Heikki Silvennoisen salasuhteet. Noloa luettavaa.
Hieman ikävä maku jäi kummelimiehestä. Koko ajan joku säätö menossa, lapset ja kaikki. Edelleen "hyvissä väleissä". Kuinka ihmeessä voi olla?
Kirja: Heikki Silvennoinen oli pitkään salasuhteessa "Villikissan" kanssa sitten vaimo sai tietää
Kommentit (301)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen mitä olen aina täälläkin sanonut ns. panomiehistä. Tässäkin siitä yksi todiste, vaikka jotkut ymmärtävät olla kerskailematta impulsiivisuudellaan.
Kannattaa aina valita komea, pitkä, raamikas mies.
ps. Eikä Kummeli ei ole hauska.
Samaa mieltä. Yritin katsoa ennen ja olen yrittänyt katsoa uusintoja mutta ei ole " kolahtanut". Kun vertaan vaikka Lapinlahden lintuja niin ei vaikea arvata kumpi vie voiton.
kummelin nerouden ymmärtää vain riittävän korkean ääöön ihmiset
Pahimpia ovat nämä vaatimattoman näköiset miehet, jotka ovat saavuttaneet suosiota tai rahaa. Yrittävät paikata huonoa itsetuntoaan ulkoisin keinoin ja tuhoavat ympäristönsä. Kari Kanalan ja Hirviniemen voisi laskea samaan kategoriaan.
naurattaa tämä valkoihoislapsettomien vihervassarifeministen kateus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen mitä olen aina täälläkin sanonut ns. panomiehistä. Tässäkin siitä yksi todiste, vaikka jotkut ymmärtävät olla kerskailematta impulsiivisuudellaan.
Samaa mieltä. Yritin katsoa ennen ja olen yrittänyt katsoa uusintoja mutta ei ole " kolahtanut". Kun vertaan vaikka Lapinlahden lintuja niin ei vaikea arvata kumpi vie voiton.
Juu. Miehen kans katsottu YouTubesta pitkiä koosteita Lapinlahden lintujen ohjelmista, mitä näytettiin tv:s muinoin. Aivan ykkösluokkaa ja tykätään hirveästi ja naurettu. Huomattu, että hyvä katsoa koska ei tuotakaan muisteta vaikka kaikki katsottiin aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
kummelin nerouden ymmärtää vain riittävän korkean ääöön ihmiset
Jos ÄO mitataan tuolla hölmöllä ohjelmalla, niin ei kovin tieteelliset analysoinnit älykkyyttä mitata.
Vierailija kirjoitti:
naurattaa tämä valkoihoislapsettomien vihervassarifeministen kateus
Turha ottaa kateuskorttia esiin. Kuka tuollaista kadehtii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuolla jokunen vuosi sitten ollut joku huomattavasti nuorempi nainen. Ihmettelin suuresti, mitä nainen näkee vanhassa huonokuntoisessa papassa.
normaalia Alfalle
Alfan vastakohtahan tuollainen toiminta on. Alfassa on kaikki osa-alueet korkeinta laatua, joten jo kuvasta pääsee alkuun miettimään onko joku alfa.
Tämä tapaus tietysti todistaa kaikille täällä valittaville miehille, että ulkonäöstä naisen saaminen ei ole koskaan kiinni.
Kummelista tuttuun Heikki Silvennoiseen, 64, yhdistetty fitness-kaunotar, kasvatustieteiden maisteri, yrittäjä ja kuntapoliitikko Jasmi Qvick, 29, ei kiellä eikä myönnä suhdettaan Silvennoiseen.
ALFA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Miehen kans katsottu YouTubesta pitkiä koosteita Lapinlahden lintujen ohjelmista, mitä näytettiin tv:s muinoin. Aivan ykkösluokkaa ja tykätään hirveästi ja naurettu. Huomattu, että hyvä katsoa koska ei tuotakaan muisteta vaikka kaikki katsottiin aikanaan.
"-No nyt mua ei v-tuta enää yhtään!"
Ohis
yle ei uskalla uusia lapinlahden lintuja kun valkoihoislapsettomat vihervassarifeministit loukkaantuu
Onhan se aina ollut melkoinen puutarhatonttu, mutta nyt ei vissiin enää edes keikat myy, niin pitää vähän jostain nostetta saada. Kaipa joku ukko tuonkin kirjan ostaa.
Panokirja jää lukematta. Silvennoisen osakkeet laski ja siinä samalla taisi mennä kaivoon koko Kummeli-porukan osakkeet.
Vierailija kirjoitti:
Salasuhde ylipäätään on noloa.
Minusta nolointa on, että ei tuohon ikään asti ole oppinut. Jokainen voi virheitä tehdä, mutta yleensä niistä opitaan. Ukko on jo seitsemänkymppinen ja sama touhu jatkunut vuosikausia.
Jotenkin noloa tuollainen "liha on heikko, en voi vastustaa seireenin kutsua lässytys :D
Uskoton paskiainenhan tuo(kin) on ollut, ei mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
tunnetko YHTÄÄN muusikkoa, joka ei olisi p ettänyt tai ollut naimisissa about 3-4 kertaa? Mark Knopflerkin Dire Straitsi on ollut jo 3 kertaa naimisissa.
Alice Cooper?
saattaa olla erittäin hyvinvarustettu