Voiko whatsappissa piilottaa tietyltä ihmiseltä sen koska on paikalla?
Siis sen voi piilottaa, että koska viimeksi paikalla, mutta jos on asetus näin niin näkyy paikalla olevana jos kerran on paikalla whatsappissa. Onko siellä kuitenkin joku asetus mistä voi valita, että tietty ihminen ei näe paikalla olemista vaikka olisi paikalla?
Erottiin miehen riitaisasti ja aina kun olen avannut meidän keskustelun niin mies ei ole paikalla. Onko mies laittanut niin etten näe vaikka olisi paikalla jos tuollainen on mahdollista vai satunko katsomaan vain silloin kun mies ei oikeasti ole paikalla? Mies ei ole estänyt mua mun käsittääkseni koska näen hänen profiilikuvansa edelleen.
Kommentit (76)
Eli siis kun menet teidän keskusteluihin et näe sitäkään tekstiä että viimeksi paikalla tänään kello 17 ?
Ennen mielestäni ei ollut tuota ominaisuutta että tietyltä ihmiseltä sai sen vain poistettua.
Kai sä ap tajuat sen, että vaikka se heppu paikalla näkyisikin, se ei tarkota että hän on _teidän_ keskustelussa.
Älä käytä aikaa tällaiseen. Tee jotain mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kai sä ap tajuat sen, että vaikka se heppu paikalla näkyisikin, se ei tarkota että hän on _teidän_ keskustelussa.
Voi jumaliste. No tietenkin tajuan!!!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eli siis kun menet teidän keskusteluihin et näe sitäkään tekstiä että viimeksi paikalla tänään kello 17 ?
En näe, mutta senhän voi laittaa niin ettei se näy muille koska ollut viimeksi paikalla ja näin miehellä ollut koko ajan. On kuitenkin sitten näkynyt paikalla olevana jos on ollut paikalla. Nyt en ole tätä huomannut ja mietin onko jotenkin piilottanut tuon multa kokonaan vai satunko vain katsomaan whatsappiin silloin kun mies ei oikeasti ole paikalla.
Ap
Mä en edes tiennyt, että mulla oli jotain tietoja piilotettu ennen kuin kaveri totesi: "Sulla ei vieläkään näy, milloin olit viimeksi paikalla"
Hämmästyin tuosta kommentista todella paljon, koska en tiennyt piilottaneeni jotain enkä varsinkaan osannut arvata, että joku tekisi jotain sillä tiedolla, koska käytän wa:ta.
En todellakaan aio laittaa moista vahtipalvelua käyttöön, kun olen sen kerran onnistunut piilottamaan tiettämättäni. Ei kuulu muille, koska olen paikalla.
No jo on köyhä elämä, jos ehtii vahtia jotain tuollaista asiaa. Itse käyn whatsapissa vain lukemassa ja kirjoittamassa viestejä, en kyttäämässä muita.
Vierailija kirjoitti:
No jo on köyhä elämä, jos ehtii vahtia jotain tuollaista asiaa. Itse käyn whatsapissa vain lukemassa ja kirjoittamassa viestejä, en kyttäämässä muita.
Niin mä käyn läpi mun ja miehen viestejä ja tietenkin mä siinä samalla näen onko mies paikalla vai ei. Nyt en ole kertaakaan nähnyt olevan paikalla, Joko sattumaa tai sitten piilottanut kokonaan paikallaolon.
Mulle auot päätäsi etkä osaa kuitenkaan ymmärtää lukemaasi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi sä olet noin aggressiivinen? Ei kukaan täällä tunne sinua tai tiedä sitä, mitä sä tajuat tai et tajua. Ihan sama, mitä kukaan sulle sanoo tai mitä kysytään, sä olet sotajalalla.
Mitä sä oikeastaan haluaisit täältä vastaukseksi saada?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi sä olet noin aggressiivinen? Ei kukaan täällä tunne sinua tai tiedä sitä, mitä sä tajuat tai et tajua. Ihan sama, mitä kukaan sulle sanoo tai mitä kysytään, sä olet sotajalalla.
Mitä sä oikeastaan haluaisit täältä vastaukseksi saada?
No ihan itse lähdit siitä oletuksesta, että olen niin tyhmä etten tajua tuota asiaa. Ihan turha vikistä silloin kun itse aloittaa aukomaan päätänsä ja mä vastaan samalla mitalla takaisin.
Ap
Ei ole mies estänyt mua eikä piilottanut paikallaoloaan. Menin katsomaan meidän ihania viestejä ja pohtimaan joko pystyn ne poistamaan, niin mies näkyi hetken paikalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän oli tullut jo vastaus. Ei anna ainakaan minulla yksilöidä. Jos estän, että muut ei näe että olen paikalla niin en minäkään näe muita. Jos en estä niin näen kellon ajan milloin on paikallA. Eräs esti nuorempana minut whatsapissa. Silloin ei näkynyt minulle, että olisi ollut paikalla. Että olisiko kuitenkin estänyt sinut?
Ystävä sanoi, että jos estää niin profiilikuva ei sitten enää näy. Voi toki ystävä olla väärässä. Facebookissa mies ei ainakaan ole estänyt.
Ap
Profiilikuva näkyy kyllä vaikka sinut olisi estetty. Se vain pysyy sinä samana kuvana mikä estäjällä on ollut eston hetkellä, eikä vaihdu enää siitä ikinä miksikään.
Eihän tää sun eksä vaan ole bussikuski ammatiltaan?
Eli näkyykö "paikalla" sit tällöin vain, kun avaa meidän viestiketjun?
Nykyään voi.
Huomasin tämän oman puolison tapauksessa.
No niin nyt mies oli poistanut sen viimeisen viestin itseltään.
Ap