Vapun jälkeen TAAS uusi TAKATALVI! 🤬
Ei tää talvi lopu koskaan!
https://www.iltalehti.fi/saauutiset/a/be635671-fb5e-464a-a499-3e7754e2f…
Kommentit (63)
Kunnes ilmoittavat taas että säässä tapahtuu KÄÄNNE.
Oikein teille hellehullut, matkustakaa pois niin ei tartte kuulla jatkuvaa valitusta.
Tää on nyt tätä. Sit kun golf-virta kääntyy, talvesta tulee uus normaali. Että kannattaa vaan tottua ja iloita että kesällä on enemmän valoa.
Voi saatana suomihan on kirottu maa
Mukavaahan se vaan on. Ei tule kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Oikein teille hellehullut, matkustakaa pois niin ei tartte kuulla jatkuvaa valitusta.
Joo täällä olen Phuketissa 33 asteen lämmössä ja nyt juonka rantabaarissa whiscycolaa ja sylissä ihanan söde ja povekas thaimaalainen parikymppinen nainen
M42
Ei haittaa yhtään. Tykkään viileästä ja osaan pukeutua. Se huolestuttaa, jos luonnon eläimet ja hyönteiset alkaa tästä kärsiä. Tosin räntää satoi viime toukokuussakin, että eipä tuo nyt sinänsä uutta.
Käyttävätkö jotkut valtiot sääkonetta? Entä alienit? Vai onko tämä kiveen kirjoitettu. Ehkä voimme hakea turvaa toisesta maasta, harva sinne pääsee tai siellä selviää. No ei täälläkään.
Nämä on näitä klikkiotsikoita. Ei näy missään virallisissa ennusteissa tuo takatalvi.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaahan se vaan on. Ei tule kuuma.
Eikä kasva pelloilla mikään. Ole sitten ilman ruokaakin.
Toukuuhan on Suomessa talvikuukausi, kuten jokaikinen kuukausi.
ilmasto ei lämpene, se kylmenee. Menemme kohti jääkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo täällä olen Phuketissa 33 asteen lämmössä ja nyt juonka rantabaarissa whiscycolaa ja sylissä ihanan söde ja povekas thaimaalainen parikymppinen nainen
M42
Onko thaimaanialaiset naiset parempia kuin suomalaiset harput? Voisi melkein lähteä tsiigailemaan paikallisia tsirbuloita, jos ovat vain normaalipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Eikä tule, en suostu enää.
Minkäs teet?
Vierailija kirjoitti:
Vain hellehullut toivovat lämpötilojen kääntyvän pysyvästi plussan puolelle kesäkaudella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Thai pimu ei ilmeisesti anna sinulle riittävästi huomiota, kun ajankuluksesi selailet rantabaarissa vauva -palstaa ja kommentoit näihin juttuihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Onko thaimaanialaiset naiset parempia kuin suomalaiset harput? Voisi melkein lähteä tsiigailemaan paikallisia tsirbuloita, jos ovat vain normaalipainoisia.
Entisellä vävyllä on tuontinainen. Vaikuttaa mukavalta ihmiseltä. Talvi sille on kumminkin ottanut koville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Tollasen kanssa tulisi kuuma täälläkin...kyllä käy kateeks, täällä vaan näitä ylipainoisia migreenin valittajia, pöh!
https://storage.googleapis.com/openscreenshot/q%2FA%2FG/Q5m7loGAq.png
Voi olla että jää enemmän venäläisten iloksi.