Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko whatsappissa piilottaa tietyltä ihmiseltä sen koska on paikalla?

Vierailija
26.04.2024 |

Siis sen voi piilottaa, että koska viimeksi paikalla, mutta jos on asetus näin niin näkyy paikalla olevana jos kerran on paikalla whatsappissa. Onko siellä kuitenkin joku asetus mistä voi valita, että tietty ihminen ei näe paikalla olemista vaikka olisi paikalla?

Erottiin miehen riitaisasti ja aina kun olen avannut meidän keskustelun niin mies ei ole paikalla. Onko mies laittanut niin etten näe vaikka olisi paikalla jos tuollainen on mahdollista vai satunko katsomaan vain silloin kun mies ei oikeasti ole paikalla? Mies ei ole estänyt mua mun käsittääkseni koska näen hänen profiilikuvansa edelleen.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit poistaa koko ukkelin, mitä siitä enää...moinen luuseri

ei ole pakko vastata eikä pakko edes lukea

Ap tässä kuulostaa luuserilta IMHO

Sai jopa tämän tuntemattoman säälimään exäänsä.

Jos tiuskii tällä tavalla tuntemattomille, jotka yrittää auttaa niin... huh.

Älä viitsi olla typerä. Sä et tunne mua ja miestä etkä tiedä suhteen ja eron taustoja. Molemmissa vikaa vaikka sä kuinka kuvittelisit syyn olevan vain mussa. Mä jätin miehen kun en enää jaksanut riidellä.

Ap

No anna sitten olla jo

Sä et edelleenkään päätä miten mä käyn eroa läpi. Mä haluan vielä lukea niitä viestejä selvittääkseni ajatuksiani. Kun olen valmis, niin poistan koko keskustelun vaikka siellä on joukossa paljon ihaniakin viestejä.

Ap

Vierailija
42/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä eksä rauhaan, mitäs sitä keskustelua enää kyttäät.

Mä luen niitä viestejä ja yritän selvittää ajatuksiani! Sä et päätä siitä miten mä tätä asiaa käsittelen ja käyn läpi, että pääsen eteenpäin. 

Ap

Vihaisista vastauksistasi voi päätellä että mies on saanut vihastasi tarpeeksi, mahdollisesti estänyt ja sitä en ihmettelisi ollenkaan.

Vähänkin empaattinen ihminen kyllä ymmärtää, että eron keskellä ihminen voi käyttäytyä hyvinkin erilailla kuin he normaalisti käyttäytyisivät. Ja että erilaiset tunteet, viha mukaanlukien on aika normaalia. Varsinkin jos AP:n on mies jättänyt, niin tunteet voivat olla ihan missä sattuu. Ja myös tuo nettistalkkailu on aika normaalia, jos ero on tul

Mä jätin miehen kun en jaksanut enää riidellä ja tuntui, että vain jumitimme riidan aiheen ympärillä. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luen niitä viestejä ja yritän selvittää ajatuksiani! Sä et päätä siitä miten mä tätä asiaa käsittelen ja käyn läpi, että pääsen eteenpäin. 

Ap

Vihaisista vastauksistasi voi päätellä että mies on saanut vihastasi tarpeeksi, mahdollisesti estänyt ja sitä en ihmettelisi ollenkaan.

Vähänkin empaattinen ihminen kyllä ymmärtää, että eron keskellä ihminen voi käyttäytyä hyvinkin erilailla kuin he normaalisti käyttäytyisivät. Ja että erilaiset tunteet, viha mukaanlukien on aika normaalia. Varsinkin jos AP:n on mies jättänyt, niin tunteet voivat olla ihan missä sattuu. Ja myös tuo nettistalkkailu on aika normaalia, jos ero on tul

ap itse väitti että oli jättäjä. Totuutta emme voi tietää.

Vierailija
44/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menet kyttäämään sitä keskustelua? Anna olla ja mene eteenpäin.

Mene itse muualle jos et osaa vastata esitettyyn kysymykseen.

Ap

Ei voi. Joko estät kaikkia näkemästä jos olet paikalla tei et ketään. Muussa tapauksessa estät. Ex ei varmaan käy Wa:ssa yhtä paljon kuin sinä, tuskin availee keskustelujanne, on jo mennyt elämässään eteenpäin.

On tämä palsta kyllä mahtava kun tiedetään aina mitä toiset tekee ja tuntee. Nytkin sä tiedät jo sen, että mies on mennyt eteenpäin. Palstaan voi aina luottaa siinä, että paska olo muuttuu entistä paskemmaksi. 

Ap

Älä välitä. Av:lla on sellainen traditio, että keskustelun aloittaja on paska. Kerran tein avauksen toisesta näkökulmasta eli ikäänkuin olisin ystäväni, joka teki minulle ikävän asian. Olin siis ikäänkuin se ystäväni ja mietin avausviestissäni, että ei kai se ollut hirveän paha juttu, minkä tein. Sain varsinaisen ryöpyn niskaani. Kerroin jossain vaiheessa keskustelua, miten asiat oikeasti olivat eli olin se "uhri" ja vähän ajan kuluttua vastaukset kääntyivätkin minua vastaan :D Av ei petä koskaan.

Varsinaiseen kysymykseesi. Et voi valita, kuka näkee sinut tai kenet itse näet paikalla olevana. Joko kaikki tai ei mitään. Itselläni on myös tuo toiminto pois päältä, enkä näe kenenkään paikalla oloa. 

Vierailija
45/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä elämä mennyt vaikeaksi. Jos mies ei laita viestiä tai soita sulle, hällä ei oo asiaa. Mikä ihme kyttäyskulttuuri millon joku on puhelimellaan.. huhhuh.

Vierailija
46/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vähänkin empaattinen ihminen kyllä ymmärtää, että eron keskellä ihminen voi käyttäytyä hyvinkin erilailla kuin he normaalisti käyttäytyisivät. Ja että erilaiset tunteet, viha mukaanlukien on aika normaalia. Varsinkin jos AP:n on mies jättänyt, niin tunteet voivat olla ihan missä sattuu. Ja myö

Ei ole mun päänsärky mitä sä luulet. Itse kuitenkin tiedän kuka jätti ja kenet.

Ap

Vierailija
47/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä menny hulluksi, kun ihmiset kyttäilee toistensa paikallaoloja viestimissä. Samoin estetään, poistetaan sun muuta.  Olen huomannut monien tuota pähkäilevän. AP ei ole ainoa. Vastauksen saitkin jo, mutta kai tajuat, että turhaa enegiankulutusta tuollainen. Miksi muuten olet vielä yhteydessä mieheen? 

Vierailija
48/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä menny hulluksi, kun ihmiset kyttäilee toistensa paikallaoloja viestimissä. Samoin estetään, poistetaan sun muuta.  Olen huomannut monien tuota pähkäilevän. AP ei ole ainoa. Vastauksen saitkin jo, mutta kai tajuat, että turhaa enegiankulutusta tuollainen. Miksi muuten olet vielä yhteydessä mieheen? 

Mä käyn eroa läpi ja teen sen omalla tavallani, te ette siitä päätä. Enhän mä mieheen ole yhteydessä! En todellakaan aio ottaa mieheen yhteyttä millään tavalla. Jos näen esim. kaupassa, niin voin kohteliaisuudesta tervehtiä, mutta se siitä. On sitten miehen häpeä jos ei pysty tervehtimään takaisin.

Ap

Vierailija
49/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä elämä mennyt vaikeaksi. Jos mies ei laita viestiä tai soita sulle, hällä ei oo asiaa. Mikä ihme kyttäyskulttuuri millon joku on puhelimellaan.. huhhuh.

Enhän mä missään kirjoittanut, että odotan mieheltä viestejä tai puheluita. Älä tee yhtään mitään oletuksia musta tai mun tunteista ja tekemisistä.

Ap

Vierailija
50/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa juuri siltä että odotat miehen yhteydenottoa 

Vierailija
51/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa juuri siltä että odotat miehen yhteydenottoa 

Jollakin tasolla odotan ja jollakin tasolla en. Tunteet on vielä niin ristiriitaiset. Itse en kuitenkaan aio ottaa mieheen yhteyttä. Ei anna ylpeys periksi.

Ap

Vierailija
52/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taisi väistää miinan!

Vierailija
53/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voithan sinä lukea niitä viestejä, mutta mitä merkitystä sillä on onko mies estänyt sinut vai ei, jos itsekin olet aikeissa poistaa keskutelunne, kun olet tarpeeksi lukenut niitä viestejä.

Vierailija
54/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menet kyttäämään sitä keskustelua? Anna olla ja mene eteenpäin.

Mene itse muualle jos et osaa vastata esitettyyn kysymykseen.

Ap

Ei voi. Joko estät kaikkia näkemästä jos olet paikalla tei et ketään. Muussa tapauksessa estät. Ex ei varmaan käy Wa:ssa yhtä paljon kuin sinä, tuskin availee keskustelujanne, on jo mennyt elämässään eteenpäin.

On tämä palsta kyllä mahtava kun tiedetään aina mitä toiset tekee ja tuntee. Nytkin sä tiedät jo sen, että mies on mennyt eteenpäin. Palstaan voi aina luottaa siinä, että paska olo muuttuu entistä paskemmaksi. 

Ap

Älä välitä. Av:lla on sellainen traditio, että keskustelun aloittaja on paska. Kerran tein avauksen toisesta näkökulmasta eli ikäänkuin olisin ystäväni, joka teki minulle ikävän asian. Olin siis ikäänkuin se ystäväni ja mietin avausviestissäni, että ei kai se ollut hirveän paha juttu, minkä tein. Sain varsinaisen ryöpyn niskaani. Kerroin jossain vaiheessa keskustelua, miten asiat oikeasti olivat eli olin se "uhri" ja vähän ajan kuluttua vastaukset kääntyivätkin minua vastaan :D Av ei petä koskaan.

Varsinaiseen kysymykseesi. Et voi valita, kuka näkee sinut tai kenet itse näet paikalla olevana. Joko kaikki tai ei mitään. Itselläni on myös tuo toiminto pois päältä, enkä näe kenenkään paikalla oloa. 

Kyllä sieltä asetuksista saa vaikka vain yhden ihmisen valittua jolle ei näy oletko paikalla vai et. 

Vierailija
55/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voithan sinä lukea niitä viestejä, mutta mitä merkitystä sillä on onko mies estänyt sinut vai ei, jos itsekin olet aikeissa poistaa keskutelunne, kun olet tarpeeksi lukenut niitä viestejä.

Ei sun tarvitse sitä miettiä.

Eri

Vierailija
56/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten pelkkä sovelluksen ominaisuus, siis ohjelmoitu pätkä 1:siä ja 0:llia, saa aikaan valtavan määrän draamaa.

ne on ykkösiä ja nollia, hyvänen aika, puhelinsovelluksessa!

herätkää!

Vierailija
57/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko minkä ikäinen ja oletko fyysisesti kunnossa etkä ainakaan liiemmin ylipainoinen? Voisin tarjoutua sulle laastariksi jos tunteet exään häiritsee arkea?

Vierailija
58/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap oletko minkä ikäinen ja oletko fyysisesti kunnossa etkä ainakaan liiemmin ylipainoinen? Voisin tarjoutua sulle laastariksi jos tunteet exään häiritsee arkea?

Tässä se taas nähdään. Mitä äksympi nainen, sitä enemmän on miehiä tarjolla. Sitten voikin valittaa kun muija nalkuttaa!

Vierailija
59/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se taas nähdään. Mitä äksympi nainen, sitä enemmän on miehiä tarjolla. Sitten voikin valittaa kun muija nalkuttaa!

Riittää, kun saa pillua. 

Vierailija
60/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin äsken meidän keskustelua ja ajattelin josko poistaisin jo viimeisimpänä lähetettyjä viestejä. Huomasin, että mies oli poistanut mun toiseksi viimeisenä lähettämän viestin itseltään, mutta ei viestiä minkä olen viimeisenä laittanut. Että näkyisikö tuollainen mulle jos mies olisi mut estänyt? On vain piilottanut paikallaolon?

Ei tarvitse vetää herneitä nenään tästä, mä käsittelen tätä asiaa omalla tavalla. En vainoa miestä, en ole ottanut häneen mitenkään yhteyttä. Syy eroon molemmissa ja mä jätin miehen. Typerät ja turhat spekuloinnit näistä voitte lopettaa. Tämän ketjun aihe whatsappin asetukset ja toimintaperiaatteet.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi