Voiko whatsappissa piilottaa tietyltä ihmiseltä sen koska on paikalla?
Siis sen voi piilottaa, että koska viimeksi paikalla, mutta jos on asetus näin niin näkyy paikalla olevana jos kerran on paikalla whatsappissa. Onko siellä kuitenkin joku asetus mistä voi valita, että tietty ihminen ei näe paikalla olemista vaikka olisi paikalla?
Erottiin miehen riitaisasti ja aina kun olen avannut meidän keskustelun niin mies ei ole paikalla. Onko mies laittanut niin etten näe vaikka olisi paikalla jos tuollainen on mahdollista vai satunko katsomaan vain silloin kun mies ei oikeasti ole paikalla? Mies ei ole estänyt mua mun käsittääkseni koska näen hänen profiilikuvansa edelleen.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Miksi menet kyttäämään sitä keskustelua? Anna olla ja mene eteenpäin.
Mene itse muualle jos et osaa vastata esitettyyn kysymykseen.
Ap
Voit poistaa koko ukkelin, mitä siitä enää...moinen luuseri
ei ole pakko vastata eikä pakko edes lukea
Mä olen laittanut asetuksista sen ettei näy milloin olen paikalla.
Se tosin toimii kaikkien kanssa. (En ole kokenut yksilöidä)
Enkä näe itsekään milloin joku paikalla. Ellen ota sitä pois päältä.
Et näe,jos on laittanut tuon asetuksen
Olin firmassa jossa oli pakko käyttää niiden puhelimessa Whatsappia. Silloin käskettiin että se pitää olla päällä niin että paikallaolo näkyy. Eli jotenkin sen kai sitten tosiaan saa sohittua paikallolon piiloon. Otin lopputilin ja sinne jäi niiden somet. En ole enää WA:ssa
Vierailija kirjoitti:
Voit poistaa koko ukkelin, mitä siitä enää...moinen luuseri
ei ole pakko vastata eikä pakko edes lukea
Mistä sä päättelit, että mies on luuseri? Et sä miestä tunne etkä tiedä suhteen taustoja. Molemmilla vahvat tunteet, mutta eräs asia aiheutti riitaa ja lopulta pistin poikki koko homman. Käyn välillä lukemassa meidän viestejä ja yritän selvittää ajatuksiani.
Etkä säkään vastannut mun kysymykseen vaan piti vain päästä pätemään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No jotenkin ajattelisin, että ei mies lastensa vuoksi laittaisi niin, että kukaan ei näe paikalla oloa. Mä kysyin aloituksessa jotakin enkä näköjään saa selvää vastausta.
Ap
Millä tavalla näkyy paikalla olevana? Asetuksiin kun laittaa, että kukaan ei näe, milloin viimeksi paikalla, niin en ainakaan minä näe hlön paikalla oloa ollenkaan. Vaikka on. Ja miksi tosiaan haluat tietää, onko paikalla? Kyyläät, kirjoitteleeko muille?
Mitä tarkoittaa muuten tuo kuka näkee milloin olen paikalla kohdan sama kuin viimeksi paikalla?
Ei kun hetkinen. Siellä pystyy laittamaan, että kuka näkee milloin ollut viimeksi paikalla ja sinne voi laittaa tiettyjä yhteystietoja ja kun sitten valitsee tuon sama kuin viimeksi paikalla, niin tuonne viimeksi paikalla kohtaan lisätty yhteystieto ei näe ollenkaan paikalla oloa? Eikö niin?
Eli on tainnut mies laittaa niin, että mä en ainoana näe hänen paikalla oloaan vaikka hän olisi paikalla. Todella kiva. VMP.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei voi. Joko estät kaikkia näkemästä jos olet paikalla tei et ketään. Muussa tapauksessa estät. Ex ei varmaan käy Wa:ssa yhtä paljon kuin sinä, tuskin availee keskustelujanne, on jo mennyt elämässään eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla näkyy paikalla olevana? Asetuksiin kun laittaa, että kukaan ei näe, milloin viimeksi paikalla, niin en ainakaan minä näe hlön paikalla oloa ollenkaan. Vaikka on. Ja miksi tosiaan haluat tietää, onko paikalla? Kyyläät, kirjoitteleeko muille?
En kyylää sitä ja miehellä on lapsia joiden kanssa viestittelee. Mä vain haluaisin nähdä miehen siellä paikalla. En osaa selittää asiaa miksi näin haluaisin. Tunteet on vahvat ja ero niin tuore asia, että tuollainenkin teko tuntuu pahalta. Ihme kun ei sitten heti estänyt mua.
Ap
Mun exä laittoi aikoinaan tuon eston :D
Ja siksi kun ei vastannut mulle ja valehteli seuraavan päivänä että oli muka nukkumassa. Pakko oli sano,että olit ihan mesessä, älä valehtele.
Sen jälkeen en enää nähnyt milloin paikalla. :D
Oltiin siis vuosia tekemisissä eron jälkeen. En vain tykännyt kun mulle valehdeltiin.
Keksi siis ihmeen tarinaa miten oli niin väsynyt ja mennyt ajoissa nukkumaan... En jaksanut sitä valehtelua.
Ennemmin olisi vaikka vastannut jotain "palataan huomenna tms".
Eli ainakin vuosia sitten toimi niin etten nähnyt yhtään oliko paikalla vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei voi. Joko estät kaikkia näkemästä jos olet paikalla tei et ketään. Muussa tapauksessa estät. Ex ei varmaan käy Wa:ssa yhtä paljon kuin sinä, tuskin availee keskustelujanne, on jo mennyt elämässään eteenpäin.
On tämä palsta kyllä mahtava kun tiedetään aina mitä toiset tekee ja tuntee. Nytkin sä tiedät jo sen, että mies on mennyt eteenpäin. Palstaan voi aina luottaa siinä, että paska olo muuttuu entistä paskemmaksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun exä laittoi aikoinaan tuon eston :D
Ja siksi kun ei vastannut mulle ja valehteli seuraavan päivänä että oli muka nukkumassa. Pakko oli sano,että olit ihan mesessä, älä valehtele.
Sen jälkeen en enää nähnyt milloin paikalla. :D
Oltiin siis vuosia tekemisissä eron jälkeen. En vain tykännyt kun mulle valehdeltiin.
Keksi siis ihmeen tarinaa miten oli niin väsynyt ja mennyt ajoissa nukkumaan... En jaksanut sitä valehtelua.
Ennemmin olisi vaikka vastannut jotain "palataan huomenna tms".
Eli ainakin vuosia sitten toimi niin etten nähnyt yhtään oliko paikalla vai ei.
Miksi kirjoitat tuolla tavalla ärsyttävästi melkein joka lauseen eri riville? Ei noin kuulu kirjoittaa ja antaa kirjoittajasta vähän hölmön kuvan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa muuten tuo kuka näkee milloin olen paikalla kohdan sama kuin viimeksi paikalla?
Ei kun hetkinen. Siellä pystyy laittamaan, että kuka näkee milloin ollut viimeksi paikalla ja sinne voi laittaa tiettyjä yhteystietoja ja kun sitten valitsee tuon sama kuin viimeksi paikalla, niin tuonne viimeksi paikalla kohtaan lisätty yhteystieto ei näe ollenkaan paikalla oloa? Eikö niin?
Eli on tainnut mies laittaa niin, että mä en ainoana näe hänen paikalla oloaan vaikka hän olisi paikalla. Todella kiva. VMP.
Ap
No itsehän laitot poikki. Mitä nyt enää stalkkaamaan? Jätä mies rauhaan.
Tähän oli tullut jo vastaus. Ei anna ainakaan minulla yksilöidä. Jos estän, että muut ei näe että olen paikalla niin en minäkään näe muita. Jos en estä niin näen kellon ajan milloin on paikallA. Eräs esti nuorempana minut whatsapissa. Silloin ei näkynyt minulle, että olisi ollut paikalla. Että olisiko kuitenkin estänyt sinut?
Todennäköisesti on laittanut asetuksiin ettei näy paikalla ja se pätee kaikkiin eikä vain sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Tähän oli tullut jo vastaus. Ei anna ainakaan minulla yksilöidä. Jos estän, että muut ei näe että olen paikalla niin en minäkään näe muita. Jos en estä niin näen kellon ajan milloin on paikallA. Eräs esti nuorempana minut whatsapissa. Silloin ei näkynyt minulle, että olisi ollut paikalla. Että olisiko kuitenkin estänyt sinut?
Ystävä sanoi, että jos estää niin profiilikuva ei sitten enää näy. Voi toki ystävä olla väärässä. Facebookissa mies ei ainakaan ole estänyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jotenkin ajattelisin, että ei mies lastensa vuoksi laittaisi niin, että kukaan ei näe paikalla oloa. Mä kysyin aloituksessa jotakin enkä näköjään saa selvää vastausta.
Ap
Siis mitä ihmettä? Miten lapset liittyy siihen, että pitääkö päällä paikalla oloa vai ei? Mullakin lapsia ja lapsilla wa, mutta paikallaolo on poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
On tämä palsta kyllä mahtava kun tiedetään aina mitä toiset tekee ja tuntee. Nytkin sä tiedät jo sen, että mies on mennyt eteenpäin. Palstaan voi aina luottaa siinä, että paska olo muuttuu entistä paskemmaksi.
Ap
Sitä saa mitä tilaa. Ihmiset tekee omien kokemustensa perusteella johtpäätöksensä. Toiset ei jää eron jälkeen vatvomaan, toiset nähtävästi jää. Kysy siltä mieheltä.