Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jos tori-ostaja ei nouda pakettia?

Vierailija
24.04.2024 |

Eli jos olen sopinut ostajan pyynnöstä ja maksamana, että postitan tavaran. Eikä hän nouda pakettia ja paketti palautuu Postissa minulle. Mitä pitää tehdä?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottanet yhteyttä siihen ostajaan? Tai lähetät paketin uudestaan.

Vierailija
2/61 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Oma mokansa kun ei noutanut pakettia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät rahat ja myyt tuotteen eteenpäin kustannus, talous, indeksi ja kaikki syyt lueteltuna. 

Vierailija
4/61 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetän uudestaan? Se maksaa toiset 8,90 euroa. En minä sitä aio maksaa omasta pussistani. Itse tavaran hinta oli 30 euroa plus postit. Ja toisekseen posti ei edes ole lähelläni niin minulle tulee kuluja siitä jos menen noutamaan sen palautuneen paketin. Miksi minun se pitäisi edes noutaa kun ei ostajakaan noutanut. Sehän on hänen omaisuutta, ei minun (koska maksoi ennen postitusta). Ap

Vierailija
5/61 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät noutamatta palautusta ja unohdat koko asian. Sinullahan on tietysti lähetyskuitti tallessa jos asiasta tulee palautetta.

Vierailija
6/61 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ostaja ottanut yhteyttä vai miksi kyselet? Paketti on ostajan omaisuutta, hänen asiansa mitä sillä tekee. Jos ei nouda, niin se menee lopulta hävityskeskukseen.

Vierailija
7/61 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetän uudestaan? Se maksaa toiset 8,90 euroa. En minä sitä aio maksaa omasta pussistani. Itse tavaran hinta oli 30 euroa plus postit. Ja toisekseen posti ei edes ole lähelläni niin minulle tulee kuluja siitä jos menen noutamaan sen palautuneen paketin. Miksi minun se pitäisi edes noutaa kun ei ostajakaan noutanut. Sehän on hänen omaisuutta, ei minun (koska maksoi ennen postitusta). Ap

Minä en hakisi sitä pakettia. Posti sen sitten hävittää, mutta so what. 

Vierailija
8/61 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä kolmannet 8,90 kun käyt lunastamassa se paketin takaisin postista.

Vierailija
9/61 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätät noutamatta palautusta ja unohdat koko asian. Sinullahan on tietysti lähetyskuitti tallessa jos asiasta tulee palautetta.

Ei ole lähetyskuittia mutta lähetykseni on tietenkin rekisteröitynyt Postiin kun ne sen paketin perille veikin. Ap

Vierailija
10/61 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että taas joku tori huijaus. Lähettikö ostaja mitään linkkejä tms. minne sun piti kirjautua "saadaksesi rahat"? Varma huijaus.

Vierailija
11/61 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se ostaja ottanut yhteyttä vai miksi kyselet? Paketti on ostajan omaisuutta, hänen asiansa mitä sillä tekee. Jos ei nouda, niin se menee lopulta hävityskeskukseen.

Ei ole ottanut. Huomasin postin seurannasta vain ettei noutanut pakettia. Ap

Vierailija
12/61 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sait rahat tilillesi (ja ne näkyvät siellä), ja ostaja ei omaa tavaraansa hae, niin hänen moka.

Vierailija
13/61 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että taas joku tori huijaus. Lähettikö ostaja mitään linkkejä tms. minne sun piti kirjautua "saadaksesi rahat"? Varma huijaus.

Ei tämä varmastikaan mikään huijaus ole. Hän maksoi tavaran posteineen tililleni ja sen jälkeen lähetin paketin. Ei mitään linkkejä ja vaikutti ihan normaalilta. Rahat siis on minulla, en lähetä mitään ellei rahat ole minulla ensin minun tilillä. Ap

Vierailija
14/61 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sait rahat tilillesi (ja ne näkyvät siellä), ja ostaja ei omaa tavaraansa hae, niin hänen moka.

Kyllä, rahat tuli heti kuten sovimme. Sen jälkeen postitin. Ap

Vierailija
15/61 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut oma moka. En saanut saapuneesta paketista saapumisilmoitusta postista. Myyjä joutui lähettämään ostoksen uudelleen. Minä maksoin tuplapostimaksun siis. Koska halusin saada sen ostokseni.

Vierailija
16/61 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en lähetä, vain nouto ja piste.

Vierailija
17/61 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut oma moka. En saanut saapuneesta paketista saapumisilmoitusta postista. Myyjä joutui lähettämään ostoksen uudelleen. Minä maksoin tuplapostimaksun siis. Koska halusin saada sen ostokseni.

Tiedot näkyy myös omapostissa joten on oma vika jos ei hae. 

Vierailija
18/61 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ilmoittanut hänelle seurantanron. Ap

Vierailija
19/61 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat olla ja jatkossa et lähettele mitään Postin kautta. 

Vierailija
20/61 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ilmoittanut hänelle seurantanron. Ap

Ehkä se on hakenut paketille lisäsäilytysaikaa, siis jos noutoaika on jo mennyt umpeen. Mutta joka tapauksessa, ostajan oma asia, et ole enää missään vastuussa.