Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka inhoaa sitä jos joutuu olemaan seurassa?

Vierailija
20.05.2025 |

Joutuu puhumaan,kuuntelemaan ja sietämään muita ihmisiä joiden käytöstä et ymmärrä eikä ne sinua. En ymmärrä mitä ihmiset saa sosialisoinnista. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään olla vain parin ihmisen seurassa, äiti ja oma kumppani, sisko.... Olen aina ollut tälläinen enkä näe siinä mitään väärää. Ahdistun ihmisporukoissa ja tämän näki minusta jo pienenä. Olin aina omassa huoneessani lukittautuneena kun vieraita oli kylässä. :D En silti vihaa ihmisiä, tykkään vain olla rauhassa omissa oloissani. 

Vierailija
2/13 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon seurasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aspergeriltä. Diagnoosi kannattaisi hankkia.

Vierailija
4/13 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhulla suhtaudun vuosikymmenienkin jälkeen tilanteisiin missä kolme tai enemmän ihmistä on seurassani. Aivan kuten ala-asteella koulutien alussa, koen että tuo porukka on syömässä minut elävältä. Onneksi koulutukseni sekä työni opettanut sietämään ja usein otan esim talkoissa jne jopa "johdon käsiini" jakaen tehtäviä sekä raportointivastuita. Joissain joutavissa "sukukokouksissa" missä on puolituttuja ja tuntemattomia, kuvittelen edustavani jotain kasvotonta isoa organisaatiota ja tästä syystä minulla on tavallisesti muistiinpanovälineet mukana. Pystyn näin vihkoa selaten ja kaikenlaisa härpäkkeitä siihen piirrellen rauhoittumaan, olisipa tämä taito ollut ala-asteella tai jo päiväkerhossa. Tässä on myös vaaransa. Eräässä vapaamuotoisessa useamman porukan tapaamisessa kukaan ei oikein tuntenut toistaan ja otettiin esittelykierros tyyliin kuka, mistä mitä tekee jne. Kaikki meni muuten hyvin, mutta olin kuulemma kertonut silloisen firmani ja mitä teen. M58

Vierailija
5/13 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhulla suhtaudun vuosikymmenienkin jälkeen tilanteisiin missä kolme tai enemmän ihmistä on seurassani. Aivan kuten ala-asteella koulutien alussa, koen että tuo porukka on syömässä minut elävältä. Onneksi koulutukseni sekä työni opettanut sietämään ja usein otan esim talkoissa jne jopa "johdon käsiini" jakaen tehtäviä sekä raportointivastuita. Joissain joutavissa "sukukokouksissa" missä on puolituttuja ja tuntemattomia, kuvittelen edustavani jotain kasvotonta isoa organisaatiota ja tästä syystä minulla on tavallisesti muistiinpanovälineet mukana. Pystyn näin vihkoa selaten ja kaikenlaisa härpäkkeitä siihen piirrellen rauhoittumaan, olisipa tämä taito ollut ala-asteella tai jo päiväkerhossa. Tässä on myös vaaransa. Eräässä vapaamuotoisessa useamman porukan tapaamisessa kukaan ei oikein tuntenut toistaan ja otettiin esittelykierros tyyliin kuka, mistä mitä tekee jne. Kaikki meni muuten hyvin, mutta olin kuulemma kertonut silloisen firmani ja m

Nauroin tälle. :D

Vierailija
6/13 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat inceliltä. Flesu kannattaisi hankkia..

Vierailija
7/13 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele olemaan sosiaalisempi. Voit kysyä jotain tavallista ja jos toinen on haluton juttelemaan, älä väkisin, meitä on moneen junaan.

Vierailija
8/13 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ujo enkä pelkää ihmisiä. Silti olen mieluummin omissa oloissani kuin muiden seurassa. Jos huomaan esim kaupassa jonkun tutun, yritän välttää joutumasta juttusille. Ärsyttävää lätistä niitä näitä ja olla muka ilahtunut toisen näkemisestä. 

Vierailija
9/13 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele olemaan sosiaalisempi. Voit kysyä jotain tavallista ja jos toinen on haluton juttelemaan, älä väkisin, meitä on moneen junaan.

Onpa typerä kommentti. Eihän tuota aloittajaa nimenomaan ne juttelut kiinnosta. 

Vierailija
10/13 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kaltaisen lukutaidottoman seurassa en kyselisi mitään vaan häipyisin äkkiä. Ap

Vierailija
11/13 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat inceliltä. Flesu kannattaisi hankkia..

On jo

Vierailija
12/13 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Pitäisi resonoida tai löytää yhteinen kieli. Hankalaa jos sitä ei ole. Vaikka olisi kaksin jonkun kanssa. Ellei jotenkin vaan tanssi yhteistä sambaa.

Vierailija
13/13 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi olla isommassa porukassa jossa oma hiljaisuuteni ja se etten jaksa niin osallistua keskusteluun jää helpommin huomaamatta, kuin vaikka 2-4 hengen porukoissa. Kaikista pahin on kampaajan tuoli jossa mulla on aina olo että on puoliväkisin keksittävä jotain jutunjuurta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä