Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko harteikas jo luustoltaan leveämpi, vai tuleeko harteikkuus lihaksista?

Vierailija
24.04.2024 |

Siis synnynnäinen vai saavutettu ominaisuus?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luonnostaan leveät hartiat, mutta olen pieniluinen. Olen hiihtänyt paljon ja joskus Kävin paljon kuntosalilla. 

Vierailija
2/20 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu yksilöstä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia. Tuskin kukaan näyttää kapeaharteiselta, jos bodaa olkapäistä jalkapallon kokoiset.

Vierailija
4/20 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on luonnostaan leveät hartiat, mutta olen pieniluinen. Olen hiihtänyt paljon ja joskus Kävin paljon kuntosalilla. 

Kyllä voi olla miten päin vaan. Itse 180/75 "rimpula" mutta niin leveät hartiat että vaikeuksia mahtua mihinkään muotoiltuihin penkkeihin. Ja kun paita on sopiva hartioista on pituus mallia "mekko.

Vierailija
5/20 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on leveät hartiat, kuulin siitä jo alle kouluikäisenä. Vaatteita on ollut vaikea ostaa, kun kaikki kinnaa hartioista.

Vierailija
6/20 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ei niitä lihaksia itasestän tule, ja moni luuleekin että on suuret lihakset jos rasvakerros suht tasaisesti ympäri yläkroppaa.

Ja naispuolisillet joutuvat treenaan puolta enemmän ja kovemmin, siltikään ei tuu suuria lihaksia .

Vierailija
7/20 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartioiden leveys on myös ryhtijuttu. Hyvä ryhti, niin hartiat näyttää leveämmälle. Ryhti tulee osittain geeneistä, osittain elintavoista.

Vierailija
8/20 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herteikkuus on kiinni geeneistä, mutta treenaamalla voi saada lisäksi ihmeitä aikaan. 

Vierailija
9/20 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kovat osat on luuta.

Minulla on ainskin jo pienestä ollut hartiat. Mietin, että vaikuttaa myös rintakehän muoto. On aika pyöreä rintakehä.

Lihasta minulle tulee myös aika helposti.

Ryhdikäs luonnostaan ja tykkään liikkua. Koko nuoruus ja kolmekymppiseen meni enemmän tai vähemmän urheillessa.

Vierailija
10/20 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin iän myötä hartiat tullut kuin ladon ovet.  Ei tosin yhtä leveät, mutta yhtä lahot

Vierailija
11/20 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen luustosta. Jos esim kauluspaita on hihanpituudelta ja vyötäröltä sopiva, mutta kinnaa hartioista ja kiristää rintamuksesta (vaikka rinnat on pienet/keskikokoiset), on keskivertoa isommat hartiat. Itse tykkäisin kauluspaidoista mutta lähtökohtaisesti ne eivät istu tuon takia... Myös kaikki röyhelöt hihoissa tai leveät hihat saavat minut näyttämään amazoninaiselta saalistamaan menossa

Vierailija
12/20 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on yhdistelmä leveät hartiat ja pienet luut? Mistä on päätelty että on pienet luut? Käsien ja jalkojen koosta, ranteiden paksuudesta vai kehonkoostumusmittauksesta?

Vierailija
13/20 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämmöistäkin pitää kysellä anonyymeiltä.

Vierailija
14/20 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luustolta tietenkin. Itse näytin jo yläasteikäisenä anorektikkona harteista yhtä leveältä kuin pojat. Kyse on mittasuhteista. Tällä hetkellä olen ylipainoinen, mutta hartiat pelastaa kokonaisuuden, koska ne saa visuaalisesti keskikropan ja alakropan näyttämään kapemmilta. Onhan tämä toki naurettava vartalotyyppi näin lyhyelle, alle 160 cm pitkälle naiselle.

Vierailija
15/20 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enimmäkseen luustosta. Jos esim kauluspaita on hihanpituudelta ja vyötäröltä sopiva, mutta kinnaa hartioista ja kiristää rintamuksesta (vaikka rinnat on pienet/keskikokoiset), on keskivertoa isommat hartiat. Itse tykkäisin kauluspaidoista mutta lähtökohtaisesti ne eivät istu tuon takia... Myös kaikki röyhelöt hihoissa tai leveät hihat saavat minut näyttämään amazoninaiselta saalistamaan menossa

Ostapa sellainen joustava paita, itse olen juuri lähdössä hankkimaan sellaista. Näyttää olevan vähän kreppimäisellä tekstuurilla. Hartialeveyden korostaminen ja tiukat farkut esim. on tyylikäs yhdistelmä.

Vierailija
16/20 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, ei niitä lihaksia itasestän tule, ja moni luuleekin että on suuret lihakset jos rasvakerros suht tasaisesti ympäri yläkroppaa.

Ja naispuolisillet joutuvat treenaan puolta enemmän ja kovemmin, siltikään ei tuu suuria lihaksia .

Olen leveäharteinen nainen ja kuntosalin ovesta sisään kurkkaaminen riittää lihaksen kasvuun ;) siis tosi vähällä saan selkään ja hartoihin näkyvät lihakset. Jalkoihin en millään.

Vierailija
17/20 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luusto määrää, toiset ovat leveä mutta ohut hartiaisia. Sellaiset henkarihartiat.

Vierailija
18/20 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luusto mulla ainakin. Alipainoisena ja kunnottomana olin myös leveää tekoa. Ja nianen olen.

Vierailija
19/20 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luustostahan se on kiinni, tietenkin. Bodaamalla miehet koettavat peittää, etteivät ole luonnostaan harteikkaita. Ja siksi bodarit eivät ole useimpien naisten mielestä hot. 

Geenikomean miehen ei tarvitse rakentaa ylävartaloa ja sellainen on komein. Sitä ei voi feikata, ei ainakaan minulle. Mieluummin pullohartiat kuin feikatut hartiat, koska bodaamisen tarve kertoo heikosta itsetunnosta.

Saa alapeukuttaa :)

Vierailija
20/20 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen leveäharteinen nainen ja kuntosalin ovesta sisään kurkkaaminen riittää lihaksen kasvuun ;) siis tosi vähällä saan selkään ja hartoihin näkyvät lihakset. Jalkoihin en millään.

Mulla vähän sama, tosin tulee jalkoihinkin. Ala-asteikäisenä kysyttiin jossain 4-5 lk:n terveystarkastuksessa, että olenko käynyt salilla kun piti tehdä jotain ryhtipyllistelyjä. No en ollut, muuten liikuin ja kiipelin koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan