Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen salarakas

Vierailija
26.04.2024 |

Kysy mitä vaan?

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa provosoitua tylsistyneiden tätien ja setien perjantai-illan tarinoista? 

Vaikka ois provo, joku mahdollinen salarakas saa kuitenkin ihan ajattelemisen aihetta vastauksista, jos vaan pysähtyy ajattelemaan. 

Vierailija
42/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentti No 40: kiva kulissielämä sullakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ap rassukka  miksi alennat itsesi?

Mikä tässä on alentamista, voitko tarkentaa? Teen mitä haluan.

Ei mitään, H u o r i A on ollut aina, jatka samaan tyyliin. Minua sinä oksetat, mutta eipä minun tarvitse olla tekemisissä kanssasi, olet roskaa minulle.

Jos ei laskuta, ei täytä määritelmää.

Vierailija
44/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua nauratti kun Ann selin kehui jossakin haastiksessa, että hän on ollut nirso miesten suhteen, on siis jäänyt vanhaksipiiaksi. Sitten kun luki haastista eteenpäin niin selvisi, että kaikki miesystävät olivat olleet ukkomiehiä ja yhden kanssa oli odottanut lastakin mutta hankkinut abortin. Minusta hän on ollut vain ja ainostaan typerä, muita ei ole saanut kuin panoa kaipaavia ukkomiehiä. Kun tuolla miesporukoissa saunomme ja juttelemme, niin ei niitä sivusuhteen naikkosia meistä kukaan arvosta, niitä pannaan hetki ja jatketaan matkaa, niille naureskellaan. Helppoina pidetään, maksullisina.

Kannattaisi huomioida, että ovat usein ilmaisia. Ja kun me naisporukoissa saunomme ja juttelemme, niin nauretaan tyhmille vaimoille/avovaimoille/tyttöystävälle, jotka ovat ihan kaffella. Ja myös

Tuossa on nyt se, millä kiinnityksillä vaimot ovat tarttuneet miehiinsä. Aika harva mies lähtee noita kuvioita jonkun panon vuoksi harjoittamaan. Jotta, naurakaa, jos naurattaa.

Vierailija
45/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan ihanaa salaa rakastaa, onnen seitsemäs taivas on meidän. Miksi pitää lehmää jos tarvitsee vaan lasillisen maitoa. Ai niin, oliko se niin, että sillä miehellä olikin se lehmä kotona.

Vierailija
46/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallein h u o r a on se pihtaava vaimo, joka voi kyniä avio-oikeuden nojalla

Vierailija
47/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vaan ihanaa salaa rakastaa, onnen seitsemäs taivas on meidän. Miksi pitää lehmää jos tarvitsee vaan lasillisen maitoa. Ai niin, oliko se niin, että sillä miehellä olikin se lehmä kotona.

Nimenomaan ruma lehmä

Vierailija
48/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nieletkö ja tykkäätkö peppujutuista?

Kyllä

Vierailija
49/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tosiaankaan ymmärrä mitä hohtoa on olla "salarakkaana".  Sinkkunainen olen ja haluan olla reilu myös muille naisille. Ei tulisi mieleenkään käyttää heppiä jota heilutellaan siellä kotonakin, saati seukkaisin miehen kanssa jonka omatuntoa ei pettäminen kalva. Hyi, valehtelija sellainen mies olisi. Yök ! 

Vierailija
50/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua nauratti kun Ann selin kehui jossakin haastiksessa, että hän on ollut nirso miesten suhteen, on siis jäänyt vanhaksipiiaksi. Sitten kun luki haastista eteenpäin niin selvisi, että kaikki miesystävät olivat olleet ukkomiehiä ja yhden kanssa oli odottanut lastakin mutta hankkinut abortin. Minusta hän on ollut vain ja ainostaan typerä, muita ei ole saanut kuin panoa kaipaavia ukkomiehiä. Kun tuolla miesporukoissa saunomme ja juttelemme, niin ei niitä sivusuhteen naikkosia meistä kukaan arvosta, niitä pannaan hetki ja jatketaan matkaa, niille naureskellaan. Helppoina pidetään, maksullisina.

Kannattaisi huomioida, että ovat usein ilmaisia. Ja kun me naisporukoissa saunomme ja juttelemme, niin nauretaan tyhmille vaimoille/avovaimoille/t

Hajottamaan, piti olla 

Vierailija
51/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein kysymys : miksi valitsitte sellaisen miehen ja pidätte sen, vaikka tiedätte käytöksensä ?

koska olette orjia. Osalla rätttti päässä ja alapää kaikuu moskiejaaaa asti.

Vierailija
52/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, niin minäkin!

Vierailija
53/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkein kysymys : miksi valitsitte sellaisen miehen ja pidätte sen, vaikka tiedätte käytöksensä ?

koska olette orjia. Osalla rätttti päässä ja alapää kaikuu moskiejaaaa asti.

Tässä varmaan siis puhutaan pettäjämiesten vaimoista.

Vierailija
54/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina tosi elämästä. Entisaikojen iskelmälegenda Henry Thiil oli tunnettu naistenmies. Naiset kuulemma  oikein jonotti hotellihuoneensa oven takana ja vaimokin hänellä tietysti oli. Sitten vaimo antoi hatkat. Uusi rakas meni vaimolta kyselemään Henryn omaisuuden ja tavaroiden perään. Vaimo totesi kipakasti, että ei sillä ollut kuin salkku ja mu.kku ja molemmat on mukana. Ja siilä siisti ja senpituinen se. "Köyhä laulaja mä oon, tunnen ikävää..."

Vierailija
55/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aina kuvitellaan, että se salarakas haluaa pettäjän itselleen ja samanlaista väljähtänyttä elämää kuin petetyn kanssa. Ref kuvioiden hajottaminen ja lupaukset erosta.

Vierailija
56/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jommankumman kotona  noin 2 kertaa viikossa. Tämän lisäksi ulkona ja ravintoloissa.

Eli tapaatte paljon useammin kuin aikasemmassa ketjussasi: "kysy mitä vain, olen polyamorikko mies"? Mukavaa, että on vaihtelua elämässä.

Vierailija
57/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jommankumman kotona  noin 2 kertaa viikossa. Tämän lisäksi ulkona ja ravintoloissa.

Eli tapaatte paljon useammin kuin aikasemmassa ketjussasi: "kysy mitä vain, olen polyamorikko mies"? Mukavaa, että on vaihtelua elämässä.

Älä paljasta! Kohta tämä poistuu...

Vierailija
58/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuon ketjun aloittaja.

Vierailija
59/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään kysyttävää. Otan osaa.

Kiitos. Otan osaa, jos kyseessä on miesystäväsi.

Ei minulla ole miesystävää. On aviomies, joka loikoilee tuossa vieressäni. Otan edelleen osaa yksinäisyytesi vuoksi. Et ole enää ns. vaimomatskua.  

Vierailija
60/118 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään kysyttävää. Otan osaa.

Kiitos. Otan osaa, jos kyseessä on miesystäväsi.

Ei minulla ole miesystävää. On aviomies, joka loikoilee tuossa vieressäni. Otan edelleen osaa yksinäisyytesi vuoksi. Et ole enää ns. vaimomatskua.  

En ole yksinäinen ja voit säästää säälisi. Mun elämän tavoite ei ole olla vaimo.