Mistä tiesit olevasi raskaana?
Vai tiesikö sitä edes mistään muusta kuin testistä? Minulla on niin pahat PMS-oireet ja ne muistuttavat ainakin internetin mukaan hyvin paljon raskausoireita..
Kommentit (37)
Siitä, että tein raskaustestin. Oireet alkoi vasta pari viikkoa testin jälkeen.
Rinnat olivat arat, väsytti yhtäkkiä huomattavasti enemmän. Kropassa vain tuntui jotenkin erilaiselta. Tiesin saavani jokaisella kolmella kerralla plussan testatessani sen perusteella, millainen olo oli.
Vierailija kirjoitti:
Rinnat olivat arat, väsytti yhtäkkiä huomattavasti enemmän. Kropassa vain tuntui jotenkin erilaiselta. Tiesin saavani jokaisella kolmella kerralla plussan testatessani sen perusteella, millainen olo oli.
Saanko kysyä, että missä vaiheessa rintojen aristus alkoi?
Ap
Siitä kun meinasi lentää yrjö kun mies paistoi pihviä, ennen rakastin paistetun pihvin tuoksua
Aika nopeasti turvonnut olo. Maha pömppötti ja rinnat aristi.
Pystyin syömään vain jäisiä marjoja.
Silloin kun rojut valui perä rööristä. Synnyin itsekin perä reiän kautta
Minulla oli sellainen tunne kuin kuukautiset olisivat juuri alkamassa. Olin ihan varma ja aina vessassa ihmettelin, että eikö sittenkään. Sitten jostain luin, että raskausoireet voivat tuntua kuukautisten alkamiselta.
Mä oon molemmilla kerroilla raskaana ollessani vaan jotenkin tienny sen.
Toisesta raskaudesta tein positiivisen testin rv 3+4. Oli outoa alavatsakipua, paleli vaikka oli kuuma päivä ja rintoja aristi.
Mulla on pms-oireita monesti päiväkausia ennen kuukautisten alkua, ja ne on juurikin samanlaisia kuin monet luetellut raskausoireet. Rinnat on arat, turvottaa, alavatsaa nipistelee, väsyttää huomattavasti, pahoinvointia, hajuherkkyyttä, ilmavaivoja vielä kun kierto on epäsäännöllinen ja näitä oireita on ehkä 0-5 päivää per kierto niin monesti olen ollut ihan varma että olen raskaana :D oikean raskauden testasin ja plussasin siinä vaiheessa kuin pientä veristä tihkua tuli kolmatta päivää mutta kuukautiset eivät olleet alkaneet kunnolla, mutta se oli ainoa poikkeava oire.
Turposi rinnat ja ne nännipihalla olevat rauhaset aivan järkyttävästi, sattuikin ihan hemmetisti. Kuukautisten aikaan aina rinnat turvonneet, mutta tuo oli niin erilaista että siitä tiesin.
Silloin kun mies veti minua ykköseen ja vauvan käsi otti mieheni mulkusta kiinni.
Rinnat - ihan heti vaikka en nyt tietenkään enää muista kuinka monta viikkoa ennen kuukautisia, mutta mielikuva on että IHAN HETI. Ei muuten muistaakseni mitenkään paha olo.
Menkkakipujen kaltaista lievää kipua alavatsassa, olin kokoajan vihainen tai surullinen, oksetti jatkuvasti, kaikki ruoka ja juoma maistui pahalta.
Nännit olivat kosketusarat melkein pari viikkoa ennenku tein positiivisen raskaustestin. Odottelin menkkoja alkavaksi, oli tuossa vaiheessa myöhässä reilun 10 päivää. Epäsäännöllinen kierto ja vauvaa yritetty melkein 2 vuotta, niin en heti tajunnut olevankin raskaana.
Närästyksestä, ihan alussa ja vain kerran. Jokaisessa raskaudessa ollut sama juttu. Ja muulloin ei ole ikinä närästänyt. Eka kerralla en tietenkään tiennyt tuosta mutta tajusin toisella kertaa että näinhän kävi viimeksikin.
Peräsuolen laskeumasta tiesin olevani raskaana.
Kolmannen kohdalla tiesin sen pahoinvoinnista. Se alkoi jo ennenkuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Oli silläkin kertaa infernaalista. Päätin jo 5. raskausviikolla (eli puolitoista viikkoa oireiden alettua), että tämä jää sitten viimeiseksi lapseksi.
Menkkamainen nipistely alkoi viikkoa ennen kuin normaalisti ja nännit alkoi aristaa.
Jos vain menkat alkaa niin sitä nipistelyä tuntuu vasta vuotoa edeltävänä päivänä.
Sain niiin paljon kullia.