Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut kokea olevasi kaunis?

Vierailija
25.04.2024 |

Nuorena esim?

Millaisissa tilanteissa?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä muistutin kuulemma nuorta Armi Kuuselaa. Ei moderneimpia kauneusihanteita, mutta ilmeisesti ainakin osan silmissä olin kaunis. Nyttemmin kahden Kuuselan kokoinen eivätkä kasvotkaan hehku niin kuin aiemmin hehkuivat. Silloin en tajunnut iloita kauneudesta ja vasta, kun sain ystävän exältä ilkeän vahingoniloisen kommentin, että on ikä tehnyt minullekin tehtävänsä tajusin, että kaipa joskus olin kaunis vaikken niin kokenutkaan.

Vierailija
42/72 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta olisi varmasti ollut mukavaa kuulla kehuja edes ulkonäöstä. Kotona ei ole kehuttu mistään koskaan eikä niissä parissa nuoruuden parisuhteessakaan mies todellakaan ollut lepertelijä vaan pikemminkin suorasuu, joka muisti kyllä joka käänteessä kertoa kuinka vääränlainen ja vastenmielinen olen. Usein sai kuulla kuinka mua saa aina hävetä ja onko sun pakko olla tollanen ja näytätkin ihan vammaselta kun naurat. Tai kävelet. Tai panet pipon päähän..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enkä kaunis olekaan ainakaan ulkoisesti millään mittarilla. Tuskinpa sisäisestikään koska en ole koskaan ollut mitenkään suosittu vaan yksinäisyys on tuttua jo lapsuudesta asti.

Vierailija
44/72 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, päivittäin. M50

Vierailija
45/72 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lapsesta lähtien ja aikuisena sain aina kuulla olevani kaunis rotunainen. Pitkät hoikat sääret ja hoikka siro vartalo sekä edelleen kauniit kasvot vielä pitkälti keski-iän ohittaneena. Kunhan pitää itsensä hoikkana ja huoliteltu ulkonäkö, se on siinä. Toki pituutta on 178 cm.

Vierailija
46/72 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen ihan taviksen näköinen mutta minua kiusattiin koulussa. Se jätti ikuiset arvet, peilikuvaani en viitsi edes katsoa.

Vierailija
47/72 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole sanonut minua kauniiksi. Kehuin usein miestäni, mutta ei vahingossakaan sanonut mitään kaunista tai aina löysi jotain moittimisen aihetta. Oli itseään täynnä oleva kusipää. En tiedä miten jaksoin kaikki nuo vuodet häntä, olen onnellinen leski!

Vierailija
48/72 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusatun identiteetillä en koe ulkonäköä päällimmäiseksi ominaisuudekseni. Epävarmuuteni ei kääntänyt katseita nuorena. Minua kyllä joskus on kehuttu kauniiksi nuorempana ja mun mies kehuu ulkonäköäni edelleen. Ollaan viiskymppisiä. Mutta ulkonäköni on minulle ihan toissijainen juttu. En keskity siihen ollenkaan. On oikeastaan ihan sama miellyttääkö ulkonäköni muita vai ei. Jos minua kehutaan kivaksi, reiluksi tms. mukavaa, se tuntuu tosi hyvältä. Nuorempana ajattelin ulkonäköäni paljonkin, mutta vasta nyt tajuan, että olen päässyt vapaaksi ulkonäöstäni. Minun ei tarvitse näyttää miltään erityiseltä. Keskityn tekemiseen.

Vierailija
49/72 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olenko kaunis omasta mielestäni vai muiden mielestä?

Tajuat kai että ne on eri asiat.

Itse en pidä itseäni erityisen kauniina. Siksi olen yllättynyt, kun on joku sanonut kauniiksi. Kivahan se on, ja itsekin lausun mielelläni kohteliaisuuden, mutta en voi jos se ei ole aito mielipide. Ihmisten on hyvä olla toisilleen ystävällisia, ja jokaisessa meissä on jotain kaunista.

Vierailija
50/72 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen olevani kuin saunatonttu, lyhyt ja leveänenäinen, silti mieheni sanoo joka päivä sanoo "huomenta kaunotar" ja rakastavansa, eli päivittäin

Ihana mies sulla!

Vierailija
51/72 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja kuulen nyt 47-vuotiaana kommentteja, kuinka voin vaan kaunistua entisestään. Itse huomaan vaan virheet

Vierailija
52/72 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Nuorena pyydettiin osallistumaan kauneuskilpailuihin ja verrattiin Anne Pohtamoon.

Vierailija
53/72 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muisto limudiskossa 15-vuotiaana. Kolme poikaa meni ohi. Yksi katsoi mua ja sanoi kavereilleen "toi oli ihan Armi Aavikon näköinen."

Tallensin tämän mielipiteen aivojeni kovalevylle kohteliaisuutena. Kotona katsoin peiliin ja totesin että on meissä vähän samaa näköä, vaikka Armi oli kyllä meikätyttöä kauniimpi😁

Vierailija
54/72 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mieskin saanut koskaan tuntea olevansa kyvykäs ja voimakas, naisen ideaalihan on kauneus, miehen voima, eikö niin?

Vierailija
55/72 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Muut tytöt tulivat aina juoksujalkaa kertomaan minulle kuinka heitä on kehuttu, epäilemättä siksi että tiesivät etten minä saa koskaan kehuja.

Toki sain näitä "olethan sinäkin ihan nätti" - säälikehuja, jotka eivät mieltä lämmitä. Toki nyt aikuisena kun värjään tukkaani ja meikkaan saan katseita ja kehuja, mutta tämähän ei ole minun ulkonäköni.

Älkää naiset pliis puhuko ulkonäöstä ne ja saamista ne kehuista, se on jotenkin säälittävää itse kehuja. 

Vierailija
56/72 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni totesi nähdessään minut ensi kertaa täysin alastomana, että olet täydellinen nainen. Siihen jäivät hänen kehunsa, enkä ole itsekään koskaan pitänyt itseäni kauniina. Olen jo ikäloppu, mutta kun olen aina liikkunut paljon ja painan aika vähän, niin näytän huomattavasti ikäistäni nuoremmalta. Sairaalassa erehtyivät helmikuussa arviossaan peräti 15 vuotta. Tämä nuorekkuus antaa nyt vähän tasoitusta eli kun tapaan ikätovereitani, saan aivan yllättäen kehuja ulkonäöstäni. Mukavalta se tuntuu, mutta vielä hauskempaa olisi ollut kuulla niitä sanoja nuorena. 

Vierailija
57/72 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kasvot, joista saa meikkaamalla tosi kauniit tai sai, nyt olen jo vanhempi. 

Vierailija
58/72 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIRVITTÄVÄÄ JANKUTUSTA KAUNEUDESTA! LOPETTAKAA JO!

Vierailija
59/72 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Muut tytöt tulivat aina juoksujalkaa kertomaan minulle kuinka heitä on kehuttu, epäilemättä siksi että tiesivät etten minä saa koskaan kehuja.

Toki sain näitä "olethan sinäkin ihan nätti" - säälikehuja, jotka eivät mieltä lämmitä. Toki nyt aikuisena kun värjään tukkaani ja meikkaan saan katseita ja kehuja, mutta tämähän ei ole minun ulkonäköni.

Älkää naiset pliis puhuko ulkonäöstä ne ja saamista ne kehuista, se on jotenkin säälittävää itse kehuja. 

Sinä sen sanoit. Se ei ole sinun ulkonäkösi.

Vierailija
60/72 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen kaunis. Kuvanihan olette jo nähneet kirjautuneena.

- mummo -

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi