Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä teette etätöitä kotona rauhassa?

Vierailija
23.04.2024 |

Miehellä vuorotyö, jos on palaveria, niin ramppaa keittiössä, vessassa ym. ja jatkuvaa meteliä. 

Miten isot asunnot teillä on, jotka saatte tehdä etätöitä rauhassa? 

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole vuorotöissä kumpikaan. Hyvin onnistuu.

Vierailija
2/63 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo kissa paljoa hommiani häiritse, mitä nyt palaverin taustalla naukuu joskus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin. Työrauha on taattu.

Vierailija
4/63 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma työhuone yläkerrassa

Vierailija
5/63 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei ole etätöissä, joten ei ole mitään ongelmaa. Jos olisi, toinen voisi tehdä etätyönsä työhuoneessa ja toinen keittiönpöydän ääressä, kuten minä nyt teen.

Vierailija
6/63 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin onnistuu etätyöt, konttorilla taas ei tulisi yhtään mitään töistä, kauhea hälinä tai useita puheluita samaan aikaan eri ihmisillä tai aina joku yrittämässä small talkia ties mistä tarpeettomista asioista...

Vierailija
7/63 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

250 neliötä kahdessa rakennuksessa. Hyvin mahtuu etätöihin. 

Vierailija
8/63 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vessassa käyminen voi häiritä sinua, vai teetkö etätöitä vessassa? Käyväthän ihmiset työpaikallakin vessassa

Vierailija
9/63 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyö on vitsi.

Vierailija
10/63 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastamelukuulokkeet on keksitty, jos normaalin elämän äänet häiritsevät.

t. neljän kouluikäsen äiti etätöissä

Vierailija
11/63 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat työhuoneet. Tai yksi työhuone ja toisella työpöytä makkarissa.

Vierailija
12/63 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa äänieristetty työhuone, jos et kestä edes kusella käymistä. 

Vierailija
13/63 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vessakäynnit tai keittiökäynnit häiritsisi? Meillä molemmat voi tehdä etätöitä ihan rauhassa. Toki jos teillä on sellainen moderni kämppä missä ei ole yhtään seinää tai ovea, niin sitten varmaan kaikki häiritsee. Ja en kyllä tajua mitä se mies muuten vaan metelöi, tahallaanko?

Vierailija
14/63 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen lastenhuone työkäytössä, lapset muuttaneet jo omilleen.

Vierailija
15/63 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihminen selviää elämästä ylipäätään, jos vessassakäyminenkin häiritsee työntekoa. Vai onko teillä ainut kulku vessan työtilasi läpi?

Vierailija
16/63 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työpiste on olohuoneessa, kaikki meteli kuuluu sinne, ovien avaamiset, vessat, tiskit yms. 

Noloa lähes huutaa palavereissa metelin yli...

Työpistettä ei voi makkaran laittaa, kun mies nukkuu siellä pidempään. 

Kaipa se on isompi asunto hommattava. 

T. Ap

Vierailija
17/63 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan yksiössä. Mies tekee vuorotyötä eli yleensä on joko töissä tai nukkuu, kun itse teen etätöitä. Joskus on hereilläkin ja kyllähän hän siinä kulkee, pystyn kuitenkin keskittymään.

Teen töitä ruokapöydän ääressä, koska muualle ei työpöytää mahdu. Työpäivän jälkeen kerään tavarat kaappiin ja aloitan taas seuraavana aamuna.

Vierailija
18/63 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon työpiste alakerrassa, minun keskikerroksessa. Enää yksi lapsi kotona, muut lentäneet maailmalle, niin ollaan saatu omat työhuoneet sillä tavalla käyttöön.

Vierailija
19/63 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi saunassa, toinen makkarissa

Vierailija
20/63 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmio, n. 80 neliöö, makkarit yläkerrassa. Jos mies menee iltaan, mä teen aamulla töitä alhaalla, olohuoneessa on sellainen sivupöytä, joka sopii lyhyeen työhetkeen. Kun herätän muksun koulua varten, lähden koiran kanssa lenkille sen aamutoimien ajaksi, aloitan siis työt jo paljon aiemmin. Sit kun mies herää, tulee alas ja mä meen ylös, varsinainen työpiste on makkarissa isoine näyttöineen ym. Eikä se mitään varsinaisesti ramppaa edestakaisin, vessassa käy siinä kerroksessa missä muutenkin oleilee. Keittelee kahvit, niin mä pidän kahvitauon sen kanssa. Käy usein salilla, pyöräilemässä, joskus kaupassa tms siinä aamupäivällä, ja laittaa lounaan puolen päivän maissa valmiiksi, niin syödään yhdessä. Vasta siinä vaiheessa tulee ylös vaihtaan vaatteet. Jos taas on aamussa, lähtee ja kun mä herään ja aloitan työt, jään samantien sinne makkariin. Iltapäivällä lopettelen yleensä samoihin aikoihin, kun muut kotiutuu töistä/koulusta. Parempi rauha meillä kotona on kun toimistolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi