Miten on tarkoitus pariutua kun en Tinderissä saaa yhtään matchia? -M38
Olen nyt kuukauden ollut tinderissä, eikä yhtään matchia ole tullut.
Aika toivotonta on, mitä tehdä tässä tilanteessa?
Kommentit (4)
Kannattaa muistaa, että yleensä voi muuttaa varmuudella lähinnä vain ja ainoastaan itseään, eikä toista. Kannattaa pitää mielessään myös, että parisuhde on enempi mahdollisuus kuin velvollisuus, johon kenenkään olisi vevollisuus tai ehdoton ja ohittamaton pakko edetä. Kysynkin, vaikka et olekaan omaa ns. kohde ryhmääni Ap, koska otaksun sinun olevan mies, että mitä sinulla sitten olsii annettavana parisuhteelle ja tai parisuhdekumppanillesi?
Sinkkumies
No minä olen N47 ja vuosi Tinderissä takana. Saldona 3 treffit joista näki ensimmäisen 5 minuutin aikana että ei. Mätsejä ehkä 8 kpl.
Mutta mä olen tosi tarkka sen suhteen mitä pyyhkäisee oikealle. Eli jos mulla on vuodessa 8 mätsiä niin olen pyyhkäissyt oikealle ehkä 15 miestä.
En oikeasti usko enää deittiäppeihin. Jos olisin tavannut nuo kolme treffimiestä luonnollisesti arjen pyörteissä niin ei mulla olisi ollut mitään kipinää heitä kohtaan silloinkaan joten nyt nuo treffit oli vähän väkinäisen turhat.
Usko nyt jo: Tinderissä on naisten markkinat. Naisia on siellä niin paljon miehiä vähemmän.
Kokeile live-elämää.