Presidentti Stubb on sukua Ruotsin kuninkaalisille
Ruotsin kuninkallisia Kaarle Kustaata ja Silviaa Alexander Stubbin tekemä paljastus presidentin kuninkaallisista sukujuurista huvitti.
https://www.iltalehti.fi/palat/135a4b5b-daf9-43b4-aca7-4e0218b4cb05
Kommentit (64)
IL luki eilen että "kuningas Stubb pitää puheen..."
Onhan sen silloin oltava SWUomen kuningas kun oikein lehdessä luki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinistö oli tavallinen rahvas talonpoika, peasant. Mutta Alexander Stubb on oikea kuninkaallinen, jolla virtaa sininen veri.
😂
MED SVENSKA TACK eikä mitään typeriä anglismeja!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä olisi kyllä käydä jossain DNA-testeissä. Voisiko Riikka Purra vaikka twiitata ja vaatia.
Hampaat viittaa kuninkaan hevostalleille.
Ei kai se mikään ihme ole, jos Stubbilla on sukujuuria Ruotsissa? Onhan hän isänsä puolelta suomenruotsalainen.
Harvalla maalla on kuningas perisedenttinä.
Pystyvideo. Ei jatkoon.
Ihmisen silmät ei ole päällekkäin vaan vierekkäin.
Harvalla maalla on ylipäätään perisedenttiä.
Hovinarri suoraan alenevassa polvessa.
Kun tarpeeksi pitkälle selvitetään niin kaikki kantasuomalaiset ovat sukua Ruotsin kuninkaalle.
Ja varmaan myös ranskalaiset, sillä Bernadotte -suku on tullut Ranskasta kun Napoleon lähetti marsalkkansa (?) hoviin isännäksi.
Vierailija kirjoitti:
Myös kuningas presidenttinä on harvinaista. Mikä on perisedentti?
Stubb on kyllä typerys, hänen pitäisi edustaa Suomea, mutta hän edustaakin itseään. Tikkataulu saakeli.
Pitikö heti mennä kerskumaan, noloa.
Täydellinen v'äestönvaihdos on todellakin menossa.
Suomea edustaa ruotsinkielinen, -mielinen ja -sukuinen tyhmä snobi ja englantilainen eukkonsa.
Kyllä on Suomi tällä hetkellä niin nolossa tilassa, ettei mitään rajaa. Sekä sisä- että ulkopolitiikka on hävettävää ja vaarallisissa käsissä. Tällaista muulta omivaa, muita parempina pitäviä, omia kansalaisia mollaavia ja hävittäviä tahoja ei halua tulevassa s'odassa puolustaa mitenkään.
Presidentti Stubb ei sanonut, että hän on sukua kuninkaallisille, vaan että hänen sukupuustaan löytyi suora yhteys alenevassa polvessa Ruotsin hoviin.
Minä minä minä. Tää oli niin nähtävissä ketä hän edustaa.
Itse olen Waasalle kaukaista sukua. Oma kaukosukulainen vain oli niin höperö että upotti oman laivansa Tukholman satamaan.
Stubbin isoisoisovanhempien omat sukunimet olivat Genin sukupuun mukaan:
Stubb, Mattbäck, Varo, Ängsbacka, Breitenstein, Buttenhoff, Buttenhoff, von Hübner, Setälä, Hellstén, Snellman, Mortensen, Ungern, Rosengren, Ravander.
Löytyy baltiansaksalaisia Pietarista, suomenruotsalaisia säätyläisiä sekä aatelisia.Yhteyksiä Ruotsin kuninkaaseen löytynee helposti.
Presidentti Subido on idiootti, pelle.