Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut kokea olevasi kaunis?

Vierailija
25.04.2024 |

Nuorena esim?

Millaisissa tilanteissa?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen ja Miss Suomi -kilpailussakin pärjäsin. Olin myös Japanissa Miss International Queen -kisassa Vuotta en kerro, että ei tunnistettaisi.

,

Ei nyt millään pahalla, mutta melko surkea taso kisoissa on viime vuosikymmeninä ollut, jos et nyt sitten 80-90 luvuilla ole kisoissa ollut.

////

Täh? Vuosikymmeniä sitten missit vasta olivatkin kauniita. Ja sen lisäksi heissä oli säteily, karisma. Katsokaa kuvia 30-40-50-60-70-luvut.

Vierailija
62/72 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena ympärikännissä ehkä näin on voinut käydä. Tosin en muista siitä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
64/72 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Oon hirviö.10 vuotta ilman miestä.

Vierailija
65/72 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kaikkialla saa osakseen murhaavasti katseita ja naiset kohtelevat ilkeästi ja vihamielisesti. Eipä siitä juuri muuta ole seurannut.

Vierailija
66/72 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan

Vierailija
67/72 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ja hoikkana kyllä. Nykyään harvemmin, enää ei miesten päät juurikaan käänny, kun ikää on jo 47 v. En tiedä, miten hurjan hyvännäköisiä naisia täällä kirjoittelee, jos kokevat olevansa kauniita joka paikassa kaiken aikaa. Tai sitten heillä on mies, joka ylistää heitä jatkuvasti.

Vierailija
68/72 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, pitkin elämääni (nyt 44v) olen saanut kommentteja, että olen kaunis. Nuorempana kiusaannuin kehuista, nykyään en enää niinkään. Toki nykyisin minua kehuu avoimesti lähinnä aviomieheni ja sitä hän tekee kyllä useasti. Harvemmin enää ulkopuolisilta tuntemattomilta kuulen kehuja, joita sain nuorena.

Vierailija
69/72 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miehet ovat aina haukkuneet. 

Vierailija
70/72 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena ja hoikkana kyllä. Nykyään harvemmin, enää ei miesten päät juurikaan käänny, kun ikää on jo 47 v. En tiedä, miten hurjan hyvännäköisiä naisia täällä kirjoittelee, jos kokevat olevansa kauniita joka paikassa kaiken aikaa. Tai sitten heillä on mies, joka ylistää heitä jatkuvasti.

Itsetunnostahan tuo tulee. Sisältä, ei ulkopuolelta. Mä olin nuorena muiden mukaan tosi kaunis mutta en kokenut niin kun oli niin huono itsetunto. Kehut ei auttaneet mitään vaan etsin aina vain uusia virheitä itsestäni. Nykyään 47 v ja tunnen olevani paremman näköinen kuin koskaan. Tiedän että muiden mielestä en varmasti ole, mutta niin vain koen. 

Vierailija
71/72 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut olevani kaunis, mutta omasta mielestäni olen ihan nätti. Ehkä mieleni sitten pyrkii suojelemaan itseään, kun koskaan en ole saanut mitään huomiota miehiltäkään.

Vierailija
72/72 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikeastaan ikinä tuntenut olevani kaunis. Nuoruudessa ehkä jotkut kerrat olen jostain kuvasta ajatellut, että tuossa näytän ihan nätiltä tms, mutta siihen se jää. Jos mietin ihmisten palautetta ulkonäöstäni niin todella ikävää juttua. Minua on kiusattu ja ulkonäköni on käyty tarkkaan läpi. Mitään hyvää kommenttia en ole ikinä saanut. En toisaalta ole edes sellaista kaivannut, mutta kyllähän jokainen mieluummin kuulisi edes jotain hyvää kuin huonoa. Tämä, vaikka en itsekään pidä itseäni kauniina ja huijausta ne puheet olisivat. Kotonani ei ole oikein koskaan sanottu mitään ulkonäöstäni. Se aihe on jätetty sivuun. Joskus äitini sanoi jonkun tuttunsa olevan nätti ja mietin, että minä en sitten varmaan olekaan.

Minulla on ehkäpä sellainen vähän erikoinen kasvojen malli. Ja tämä ei hyvällä tavalla. Liian epämääräiset kasvot joissa pöyreyttä ja leveyttä. Liian korkea otsa ja puolestaan leveä leuka. Monesti mietin, että sopisin paremmin mieheksi kasvoiltani. Miehenä voisin olla ehkä ihan ok. Naisena liian karkeapiirteinen. Tämä nyt vähän hassusti todettuna. Moni asia on pielessä kasvoissani. Samalla en silti tykkää jos katsotaan ulkonäköä ja kiinnitetään siihen kovin paljon huomiota. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan