Olen salarakas
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Mies täyttää ensi viikolla 44. Minä olen 22.
Huono provo, 10 vuotta kestänyt suhde :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko taas?
Roskiin vaan!!
Pelottaako? Jos siellä onkin miehesi🤭
Isäs siellä on.
Surullinen yksinäinen salarakas kirjoittaa av:lle perjantai-iltana. Niisk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko niinkuin Johanna Tukiainen vaiko Matina joku, en muista sukunimeä. Haaveiletko, että sinusta tulee seiskajulkkis?
Oletko lihava kuten Tuksu?
Hevosnaamainen kuten M?
En ole lihava enkä heppanaama.
Heitä harmittaa, kun sinä oletkin kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Kallein h u o r a on se pihtaava vaimo, joka voi kyniä avio-oikeuden nojalla
Hyvin sanottu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua nauratti kun Ann selin kehui jossakin haastiksessa, että hän on ollut nirso miesten suhteen, on siis jäänyt vanhaksipiiaksi. Sitten kun luki haastista eteenpäin niin selvisi, että kaikki miesystävät olivat olleet ukkomiehiä ja yhden kanssa oli odottanut lastakin mutta hankkinut abortin. Minusta hän on ollut vain ja ainostaan typerä, muita ei ole saanut kuin panoa kaipaavia ukkomiehiä. Kun tuolla miesporukoissa saunomme ja juttelemme, niin ei niitä sivusuhteen naikkosia meistä kukaan arvosta, niitä pannaan hetki ja jatketaan matkaa, niille naureskellaan. Helppoina pidetään, maksullisina.
Kannattaisi huomioida, että ovat usein ilmaisia. Ja kun me naisporukoissa saunomme ja juttelemme, niin nauretaan tyhmille vaimoille/avovaimoille/tyttöystävälle, jotka ovat ihan kaffella. Ja myös niille kulissielämää viettäville miehille.
Eikö tule mieleen että joku voi haluta olla vain ns salarakas ? Ei ole parisuhteen velvollisuuksia ja velvoitteita , ja saa silti seksiä, läheisyyttä, lahjoja ja treffejä jne. Siihen on paras varattu kumppani. Koska vapaat alkaa sitten haluta enemmän ja kohta joudut tekee niille aamiaista ja siivoomaan niiden sukkia nurkistasi.
varatun kumppanin kanssa seurustelu on todella vapauttavaa, itsenäistä . Saa elää omaa elämää eikä parisuhde valtaa sitä.
varatun kumppanin kanssa seurustelu on todella vapauttavaa, itsenäistä . Saa elää omaa elämää eikä parisuhde valtaa sitä.
Mikäs siinä jos selläisesta pitää. Ei olisi kuitenkaan minun juttuni. Parisuhteessa saa kyllä elää omaa elämää ja on mukavaa kun sen voi jakaa arjessa toisen kanssa.
Miehet haluaa aina vaihtelua. Naiset ei vaan millään ymmärrä sitä koska ovat niin itsekeskeisiä. Uusi pillu on paras pillu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua nauratti kun Ann selin kehui jossakin haastiksessa, että hän on ollut nirso miesten suhteen, on siis jäänyt vanhaksipiiaksi. Sitten kun luki haastista eteenpäin niin selvisi, että kaikki miesystävät olivat olleet ukkomiehiä ja yhden kanssa oli odottanut lastakin mutta hankkinut abortin. Minusta hän on ollut vain ja ainostaan typerä, muita ei ole saanut kuin panoa kaipaavia ukkomiehiä. Kun tuolla miesporukoissa saunomme ja juttelemme, niin ei niitä sivusuhteen naikkosia meistä kukaan arvosta, niitä pannaan hetki ja jatketaan matkaa, niille naureskellaan. Helppoina pidetään, maksullisina.
Kannattaisi huomioida, että ovat usein ilmaisia. Ja kun me naisporukoissa saunomme ja juttelemme, niin nauretaan tyhmille vaimoille/avovaimoille/tyttöystävälle, jotka ovat ihan kaffella. Ja myös niille kulissielämää viettäville miehille.
Hih, et saa nahjusta pidettyä kuin kiristämällä🤭 Surkea liitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko taas?
Roskiin vaan!!
Pelottaako? Jos siellä onkin miehesi🤭
Isäs siellä on.
Äitis oli, kun sinua teki🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletpa typerä kynnysmatto!
Sinähän se olet. Palkkana uskoton ukko.
Vaimoja pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoja pelottaa.
Mitä ihmettä? Ei se pelota jos uskottomasta miehestä eroon pääsee, mutta se kyrsii kyllä kun ne yrittää tulla parin kuukauden päästä takaisin. =/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies täyttää ensi viikolla 44. Minä olen 22.
Huono provo, 10 vuotta kestänyt suhde :D
Kuka on väittänyt, että suhde kestänyt 10 v? Taidat itse olla lukutaidoton.
Vierailija kirjoitti:
Ryhdytkö salarakkaaksi myös minulle? Käyn kerran viikossa. T. Kalle52
Ei kiitos, minulle riittää yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoja pelottaa.
Miksi haluat, että vaimoa pelottaa?
Miksi nää salarakkaat vaikuttaa aina niin kylmiltä tyypeiltä?
No niin, Kalle, vauhtia masiinaan!