Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada hajuvesien tuoksuista miedompia?

Vierailija
24.04.2024 |

Olen herkkä useimmille hajusteille (päänsärkyä, aivastelua, jne), mutta tykkään kuitenkin tuoksuista. Haluaisin edes joskus harvoin käyttää eritoten sellaisia nostalgisia tuoksuja, joista tulee hyviä muistoja. Esimerkiksi Escadan kesätuoksuista tulee mukavan nostalginen fiilis.

Mutta ongelmani on, että tuoksu tuntuu aina liian voimakkaalta. En käytä kuin yhden suihkauksen, enkä sitäkään suoraan itseeni. Yleensä käytän sitä metodia, että suihkaisen ilmaan kerran ja kävelen sen pilven läpi. Mutta sekin on liikaa! Ja sitten kärsin päänsärystä lopun päivää.

Onko mitään keinoa saada hajuvesistä sellainen mieto, etäinen tuoksu aikaiseksi? Se ei ole onnistunut minulla kuin kerran, kun laitoin muiden pyykkien mukaan yhden kirpputorilta ostamani todella voimakkaasti hajuvedeltä tuoksuvan puseron. Sen jälkeen koko pyykki tuoksui, mutta miedosti ja miellyttävästi. En ole kuitenkaan kokeillut sitä metodia uudelleen, koska jossain palstalla joskus varoiteltiin, että pyykki voi tahraantua, jos sen sekaan suihkuttaa hajuvettä. En tiedä oliko se jotain ihan höpinää.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen niin, että suihkautan hajuvettä ranteeseen/käsivarteen, annan kuivua (kuivuu hetkessä) ja sen jälkeen pesen kevyesti hajustamattomalla saippualla. Jää vain mieto tuoksu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi