Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiesit olevasi raskaana?

Vierailija
24.04.2024 |

Vai tiesikö sitä edes mistään muusta kuin testistä? Minulla on niin pahat PMS-oireet ja ne muistuttavat ainakin internetin mukaan hyvin paljon raskausoireita..

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun vauvan käsi tuli alapäästä ulos. Näytti mokoma vielä keskisormea.

Vierailija
22/37 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huimasi ja rinnat oli kipeät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjetön väsymys

Vierailija
24/37 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin vaimoni raskauden siitä, että hän alkoi useasti käymään vessassa pissalla. Kaikkien kolmen kohdalla näin.

Vierailija
25/37 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjetön väsymys

Järjetön vastaus.

Vierailija
26/37 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjetön väsymys

Järjetön vastaus.

Sorry, luin väärin, että "järjetön kysymys".

Vierailija
27/37 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisesta raskaustestistä.

Alkionsiirron jälkeen aloitin keltarauhastuen, joten en osannut oireista sanoa, johtuvatko ne lääkityksestä, PMS:stä vai raskaudesta. Oireita olivat muun muassa vatsan turvotus, finnit, tarve käydä pissalla öisin, itkuherkkyys, hengästyminen pienestäkin rasituksesta, väsymys, palelu (kohonnut ruumiinlämpö), kuumat aallot, huonounisuus, selkäkipu ja alavatsakivut, jotka tuntuivat erilaiselta kuin kuukautisissa ja olivat ajallisesti monta päivää ennen oletettuja kuukautisia.

Vierailija
28/37 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Onko joku, kenellä rinnat eivät aristaneet tai turvonneet yhtään? Minulla ovat normaalisti ennen menkkoja pinkeänä, mutta nyt ihan lollot.

Ap

Vierailija
29/37 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista! Onko joku, kenellä rinnat eivät aristaneet tai turvonneet yhtään? Minulla ovat normaalisti ennen menkkoja pinkeänä, mutta nyt ihan lollot.

Ap

Minulla menossa nyt rv 5+6 eikä edelleenkään rintatuntemuksia. Ehkä aavistuksen raskaammat kuin tavallisesti, muttei mitään verrattuna siihen mitä ne olisivat viikkoa ennen kuukautisten alkua.

Vierailija
30/37 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minulla menossa nyt rv 5+6 eikä edelleenkään rintatuntemuksia. Ehkä aavistuksen raskaammat kuin tavallisesti, muttei mitään verrattuna siihen mitä ne olisivat viikkoa ennen kuukautisten alkua.

Kiitos! Tämäkin asia hyvin yksilöllinen siis.

Ap

Vierailija
31/37 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun rojut valui perä rööristä. Synnyin itsekin perä reiän kautta

Joo, susta jotenkin aistii sen.

Vierailija
32/37 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl työ ootte jotkut ni haaskoja.😂

Vierailija
33/37 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että vielä jotkut haluavat hankkia lapsia.

Vierailija
34/37 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uusi oire alkoi eilen. Vatsaa nipistelee sähköiskumaisesti. Sairastan endometrioosia ja yleensä minulle on tässä vaiheessa koko vatsa tulessa ihan eri tavalla..

Ap

Vierailija
35/37 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haistaa, spermaisen peräröörin nimittäin

Vierailija
36/37 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilin, koska kuukautisia ei kuulunut ja teinkin sitten positiivisen raskaustestin, mutta raskausoireet alkoivat heti testin tekemisen jälkeen. Ensimmäisinä oireina oli hajuaistin voimistuminen ja tiettyjen ruokien ja hajujen etominen. Puolisoni käytti hiuksissaan jotain öljyä, johon en aiemmin ollut kiinnittänyt huomiota, mutta raskauden alkaessa öljyn haju alkoi etoa niin voimakkaasti, että lopulta saimme siitä riidan aikaan, kun yritin kieltää häntä käyttämästä sitä. Öljyn haju nimittäin tarttui petivaatteisiin ja vaatteisiinkin.

Vierailija
37/37 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain niiin paljon kullia.

aha

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi