Suosittele oikeasti hyvää (pestävää) UNIMASKIA!!!!
Mistään ei löydy tarpeeksi laadukasta, joka kestäisi pesun. Oletko sinä löytänyt?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan muka tarvitsee mitään ihan turhaa ja naurettavaa unimaskia?!
Mä nukun silmät raollaan, joten tarvitsen maskia pitääkseni silmät kiinni. Muuten kuivuu silmät. Silmät kiinni on paremmat unet.
Mikset hae apua ongelmaasi lääkäriltä.
Mitä apua? Sain silmälääkäriltä ohjeen teipata silmätarralla silmät kiinni. Tarra on tiukassa, repii ohutta ihoa, kun se poistaa. Maski parempi.
Itseasiassa lääkäriharjoittelija keksi, että nukun silmät auki, kun haavat aina silmän alaosassa. Maskin avulla silmät voi hyvin.
Just katsoin kaupassa Cailapin 3D-unimaskia. Käsin pestävä. Maksaa lähes 20 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan muka tarvitsee mitään ihan turhaa ja naurettavaa unimaskia?!
Mä nukun silmät raollaan, joten tarvitsen maskia pitääkseni silmät kiinni. Muuten kuivuu silmät. Silmät kiinni on paremmat unet.
Muuten joutuisin teippaamaan silmäteipillä silmät kiinni. Kuivuus tekee haavoja silmään.
Oletko kiinalainen eikä sinulla ole silmäluomia???
Ilmeisesti oikein katselen unia.
Vierailija kirjoitti:
Ei Herrajjumala mitä ongelmia teillä mt-ongelmaisille akoilla voikaan olla! Silmät eivät mene kiinni tai pelkää kummituksia tai sitä että yöllä on pimeää. Miten paljon mahdatte pelätä nukkuessa kuolemista! 🤦🏻🤦🏻🤦🏻
..jos en vuoteeltain nousisi..
Mä tykkään siitä tunteesta, kun kevyt ja pehmeä maski painaa hieman silmiä ns. kiinni. Eli maskissa saa olla toppausta ja kuminauha napakka. Kiitos kaikille asiallisia kommentteja kirjoittaneille, jatketaan hyvän maskin metsästystä :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään siitä tunteesta, kun kevyt ja pehmeä maski painaa hieman silmiä ns. kiinni. Eli maskissa saa olla toppausta ja kuminauha napakka. Kiitos kaikille asiallisia kommentteja kirjoittaneille, jatketaan hyvän maskin metsästystä :)
ap
Löysin tällaisen arvostelun tältä vuodelta, ja tuo voittanut Mavogelin unimaski kyllä vaikuttaisi lupaavalta. Tosi laajasti arvioitu ominaisuuksia. Tuo vaan pitäisi tilata Amazonin kautta enkä ole itse ikinä tilannut sieltä mitään, oliko se niin että Saksan Amazonista toimittavat Suomeen.
https://www.cnn.com/cnn-underscored/reviews/best-sleep-mask
Vierailija kirjoitti:
Unimaskeista yksikään ei ole oikeasti hyvä. Sopiva vaatekappale silmille toimii paremmin, ainakin jos nukkuu selällään.
Unimaskissa pitäisi olla mahdollisuus että saa otsalle ilmaa tai viilennystä välillä. Vaate on koko ajan otsan päällä ja tukahduttava. Pipot erikseen.
Vierailija kirjoitti:
ap
Olisi hyvä jos on usea vaihtoehto: unimaski joka ei paina silmiä kiinni, on syvennykset ja maski jossa on tuo kuvaamasi ominaisuus. Sitten maski jossa on keveys, mutta ei paina silmiä kiinni. Kaikkea tarvitaan.
Ihan perus vaatekaupoista (h&m, sinsay, newyorker) oon ostanut ja pesen noin kerran viikossa. Ei mitään ongelmia ole ollut. Käytän joka yö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudutko nukkumaan valoisassa paikassa. Siis jossain lentokentällä, koneessa tai junassa? En ymmärrä mihin muuhun ihminen voisi tuollaista kaivata. Piti googlata, mikä se on. Kotona saa verhoilla makkarin pimeäksi, jos päivällä pitää nukkua.
Ei makkari ole täysin pimeä kaikilla. Osaa pelottaa täysin pimeässä jos herää kesken unien (hyvien tai pahojen), eikä katkaisijaa löydy pimeässä ropeloiden, siksi on pieni yövalo jo valmiina kauempana. Se voi olla epämääräisen hämärä huone myös ilman valoa, ellei saa kailan päivänvaloa. Ulkoa voi tulla myös joku katuvalo. Kummittelu on vielä asia erikseen. Taskulamppu ei tässä auta.
YYYHYYY PELOTTAA KUN YÖLLÄ ON PIMEÄÄ😩😫
Kyllä. Puhun ihmisten puolesta. Joitakin ihmisiä (ja lapsia) ahdistaa pimeys nukkumisen aikana. Pelottaa sitten jos ropeltaa sekavana sitä valokatkaisijaa pimeässä, juuri heränneenä. Osaa ihmisiä ahdistaa painajaiset, jos sattuu tulemaan, hyökkäykset. Ihmiset ovat erilaisia. Jos et ole kokenut koskaan mitää pahaa elämässäsi tai nukkuessasi, ehkä nukut rauhassa aina. Joillekin tuo ei ole niin itsestään selvää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan perus vaatekaupoista (h&m, sinsay, newyorker) oon ostanut ja pesen noin kerran viikossa. Ei mitään ongelmia ole ollut. Käytän joka yö.
Ei täällä ole tuollaisia liikkeitä. H&M voi olla, mikä laatu. Tigerin maskista irtoaa mustaa, ei peitä aina ja lisäksi pitää uusia joku päivä. Osalla on verkkotilaus ainoa vaihtoehto tai apteekki.
Oletko kiinalainen eikä sinulla ole silmäluomia???