Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä, pettämistä vai ei?

Vierailija
25.04.2024 |

Olen seurustellut pari vuotta miehen kanssa, ollaan molemmat vielä alle kolmekymppisiä. Nyt selvisi että mies on viestitellyt entisen ihastuksensa kanssa ja sopinut tapaamisen kahvilaan. Tämä selvisi vahingossa, kun näin yhden viesteistä. Haluaa kuulema vain kuulla mitä tälle kuuluu ja ei ole kyse mistään sen kummemmasta.

Kysyin, oliko kertonut tälle naiselle olevansa parisuhteessa. Vastaus oli että mitä se sille kuuluu. Eli hieman nyt hämää tämä tilanne, itse ainakin tuona toisena naisena kuvittelisin että miehellä on muitakin aikeita kuin pelkkä kaveruus jos aiemmin ollut tunteita, ilmeisesti puolin jos toisin. En itse toimisi tällä tavoin, enkä ymmärrä miehen ajatusmaailmaa nyt ollenkaan.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuolla ainakin pohjustetaan tietä pettämiselle. Mies on jättänyt nyt takaportin auki itselleen exänsä suhteen sinkuksi tekeytymällä. 

Vierailija
2/62 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi otti alunperin yhteyttä, miehesi vai tämä nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi otti alunperin yhteyttä, miehesi vai tämä nainen?

Sitä en tiedä.

Ap.

Vierailija
4/62 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksesi, ovat nussineet jo kauan. Tuo "kahvilakutsu" on vain peitenimi irstailulle.

Toinen kikka on nimetä panokaverit puhelimeen "ärsyttävä puhelinmyyjä, ÄLÄ VASTAA!" tai vaikka "Make töistä"

T. Pettäjämies itsekin

5/62 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa panna sitä toista ennen kuin ottaa kahleen sormeensa sun kanssa.

Vierailija
6/62 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pettämistä jos on sovittu ettei muita tapailla. M

Vierailija
7/62 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on pettämistä  , en luottaisi enää.

Vierailija
8/62 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon. Mies ei selvästikään ole sitoutunut sinuun. Hyväksy tämä tosiasia. Parempi, että tuli jo nyt selville. Sinulle kuuluu mies, joka haluaa sinut ja vain sinut eikä haikaile menneiden tyttöystävien perään.

Vierailija
9/62 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko pettää jo tai haluaa sitä. Ihanko tosissasi kyselet?

Vierailija
10/62 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä miehiä joka lähtöön. Itse olin kihloissa miehen kanssa joka kuulteni puhelimitse kertoi entiselle koulukaverilleen (nainen) olevansa vapailla markkinoilla. Kun kysyin miksi menetteli näin, niin tottakai ensin uhriutuva pakollinen syyttäminen ja sitten kertoi että kun ei ole naimissa niin on vapailla markkinoilla. Kun ei kihlaus kerran ollut mitään miehen mielestä, niin ojensin sormukseni hänelle ja pyysin omani takaisin.

Vierailija
11/62 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi tiuskaisu että mitä se sille kuuluu seurusteleeko on se kohta mikä särähtää korvaan. Mun eksäni myös viestitteli eksälleen ja tapasivat silloin tällöin. Sama selitys että kunhan kuulumisia vaihdellaan. Suhteemme päättyi kun Kyllä, katsoin heidän viestit ja löysin ihan käsittämätöntä rakkauspaskaa mitä eksäni oli sille naiselle lähettänyt ihan muutama päivä aiemmin. 

Vierailija
12/62 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, miten tällaista voi kieltää jos toinen on sitä mieltä että saa nähdä ketä ystäviään haluaa. Missä menee se raja mitä pitää sietää?

Vierailija
13/62 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi siis naisen kaveri, vai onko kyse jostain entisestä deitistä tai tapailukumppanista?

On normaalia, että kaverit näkevät toisiaan, vaikka toinen olisikin ollut joskus ihastunut.

Vierailija
14/62 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko antanut miehelle kakkosta? Luulen, että kaipailee eksäänsä ihan syystä.

Vierailija
15/62 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, miten tällaista voi kieltää jos toinen on sitä mieltä että saa nähdä ketä ystäviään haluaa. Missä menee se raja mitä pitää sietää?

Pettäjää ei saa aisoihin millään kieltämisellä ja vahtimisella. Ainoa tepsivä keino on erota, silloin ei tule enää petetyksi.

Vierailija
16/62 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se panee vielä pari kertaa sitä entistä ja päättää sitten kumman teistä valitsee. Älä vielä heitä kirvestä kaivoon.

Vierailija
17/62 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raja menee siinä missä sinä sanot että se menee. Ei mitään voi varsinaisesti keneltäkään kieltää vapaassa maassa, mutta sinun ei tarvitse jäädä katselemaan epäkunnioittavaa käytöstä. 

Vierailija
18/62 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä miehiä joka lähtöön. Itse olin kihloissa miehen kanssa joka kuulteni puhelimitse kertoi entiselle koulukaverilleen (nainen) olevansa vapailla markkinoilla. Kun kysyin miksi menetteli näin, niin tottakai ensin uhriutuva pakollinen syyttäminen ja sitten kertoi että kun ei ole naimissa niin on vapailla markkinoilla. Kun ei kihlaus kerran ollut mitään miehen mielestä, niin ojensin sormukseni hänelle ja pyysin omani takaisin.

Tätä vähän itsekin mietin, että mies ei ota parisuhdetta tosissaan, kun ei edes asuta yhdessä. Toinen mikä häiritsee on se että jos en olisi viestiä nähnyt (nainen siis kuittasi jotain joo se sopii hyvin, mistä kysyin mieheltä että mikä sopii jne..) niin mies ei varmastikaan olisi kertonut mitään koko jutusta.

ap.

Vierailija
19/62 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoon. Mies ei selvästikään ole sitoutunut sinuun. Hyväksy tämä tosiasia. Parempi, että tuli jo nyt selville. Sinulle kuuluu mies, joka haluaa sinut ja vain sinut eikä haikaile menneiden tyttöystävien perään.

Eli ihastus = tyttöystävä 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
20/62 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko antanut miehelle kakkosta? Luulen, että kaipailee eksäänsä ihan syystä.

Minun kakkoset eivät sinulle kuulu, senkin niljake!

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme