Kela painostaa muuttamaan johonkin läävään, vaikka olen asiani aina moitteettomasti hoitanut työtön
Kela painostaa muuttamaan johonkin läävään, vaikka olen asiani aina moitteettomasti hoitanut työtön. Käsittämätöntä että mun pitäisi muuttaa narkkíen naapuriksi johonkin hekan läävään. Minulla on ollut tämä moderni kaksio jossa oma sauna ja lasitettu parveke kauan, ja nyt pitäisi sitten muuttaa koska vuokra ylittää kuntakohtaisen rajan 50 eurolla?
Älytöntä luokkafasísmía jota nämä viranomaiset harjoittavat.
Jos olet työtön=sinun pitää asua jossain neukkuitsarikuutiossa?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta ei vaadi työttömältä kuin sen, että hän ns käyttäytyy kuten miljoonat muutkin eli suhteuttaa ne menonsa tuloihin.
Niinhän minä teenkin. Ostan vain tarvittavat asiat ja ruuat, on halvimmat liittymät jne. En lomaile kotimaassa enkä varsinkaan ulkomailla. En polta röökiä enkä dokaa.
ap
Mutta asut liian kalliissa asunnossa, voithan tietenkin itse maksaa sen summan mutta ei se muiden velvollisuus ole luxuselämääsi maksaa. Taidat olla aika luuseripelle.
Tuki tulisi olla 1000 kuussa ja sillä kustannetaan aivan kaikki asumisesta yörientoihin. Jos sillä ei Suomessa pärjää, voi muuttaa sinne, missä on työtä tai parempi sosiaaliturva. Tosin rikkaiden tuissa olisi karsimista myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta ei vaadi työttömältä kuin sen, että hän ns käyttäytyy kuten miljoonat muutkin eli suhteuttaa ne menonsa tuloihin.
Niinhän minä teenkin. Ostan vain tarvittavat asiat ja ruuat, on halvimmat liittymät jne. En lomaile kotimaassa enkä varsinkaan ulkomailla. En polta röökiä enkä dokaa.
ap
Ei Kela pakota muuttamaan. Se vain ilmoitti, ettet saa tt-tukea kun asut liian kalliisti. Elämä on valintoja. Opettele lukemaan. Ei se aikuisiässäkään mahdotonta ole.
Myy suihinottoja ja persettä muille persuille.
Ei oo pakko muuttaa. Maksaa vaan sen 50 euroa mihin ei saa tukea.