Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela painostaa muuttamaan johonkin läävään, vaikka olen asiani aina moitteettomasti hoitanut työtön

Vierailija
24.04.2024 |

Kela painostaa muuttamaan johonkin läävään, vaikka olen asiani aina moitteettomasti hoitanut työtön. Käsittämätöntä että mun pitäisi muuttaa narkkíen naapuriksi johonkin hekan läävään. Minulla on ollut tämä moderni kaksio jossa oma sauna ja lasitettu parveke kauan, ja nyt pitäisi sitten muuttaa koska vuokra ylittää kuntakohtaisen rajan 50 eurolla?

Älytöntä luokkafasísmía jota nämä viranomaiset harjoittavat.

Jos olet työtön=sinun pitää asua jossain neukkuitsarikuutiossa?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta ei vaadi työttömältä kuin sen, että hän ns käyttäytyy kuten miljoonat muutkin eli suhteuttaa ne menonsa tuloihin. 

Vierailija
2/52 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololoo 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta ei vaadi työttömältä kuin sen, että hän ns käyttäytyy kuten miljoonat muutkin eli suhteuttaa ne menonsa tuloihin.

Niinhän minä teenkin. Ostan vain tarvittavat asiat ja ruuat, on halvimmat liittymät jne. En lomaile kotimaassa enkä varsinkaan ulkomailla. En polta röökiä enkä dokaa.

ap

Vierailija
4/52 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömien ajojahti meneillään. Työttömien aiheuttamat kustannukset ovat minimaalisia verrattuna yhteiskunnan suosimiin sairaisiin.

Vierailija
5/52 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa ite se 50€ niin ei ole trollilla mitään hätää.

Vierailija
6/52 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän paha maksaa kun olen suurikokoinen ja syömiseen menee 500e kuussa.

ap

Vierailija
7/52 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku kuvittelee saavansa hekan kämpän??

Vierailija
8/52 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se on, kun on heittäytynyt elämään almujen varassa 

Turha valittaa ilmaispalveluista ja muiden kustantamista aterioista 

Vierailija
9/52 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömien ajojahti meneillään. Työttömien aiheuttamat kustannukset ovat minimaalisia verrattuna yhteiskunnan suosimiin sairaisiin.

Tämä. Eivät ole mitään verrattuna soten ja eläkkeiden kustannuksiin.

Vierailija
10/52 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai voit jäädä, jos maksat itse ylimenevän osuuden?

Vierailija
11/52 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko muuttaa läävään vaan ainoastaan kehoitetaan valitsemaan tukitasoasi vastaava asunto. Asunto saa olla jopa uudempi asunto paremmalla sijainnilla. Yhteiskunta tarjoaa sinulle rahoituksen tietyn hintaluokan asuntoon ja jos haluat kalliimman hintaluokan luksus asunnon on sinun yksinkertaisesti kustannettava ylimenevä osuus itse.

Kukaan ei myöskään pakoita sinua elämään valtion rahoilla vaan voit aivan vapaasti valita toisenlaisenkin elintavan.

Vierailija
12/52 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi.

Kela ei painosta ketään.

Jos et halua muuttaa, ja rahasi eivät siihen nykyiseen asuntoon riitä, niin sitten kun rahat loppuvat, ja saat häädön maksamattomien vuokrien takia, olet asunnoton.

Minä asun päihdetyyppien asutusalueella. Vuokra tässä vanhan kerrostalon asunnossa ei ole mikään pari sataa euroa per kk, mutta mulle käy myös niin, että mun rahat tulevat olemaan elämisen suhteen finitotilassa sen jälkeen kun asumistuen leikkaus minuun iskee. Ja samaan aikaan kun iskee, on käsillä vuokrankorotus. Ja edelleen, vuokra nousee vuosittain, mutta Orpon hallitus on päättänyt että asumituki tai työttömyysraha ei seuraavien vuosien aikana nouse euroakaan...

En asu pääkaupunkiseudulla... joten turha tulla väittämään mitään samaa pskaa mitä siellä asuvien kohdalla väitätte.

Vierailija
13/52 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse muuttaa. Moni maksaa nyt jopa 150e ns. perusturvastaan, sitten jää varantoja vähemmän muuhun. Mutta jokainen priorisoi mikä itselle tärkeintä. Hienoa, että hoidat asiasi. Niin moni muukin. Kaverillani ei ikinä ole ollut maksuhäiriöitä. Vuokra ja muut aina ajoissa, koti todella pedantti. Ei krääsää,  köyhä,mutta silmää asioille miten on nätti koti. Nyt  maksaa erotusta itse. Joku laittaa viinaan ja päihteisiin rahaa, peleihin jne. joku asumiseen. Joku koiraansa. Yhdell tutulle kela jahtasi 10 pv väliajoin kysyen samaa samaa samaa,, mitä teet, lääkärintodistus vai muutakto jne.. vai amksatko itse erotuksen jota ei tuotukan esille valikossa!!!!! se olikin outoa,, sitä ei tuoda esille, ikäänkuin ei olisi vaihtoehtona tämä. Jossain Kelan alareunan sivulla lukee muka... Ja tällä toisella jota jahdattiin, vuokra ylittyi 2 euroa!!!! Joo-o. Hullun hommaa. Työntekijän aika, jos paperipostia,, sitten on aikaa lähetellä 2e takia  tiukkaamista. Kyseinen henkilö asunut 12 vuotta asunnossaan ja huom. ei edes vuokrankorotusta koko aikana. Ei mitään maksuhäiriötä. Vuokraantaja ei edes teidä saako vuokralainen mitään tukia koskaan. Pidä asunto ,se 50 voi kirpaista,mutta muutto maksaa, koko proseduali, vaihdat kotivaakutuksen, muutto, pakkausmateriaalit jos laadukkasti pakkaat, purku, asennus jne.. moni tarvitseee jolla ei ole omasta takaa ja onko heillä edes velvollisuutta ,kantaa muuttotavaroita, pyykkikonetta, sohvaa, isoja tv tasoja joita ei voi purkaa, jättipeilit, taulut,,Eli tarvitsee muuttofirman apua. Omat tuki ja liikuntaelinsairaudet, sydänsairaana ei saa rehkimällä nostella äkki juttua jne. reuma käsissä ja selkärangassa. Apu maksaa.

Vierailija
14/52 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku kuvittelee saavansa hekan kämpän??

Hakemuksella?

Vierailija
15/52 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se läävä tarjoaa sulle katon pään päälle, talvikaudella asunto lämmitetään, siellä on sähköt ja juokseva vesi, sisävessa. NIin sen täytyy sulle kelvata.

Naapureiden kanssa ei tarvitse olla missään tekemisissä... ja jos alkavat tunkea sun kimppuun, poliisille asiaa vaan.

Vierailija
16/52 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on kehitysvammainen kokoomuksen trolli.

Vierailija
17/52 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän minä teenkin. Ostan vain tarvittavat asiat ja ruuat, on halvimmat liittymät jne. En lomaile kotimaassa enkä varsinkaan ulkomailla. En polta röökiä enkä dokaa.

ap

Hyvä. Tuo on hyvä alku. Nyt kun vielä etsit sen halvemman asunnon niin kaikki on hyvin. Vuokraat vain tarvittavan hintaisen asunnon. Alat pääsemään jo jyvälle miten sinun edellytetään toimivan 👍

Vierailija
18/52 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Syö vi    tun   läs    ki vähe    män.

Vierailija
19/52 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ikävää,että pilaat ok keskustelun ja sun höpön syöminen,mene pois

Vierailija
20/52 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas aloittaja ottaa kohteekseen työttömän.

No, mutta niitä korkean vuokran takia muuttamaan joutuvia saattaa kyllä olla työssä olevienkin keskuudessa, opiskelijoiden keskuudessa, eläkeläisten keskuudessa...

ETTÄ MITÄS NÄITTEN SUHTEEN NÄLVISIT!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän