ja edellisessä olit mies. Et t
Whatever. Anonyymille palstalla on aika vaikea todistaa mitään suuntaan tai toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se mitään todista jos tässä ketjus
Whatever. Anonyymille palstalla on aika vaikea todistaa mitään suuntaan tai toiseen.
Whatever 👍👍 Alat päästä asia ytimeen 👍👍👍👍 Viikko sitten mies, tänään nainen, huomisesta ei vielä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehheh, niihän sä kuvittelet.
Lainaus ei toimi, mutta sinä jonka mielestä olen polyamorinen mies, niin voitko perustella miksi?
Vierailija kirjoitti:
Lainaus ei toimi, mutta sinä jonka mielestä olen polyamorinen mies, niin voitko perustella miksi?
Hyvinhän lainaus toimii:
Keskustelu | Aihe vapaa | 15:20 | 22.4.2024 | 102
Olen polyamorinen mies, kysy mitä haluat.
Vastaan parhaani mukaan.
Miksi et halua olla sinkkumiesten kanssa ja pitää hauskaa sillä tavalla? Onko siinä jokin hohtonsa kun saa salailla ja saa varattua? Eli oletko sen miehen kanssa sen takia millainen se on ihmisenä vai sen takia että saa jotain jännitystä elämään. En usko että on hohdokasta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et halua olla sinkkumiesten kanssa ja pitää hauskaa sillä tavalla? Onko siinä jokin hohtonsa kun saa salailla ja saa varattua? Eli oletko sen miehen kanssa sen takia millainen se on ihmisenä vai sen takia että saa jotain jännitystä elämään. En usko että on hohdokasta.
Kyllä sinkkumies olisi yhtä hyvä ellei parempi vaihtoehto. Ihastun ihmisiin, en heidän elämäntilanteihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän lainaus toimii:
Keskustelu | Aihe vapaa | 15:20 | 22.4.2024 | 102
Olen polyamorinen mies, kysy mitä haluat.
Vastaan parhaani mukaan.
Eli mitä evidenssiä sulla oli, että aloitusten takana olisi sama ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehheh, niihän sä kuvitt
No, mulla on tässä viimeinen sana ja valta räjäyttää kulissit kun niin päätän. Mua ei kuseteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinkkumies olisi yhtä hyvä ellei parempi vaihtoehto. Ihastun ihmisiin, en heidän elämäntilanteihinsa.
Sinua ei haittaa, että ihastuksesi ei ole hyvä ihminen vaan vailla moraalia? Oletko siis itsekin samanlainen?
Eikö olisi mukava olla miehen kanssa, jonka kanssa voi esiintyä julkisesti ja esitellä ystäville?
Entä kun mies ei enää halua pettää kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentti No 40: kiva kulissielämä sullakin
Kadehditko? Salarakas saa vain rippeitä luxuselämästä, kun olet ilmainen halujen tyydyttäjä.
Vaimolle pitää maksaa,)) ??