Miksi ihmiset äänestävät perussuomalaisia?
Erityisesti ihmettelen tavallisten työläisten kannatusta perussuomalaisia kohtaan.
Kommentit (279)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut on ainoa työväenpuolue. Siksi.
Muille, varsinkin vassareille ja vihreille, me yksityisellä sektorilla työtä tekevät olemme pelkkää paskaa. Meille heillä on varattuna vain maksajan ja syntipukin osa. Siksi en äänestä koskaan demareita, tuota työväenpuolueen irvikuvaa.
PS. Oletteko huomanneet että hupsua myyttiä "petetyistä persuista" toistelee vain demarit ja vihreät, siis sellaiset jotka eivät ole ikinä persuja äänestäneet :D
Pervopersu alkoi heittämään vitsiä.
Persut pettää aina, joten pitää olla todella tyhmä äänestääkseen heitä.
No ei ole ainakaan vielä pettäneet mitenkään, sanoisin että aivan päinvastoin.
Ovat saaneet huomattavia parannuksia moneenkin asiaan ja lisää on koko ajan tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalasiten ja Kokoomuksen äänestäjät saavat kyllä miettimään että onko demokratia toimiva malli. Onko tulevaisuus mahdollinen, kun näille sekunda jumipää puolueille riittää äänestäjiä, ihan vaalivoittoon asti, luoja armahda.
Mietin samaa edellisen hallituksen aikana kun lähes kaikessa mogattiin. Sote, korona, johtaminen, eu-tason neuvottelut, talous. Noh, natoon sentään mentiin, sekin pitkälti Niinistön ansiosta.
Luulen että monet äänestävät persuja koska SDP, keskusta, kokoomus, vihreät ja Vasemmistoliitto ovat epäonnistuneet ollessaan hallituksessa niin pahasti, että halutaan kokeilla mitä vaan muuta.
Ei PS olisi koskaan noussut jos esim edellinen hallitus ei olisi epäonnistunut.
Ne jotka yleensä jättävät äänestämättä, koska eivät luota yhteiskuntaan ja päättäjiin, kokevat että perussuomalaiset ovat sellainen mielenosoituspuolue, jota on turvallista äänestää, koska puolue pistää aina keppejä rattaisiin, ja hankaloittaa muiden elämää.
Känkkäränkkien oma suosikkipuolue.
Siihen voi aina luottaa, että hyviä päätöksiä ei ole tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka yleensä jättävät äänestämättä, koska eivät luota yhteiskuntaan ja päättäjiin, kokevat että perussuomalaiset ovat sellainen mielenosoituspuolue, jota on turvallista äänestää, koska puolue pistää aina keppejä rattaisiin, ja hankaloittaa muiden elämää.
Tuo hyviä päätöksiä ei ole tiedossa nyt on pätenyt pitkään mm kokoomukseen, sdphen, vihreisiin ja vasemmistoliittoon. Että se ei taida monia yllättää. En toki odota niitä persuiltakaan. Itse nykyään äänestän uusia pienpuolueita.
Vierailija kirjoitti:
En koe noin. Nimenomaan harkitsevia, järkeviä ja maltillisia heidän linjauksensa. Mitään känkkäränkkää en näe: jos joku heistä terävästi analysoi vasemmiston sumutustaktiikoita niin kiitän heitä terävänäköisyydestä. Näen hyvin monet asiat samoin. Se riittää.
Nykyvasemmisto kyntää niin syvällä ettei sitä voi harkitakaan. Ja olen itse pienituloinen, raha ei ole silti päällimmäinen arvoni. Eikä hyvältä näyttäminen somessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe noin. Nimenomaan harkitsevia, järkeviä ja maltillisia heidän linjauksensa. Mitään känkkäränkkää en näe: jos joku heistä terävästi analysoi vasemmiston sumutustaktiikoita niin kiitän heitä terävänäköisyydestä. Näen hyvin monet asiat samoin. Se riittää.
Nykyvasemmisto kyntää niin syvällä ettei sitä voi harkitakaan. Ja olen itse pienituloinen, raha ei ole silti päällimmäinen arvoni. Eikä hyvältä näyttäminen somessa.
Kun joskus näkisi persun analysoivan jotain terävästi, mutta kyntävät syvällä vihan ja salaliittoteorioiden meressä. Upposivat jo kauan sitten, kun ei mikään puolue pärjää pelkästään sillä, että vihaa ma muja ja vasemmistoa.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että monet äänestävät persuja koska SDP, keskusta, kokoomus, vihreät ja Vasemmistoliitto ovat epäonnistuneet ollessaan hallituksessa niin pahasti, että halutaan kokeilla mitä vaan muuta.
PS menestyi tiktokin valepropagandan ansiosta. Valitettavasti! Ihmisiä on niin helppo jymäyttää.
Vierailija kirjoitti:
Demarit veisi muuten sun rahat.
Oikeisto vie rahat eliitin taskuun, mutta jos siihen kuuluu niin äänestää kokoomusta, keskustaa tai RKP:tä. Persuja äänestämällä saadaan vain anarkiaa.
Koska jos ei äänestä persuja niin sitten äänestää islamisaatiota, rinnakkaisyhteiskuntia, pakkoavioliittoja, ulkomaalaisia hyväksikäyttäjiä, turvattomuutta, jengirikollisuutta jne.
Yksikään toinen valtavirtapuolue ei noita vastusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyvasemmisto kyntää niin syvällä ettei sitä voi harkitakaan. Ja olen itse pienituloinen, raha ei ole silti päällimmäinen arvoni. Eikä hyvältä näyttämi
Kun joskus näkisi persun analysoivan jotain terävästi, mutta kyntävät syvällä vihan ja salaliittoteorioiden meressä. Upposivat jo kauan sitten, kun ei mikään puolue pärjää pelkästään sillä, että vihaa ma muja ja vasemmistoa.
Se päivä kyllä koittaa vielä kun useimmat kantasuomalaiset toivovat että olisivat äänestäneet wokeltajia ja kehitysmaalaistumista vastaan. Mutta silloin on myöhäistä.
Harva haluaa asua 10-lapsisen somppuperheen seinänaapurina. Paitsi vihervassari.
Ketjussa monet naiset, jotka eivät itse äänestä persuja, vastaavat persujen äänestäjien puolesta miksi nämä äänestävät persuja. Ja näiden samojen woke-naisten mielestä "mansplaining" on kauhean iso ongelma. Ihanan ironista.
Koska vaihtoehto, eli vasemmiston ja vihreiden sanelupolitiikka ja tavallisten kansalaisten elämän kurjistaminen on täysin mahdoton vaihtoehto.
Ihmettelen, kun ihmiset eivät näe metsää puilta. Perussuomalaiset pettää äänestäjät ihan koko ajan ja kaikessa.
Tutkimusten mukaan Ps on vallassa ollessaan osa eliittiä. Mies äänesti just tätä Vornasta 🙈 Sanoin ennen vaaleja etten mitenkään pysty samaan. Kellot soi. Nyt näkyy.
Vierailija kirjoitti:
PS oli ainoana ihmisoikeuksien puolesta koronapassia vastaan. Pelkästään siinä on syytä äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Harva haluaa asua 10-lapsisen somppuperheen seinänaapurina. Paitsi vihervassari.
Mieluummin lapsiperhe kuin kadulla ammuskeleva setämies.
Koska pensa maksaa nyt euron per litra eikun
Pervopersu alkoi heittämään vitsiä.
Persut pettää aina, joten pitää olla todella tyhmä äänestääkseen heitä.