Mitä mieltä tästä, pettämistä vai ei?
Olen seurustellut pari vuotta miehen kanssa, ollaan molemmat vielä alle kolmekymppisiä. Nyt selvisi että mies on viestitellyt entisen ihastuksensa kanssa ja sopinut tapaamisen kahvilaan. Tämä selvisi vahingossa, kun näin yhden viesteistä. Haluaa kuulema vain kuulla mitä tälle kuuluu ja ei ole kyse mistään sen kummemmasta.
Kysyin, oliko kertonut tälle naiselle olevansa parisuhteessa. Vastaus oli että mitä se sille kuuluu. Eli hieman nyt hämää tämä tilanne, itse ainakin tuona toisena naisena kuvittelisin että miehellä on muitakin aikeita kuin pelkkä kaveruus jos aiemmin ollut tunteita, ilmeisesti puolin jos toisin. En itse toimisi tällä tavoin, enkä ymmärrä miehen ajatusmaailmaa nyt ollenkaan.
Kommentit (62)
"Vähän sivusta, mutta en mä itse kerro miehelleni jokaisesta viestistä mitä lähetän tai saan. En koe sitä salailuksi."
No hei haloo nyt! Etkö sä oikeasti osaa vetää rajoja, mikä on väärin ja mikä on oikein?
Ei tietenkään kukaan meistä raportoi joka ikistä normaalia viestiä. Eikä se ole salailua.
Salailua puolestaan on tämä, että tehdään kyseenalaisia juttuja puolison selän takana. Kuten tämä ap:n mies. Eli viestitellään salaa exän kanssa, ei kerrota tuolle exälle, että ollaankin tässä tukevasti oltu parisuhteessa jo parisen vuotta ja ollaan jo menossa kahvillekin. Kaikki salaa omalta puolisolta. Tuommoisen asian kun salaa, niin siihenhän on syynsä.
Vähän sivusta, mutta en mä itse kerro miehelleni jokaisesta viestistä mitä lähetän tai saan. En koe sitä salailuksi.