Nainen oletko sinä kaunis?
Oletko sinä kaunis nainen?Jos et ole niin tahtoisitko olla?
Kommentit (81)
En. En ollut kaunis myöskään ollessani 20-vuotias ja hoikka, joten ei ole mitään, mitä voisin tehdä muuttuakseni kauniiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis naapurintyttömäisellä tavalla, sekä miesten mukaan seksikäs, mutta en mitenkään epätodellisen tai huomiotaherättävän kaunis.
Ihan pantava kuitenkin
___
On sanottu 'very nice bone structure'.. kauniiksi, söpöksi, kuumaksi, nätiksi, hottikseksi..
'Kauniit silmät'.
Mutta..
'pantava' - en muista kenenkään päin näköä tällaista adjektiivia käyttäneen..
-handu
___
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis naapurintyttömäisellä tavalla, sekä miesten mukaan seksikäs, mutta en mitenkään epätodellisen tai huomiotaherättävän kaunis.
Ihan pantava kuitenkin
___
On sanottu 'very nice bone structure'.. kauniiksi, söpöksi, kuumaksi, nätiksi, hottikseksi..
'Kauniit silmät'.
Mutta..
'pantava' - en muista kenenkään päin näköä tällaista adjektiivia käyttäneen..
-handu
___
Asiat pitää sanoa niinkuin ne ovat
Yhtä kaunis kuin Donatella Versace. N1978
*63 siis ei minun.
'Supermodel's jawline'.
Se on minulle sanottu.
Olin 33, kun tämä tapahtui.
Muuten kaunis mutta jotain valkeaa tahmaa valuu jatkuvasti jalkovälistä . Mitä lie töhnää.
Yhtä kaunis kuin Ferrari California
Trulli seuraa minua kuin hai laivaa. 😀👍
Superfaniplakaatin paikka, lol.
Reversed fan behavior.. 🤷
Vierailija kirjoitti:
Muuten kaunis mutta jotain valkeaa tahmaa valuu jatkuvasti jalkovälistä . Mitä lie töhnää.
Tämä kuuluu naiseuteen, ystävä hyvä.
Riippuu kierron vaiheesta, mitä väriä
Vuokkosiin lirahtaa.. Näillä mennään.
En mielestäni erityisen kaunis. Miehelleni kelpaan. 5kg hoikempi voisin olla.
En, ja en. Hyvä ku saa olla rauhas 😎
En pidä itseäni luonnonkauniina , mutta laitettuna olen ihan jees- ikääni suhteutettuna. Ei botoxia, täytteitä tms tai muuta ripsihärpäkettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kauneus katoaa kun vanhaksi tulee.
Miksi naiset aina vihaa toisia vanhoja naisia ja sanoo näin? Minun vaimoni on 67v ja vieläkin erittäin kaunis. T. M65
Se on sisäistettyä naisvihaa joka vie huomiota siitä, että nainen voi vaihdevuodet ohitettuaan saavuttaa todellisen potentiaalinsa. N39
Niin ne sanoo ja se on aiheuttanut paljon ongelmia elämässä. Miehet sekoo aina.
No, en ole enää tässä iässä. Enkä kyllä yhtään kaipaile niitä aikoja. Nyt saa olla ihan rauhassa, mistä tykkään.
En ole kaunis, mutta näytän ihan hyvältä. Olen saanut usein todella paljon positiivista huomiota miehiltä ja joskus naisetkin tuoneet niitä liibalaaba_sosiaalisuuskehuja syvällisemmin esille että näytän hyvältä. Saan yleensä hyvää kohtelua ja ihmiset pitävät minusta heti kättelyssä. Vanhempani näyttävät myös hyvältä, symmetriset kasvonpiirteet, korkeat poskipäät, hyvä nenä jne. Jotenkin ärsyttävää miten ulkonäkökeskeistä kaikki on ja miten sen perusteella arvotetaan vaikka sille ei juurikaan itse voi mitään jos on vailla oikeasti epäonninen naama tai joku näkyvä vamma. :/
En tiedä olisinko sitten erityisen kaunis jos meikkaisin ja kävisin kampaajalla ja pukeutuisin hyvin? Ehkä en, en koe olevani mitään malliainesta. En kai sitten erityisemmin haluaisi olla "kaunis nainen".
Nykyään ajattelen että olen.
Mieheni mielestä ehdottomasti.
Muiden mielestä varmaan tavallisen näköinen :)
Kauneus voi olla vaarallista. Mulle on peräti kaksi kertaa elämäni aikana käynyt niin että naapurissa asuva mies on alkanut vainoamaan ja se on pelottavaa.
Ihan pantava kuitenkin