Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko whatsappissa piilottaa tietyltä ihmiseltä sen koska on paikalla?

Vierailija
26.04.2024 |

Siis sen voi piilottaa, että koska viimeksi paikalla, mutta jos on asetus näin niin näkyy paikalla olevana jos kerran on paikalla whatsappissa. Onko siellä kuitenkin joku asetus mistä voi valita, että tietty ihminen ei näe paikalla olemista vaikka olisi paikalla?

Erottiin miehen riitaisasti ja aina kun olen avannut meidän keskustelun niin mies ei ole paikalla. Onko mies laittanut niin etten näe vaikka olisi paikalla jos tuollainen on mahdollista vai satunko katsomaan vain silloin kun mies ei oikeasti ole paikalla? Mies ei ole estänyt mua mun käsittääkseni koska näen hänen profiilikuvansa edelleen.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho.

Ap:lle ei ole kiva vastata.

Vaikka yrittää ystävällisestikin. Niin ei riitä.

Eli jos kertoo miten pystyy estämään kaikille sen ettei ole paikalla niin sekään ei riitä.

Sori ap,mutta vaikutat kyllä tosi vihaiselta täälläkin. Ja ihmisille,jotka yrittää auttaa.

Vierailija
22/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoit poikki joten mene nyt vain eteenpäin ja lopeta tuo roikkuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tehdä niin, että valitsee vain yhden ihmisen joka ei näe että on paikalla.

Mutta hän voi estää sinut jolloin et näe häntä, mutta näet kyllä hänen viimeisemmän profiilikuvan. Hän siis voi esim estää sinut muutamaksi tunniksi ja sitten sallia jälleen.

Vierailija
24/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyi profiilikuva. Viestit eivät menneet läpi kylläkään. Näkyi myös juuri noin että ei ole paikalla. Eikä muuten näkynyt sitä kellon aikaa milloin on viimeksi ollut paikalla. Luulen, että on estänyt sinut. Selvännäkijä toki en ole ja tuo on vain omaan kokemukseeni pohjautuva arvaus.

Vierailija
25/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen laittanut asetuksista sen ettei näy milloin olen paikalla.

Se tosin toimii kaikkien kanssa. (En ole kokenut yksilöidä)

Enkä näe itsekään milloin joku paikalla. Ellen ota sitä pois päältä.

Et näe,jos on laittanut tuon asetuksen

No jotenkin ajattelisin, että ei mies lastensa vuoksi laittaisi niin, että kukaan ei näe paikalla oloa. Mä kysyin aloituksessa jotakin enkä näköjään saa selvää vastausta.

Ap

En tiedä miten nykyisten päivitysten kanssa, mutta ennen pystyi piilottamaan läsnäolon tietyiltä henkilöiltä. Nopeimmin selvität asian itse menemällä keskustelun asetuksiin (ei yleisiin, vaan juuri eksäsi kanssa käymäsi keskustelun). 

Kukaan ei täällä ole sinulle ohjetta velkaa, kiukuttelu ei auta. 

Vierailija
26/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

asetuksista voi valita kenelle näkyy ja kenelle ei

Vierailija
27/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä eksä rauhaan, mitäs sitä keskustelua enää kyttäät.

Vierailija
28/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä kun asiaa tutkii niin profiilikuvan ei pitäisi näkyä jos on estetty. Tiedä sitten. 

Ap

Vierailija
29/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luen niitä viestejä ja yritän selvittää ajatuksiani! Sä et päätä siitä miten mä tätä asiaa käsittelen ja käyn läpi, että pääsen eteenpäin. 

Ap

Vierailija
30/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä kun asiaa tutkii niin profiilikuvan ei pitäisi näkyä jos on estetty. Tiedä sitten. 

Ap

Kyllä se viimeisin profiilikuva näkyy. Me ollaan testattu tuo kerran kaverin kanssa.

Vierailija
31/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä se viimeisin profiilikuva näkyy. Me ollaan testattu tuo kerran kaverin kanssa.

Ja tarkoitan siis sitä profiilikuvaa, minkä sinä olet viimeksi nähnyt ennen kuin he estivät sinut.

Vierailija
32/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ok. Eli saatan olla estetty. No se on miehen valinta ja mä koitan selvitä tästä eron tuomasta tuskasta.

Ap

Vierailija
33/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyikö se yksi riidanaihe mitenkään omaan aikaan/tilaan/stalkkaamiseen tai ehkäpä ripustautumiseen ?

Vierailija
34/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja tarkoitan siis sitä profiilikuvaa, minkä sinä olet viimeksi nähnyt ennen kuin he estivät sinut.

Tajusin kyllä. Mies nyt ei edes usein ole kuvaansa vaihtanut, mutta se nyt ei liity tähän.

Ap

Vierailija
35/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetukset - Tietosuoja - Viimeksi paikalla ja paikalla - Yhteystietoni paitsi. Tuolla voit valita, ketkä eivät näe paikallaoloasi.

Vierailija
36/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyikö se yksi riidanaihe mitenkään omaan aikaan/tilaan/stalkkaamiseen tai ehkäpä ripustautumiseen ?

No ei todellakaan liity! 

Ap

Vierailija
37/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit poistaa koko ukkelin, mitä siitä enää...moinen luuseri

ei ole pakko vastata eikä pakko edes lukea

Ap tässä kuulostaa luuserilta IMHO

Sai jopa tämän tuntemattoman säälimään exäänsä.

Jos tiuskii tällä tavalla tuntemattomille, jotka yrittää auttaa niin... huh.

Älä viitsi olla typerä. Sä et tunne mua ja miestä etkä tiedä suhteen ja eron taustoja. Molemmissa vikaa vaikka sä kuinka kuvittelisit syyn olevan vain mussa. Mä jätin miehen kun en enää jaksanut riidellä.

Ap

Vierailija
38/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luen niitä viestejä ja yritän selvittää ajatuksiani! Sä et päätä siitä miten mä tätä asiaa käsittelen ja käyn läpi, että pääsen eteenpäin. 

Ap

Vihaisista vastauksistasi voi päätellä että mies on saanut vihastasi tarpeeksi, mahdollisesti estänyt ja sitä en ihmettelisi ollenkaan.

No siinä tapauksessa mä olisin yhtälailla voinut estää miehen. Älä ole noin typerä ja kuvittele tietäväsi toisten ihmisten tekoja yms. 

Ap

Vierailija
39/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit poistaa koko ukkelin, mitä siitä enää...moinen luuseri

ei ole pakko vastata eikä pakko edes lukea

Ap tässä kuulostaa luuserilta IMHO

Sai jopa tämän tuntemattoman säälimään exäänsä.

Jos tiuskii tällä tavalla tuntemattomille, jotka yrittää auttaa niin... huh.

Älä viitsi olla typerä. Sä et tunne mua ja miestä etkä tiedä suhteen ja eron taustoja. Molemmissa vikaa vaikka sä kuinka kuvittelisit syyn olevan vain mussa. Mä jätin miehen kun en enää jaksanut riidellä.

Ap

No anna sitten olla jo

Vierailija
40/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vihaisista vastauksistasi voi päätellä että mies on saanut vihastasi tarpeeksi, mahdollisesti estänyt ja sitä en ihmettelisi ollenkaan.

Vähänkin empaattinen ihminen kyllä ymmärtää, että eron keskellä ihminen voi käyttäytyä hyvinkin erilailla kuin he normaalisti käyttäytyisivät. Ja että erilaiset tunteet, viha mukaanlukien on aika normaalia. Varsinkin jos AP:n on mies jättänyt, niin tunteet voivat olla ihan missä sattuu. Ja myös tuo nettistalkkailu on aika normaalia, jos ero on tullut yllätyksenä.

Kyllä se ajan kanssa loppuu. AP:n aivot todennäköisesti yrittävät nyt etsiä jonkinlaisia vastauksia sekavaan olotilaan tai jopa sitä tuttua turvallista olotilaa, joka joskus oli tuossa suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan