Mistä tiesit olevasi raskaana?
Vai tiesikö sitä edes mistään muusta kuin testistä? Minulla on niin pahat PMS-oireet ja ne muistuttavat ainakin internetin mukaan hyvin paljon raskausoireita..
Kommentit (37)
Mä huomasin vaimoni raskauden siitä, että hän alkoi useasti käymään vessassa pissalla. Kaikkien kolmen kohdalla näin.
Vierailija kirjoitti:
Järjetön väsymys
Järjetön vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjetön väsymys
Järjetön vastaus.
Sorry, luin väärin, että "järjetön kysymys".
Positiivisesta raskaustestistä.
Alkionsiirron jälkeen aloitin keltarauhastuen, joten en osannut oireista sanoa, johtuvatko ne lääkityksestä, PMS:stä vai raskaudesta. Oireita olivat muun muassa vatsan turvotus, finnit, tarve käydä pissalla öisin, itkuherkkyys, hengästyminen pienestäkin rasituksesta, väsymys, palelu (kohonnut ruumiinlämpö), kuumat aallot, huonounisuus, selkäkipu ja alavatsakivut, jotka tuntuivat erilaiselta kuin kuukautisissa ja olivat ajallisesti monta päivää ennen oletettuja kuukautisia.
Kiitos vastauksista! Onko joku, kenellä rinnat eivät aristaneet tai turvonneet yhtään? Minulla ovat normaalisti ennen menkkoja pinkeänä, mutta nyt ihan lollot.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista! Onko joku, kenellä rinnat eivät aristaneet tai turvonneet yhtään? Minulla ovat normaalisti ennen menkkoja pinkeänä, mutta nyt ihan lollot.
Ap
Minulla menossa nyt rv 5+6 eikä edelleenkään rintatuntemuksia. Ehkä aavistuksen raskaammat kuin tavallisesti, muttei mitään verrattuna siihen mitä ne olisivat viikkoa ennen kuukautisten alkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minulla menossa nyt rv 5+6 eikä edelleenkään rintatuntemuksia. Ehkä aavistuksen raskaammat kuin tavallisesti, muttei mitään verrattuna siihen mitä ne olisivat viikkoa ennen kuukautisten alkua.
Kiitos! Tämäkin asia hyvin yksilöllinen siis.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun rojut valui perä rööristä. Synnyin itsekin perä reiän kautta
Joo, susta jotenkin aistii sen.
Kyl työ ootte jotkut ni haaskoja.😂
Ihanaa, että vielä jotkut haluavat hankkia lapsia.
Ja uusi oire alkoi eilen. Vatsaa nipistelee sähköiskumaisesti. Sairastan endometrioosia ja yleensä minulle on tässä vaiheessa koko vatsa tulessa ihan eri tavalla..
Ap
Ja haistaa, spermaisen peräröörin nimittäin
Epäilin, koska kuukautisia ei kuulunut ja teinkin sitten positiivisen raskaustestin, mutta raskausoireet alkoivat heti testin tekemisen jälkeen. Ensimmäisinä oireina oli hajuaistin voimistuminen ja tiettyjen ruokien ja hajujen etominen. Puolisoni käytti hiuksissaan jotain öljyä, johon en aiemmin ollut kiinnittänyt huomiota, mutta raskauden alkaessa öljyn haju alkoi etoa niin voimakkaasti, että lopulta saimme siitä riidan aikaan, kun yritin kieltää häntä käyttämästä sitä. Öljyn haju nimittäin tarttui petivaatteisiin ja vaatteisiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Sain niiin paljon kullia.
aha
Siitä kun vauvan käsi tuli alapäästä ulos. Näytti mokoma vielä keskisormea.