Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset äänestävät perussuomalaisia?

Vierailija
23.04.2024 |

Erityisesti ihmettelen tavallisten työläisten kannatusta perussuomalaisia kohtaan.

Kommentit (279)

Vierailija
221/279 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska perussuomalaiset on vähiten surkea puolue meille duunareille jotka ajamme autolla töihin emmekä saa mitään rahallista tukea yhteiskunnalta tilillemme. Olen itse duunari, palkka noin 3200e/kk bruttona, ajan polttomoottoriautolla töihin ja maksan asuntolainaa pois enkä ole ikinä saannut mitään rahallista tukea tililleni. 

Persut on siis vähiten surkea puolue, jos persuja en äänestäisi mutta pakko olisi jotain äänestää niin sitten äänestäisin kokoomusta.

M34

Vierailija
222/279 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en hyödy vassareiden politiikasta mitenkään. Päin vastoin.

Omaa etuahan äänestäessä kai myös ajatellaan?

Olen sitä paitsi ollut tähän asti ihan tyytyväinen hallitukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/279 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon että kokoomus ja persut sai paljon ääniä muunmuassa siksi että nuo puolueet eivät edusta woke-ideologiaa. 

Itse äänestin kokoomusta siitä syystä. Mietin mikä asia tulevaisuudessa pelottaa eniten omien lasteni hybinvoinnin kannalta ja se oli woke ja intersektionaalinen feminismi. Joten tein päätöksen siltä pohjalta. 

Valitettavasti olet siinä väärässä ettei kokoomuksessa olisi woken kannattajia. Kyllä on, kun se hyödyttää taloudellisesti ja imagollisesti (pseudoberaali suvaitseva vapaamielisyys, johon kaikki edistyspuhe uppoaa).

Sitten vielä kun koko EU byrokratia on int.feminismin ruumiillistuma ilmasto-orjuutusagendoinen niin vaatii melkoista kanttia asettua tätä median työntämää pakkopullaa vastahankaan. Olet välittömästi putinisti, trumpisti, orbanisti ja kaikin puolin huono, ellet peräti jo vaarallinen ihminen. 

Ei tälläistä olisi vielä hetki sitten uskonut todistavansa. Uuteen maalliseen uskoon pakottamista.

Vierailija
224/279 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan äänestää unelmahöttö vihreitä?

Vierailija
225/279 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän muukalaiskammoisilla olla joku puolue kans.

Vierailija
226/279 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän ps koska vihaan muslimeita

Eka rehellinen tässä ketjussa. 

Vierailija
227/279 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon että kokoomus ja persut sai paljon ääniä muunmuassa siksi että nuo puolueet eivät edusta woke-ideologiaa. 

Itse äänestin kokoomusta siitä syystä. Mietin mikä asia tulevaisuudessa pelottaa eniten omien lasteni hybinvoinnin kannalta ja se oli woke ja intersektionaalinen feminismi. Joten tein päätöksen siltä pohjalta. 

Nyt lukutaidottomat ja hampaattomat lapsesi ei onneksi woketa, lol. 

Vierailija
228/279 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska perussuomalaiset on vähiten surkea puolue meille duunareille jotka ajamme autolla töihin emmekä saa mitään rahallista tukea yhteiskunnalta tilillemme. Olen itse duunari, palkka noin 3200e/kk bruttona, ajan polttomoottoriautolla töihin ja maksan asuntolainaa pois enkä ole ikinä saannut mitään rahallista tukea tililleni. 

Persut on siis vähiten surkea puolue, jos persuja en äänestäisi mutta pakko olisi jotain äänestää niin sitten äänestäisin kokoomusta.

M34

Kokoajan kaikki sun kustannukset nousee ja palkka laskee. Ihan vain ja ainoastaan persujen poliitikan takia. 

Demarien linjalla palkat ei sukeltaisi näin jyrkästi. 

Vierailija
229/279 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo vihreät vain unelmoi. 

Nykyhallitus tekee 100 000 uutta työllistä, eikä unelmoi. 

Vierailija
230/279 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100 000 ilmaistyöllistä.

Vierailija
231/279 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt lukutaidottomat ja hampaattomat lapsesi ei onneksi woketa, lol. 

Miten hallitus vaikuttaa lukutaitoon tai hampaattomuutteen? Eikös kotona voi opettaa lasta lukemaan ja huolehtimaan hampaistaan? Ei ihan kaikkeen valtiota apuun tarvita.

Vierailija
232/279 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100 000 ilmaistyöllistä.

Ilmaitsa työtä on tehty jo edellisten hallitusten aikana, ja se oli kaikille ihan jees. Pitäähän sitä työttömyyskorvauksen eteen jotain tehdä. Miksi ei nyt sitten käy. Onko oma duunipaikka kenties vaakalaudalla?

Vierailija
233/279 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahasti pelkään, että tuo muslimien vihaaja ei tunne henkilökohtaisesti yhtään muslimia. Ei ole koskaan vaihtanut sanaakaan muslimin kanssa. Syy vihaan todennäköisesti pelko ja mielikuva, että kaikki muslimit ovat terroristeja. Voimallinen sana tuo viha!

Vierailija
234/279 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen keskituloinen, perheellinen, työssäkäyvä.

Liksani ei riitä äänestämään Kokoomusta.

SDP ja Vihreät haluavat Suomeen lisää tuota roska sakkia palkkoja polkemaan ja turvallisuutta heikentämään.

Perussuomalaiset ovat valintani, en allekirjoita kaikkia heidän toimiaan, mutta paras puolue minun etujani ajamaan.

Näin se on minullakin. Hieman ärsyttää tuo irtisanomissuojan heikentäminen, mutta pitää vaan hoitaa hommat hyvin ja toivoa, että yrittäjä hoitaa oman osuutensa, niin eiköhän se siitä. Jätettiin kyllä asunto vaihtamatta suurempaan, kun lainan otto ei hotsita tällä hetkellä.

Vierailija
235/279 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti siksi, että haluavat muutosta todella moneen tavan kansalaisia koskeviin ongelmiin.

Alle vuosi hallitusvastuuta takana ja erittäin loistavia parannuksia jo nähty.

Anna esimerkki erittäin loistavasta parannuksesta.

Vierailija
236/279 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punahuora jäi alakynteen ja aloitti spämmäämään! Miten yllättävää!

Persu huorittelee. Miten yllättävää!

Vierailija
237/279 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahasti pelkään, että tuo muslimien vihaaja ei tunne henkilökohtaisesti yhtään muslimia. Ei ole koskaan vaihtanut sanaakaan muslimin kanssa. Syy vihaan todennäköisesti pelko ja mielikuva, että kaikki muslimit ovat terroristeja. Voimallinen sana tuo viha!

Keskiverto perussuomalainen tuskin edes tajuaa, että islam koostuu useista eri suuntauksista. Valtaosa niistä on rauhanomaisia.

Vierailija
238/279 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tutustunut muslimeihin ja keskustellut heidän kanssaan?Minun kokemukseni mukaan suurin osa muslimeista on ihan samanlaisia ihmisiä kuin me. Fundamentalistit kaikissa uskonnoissa on sitten eri asia. Naapuriperheeni on muslimiperhe, mutta ei se näy mitenkään päällepäin. En olisi edes tiennyt, että ovat muslimeja, vaikka 6 vuotta asuttu naapureina, mutta joku aika sitten äiti tuli kinkkupaketin kanssa ja kysyi syönkö minä kinkkua kun mies oli vahingossa ostanut kanaleikkeleen sijaan ja he eivät syö sikaa. Itse en ole uskonnollinen, joten en yleensä kiinnitä huomiota uskonasioihin.

miksi niitten maat on sitten paskaa?

Koska niissä ne fundamentalistit jyräävät. Olisi nämä Euro

USA on valkoisten miesten rakentama.

Vierailija
239/279 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskiverto perussuomalainen tuskin edes tajuaa, että islam koostuu useista eri suuntauksista. Valtaosa niistä on rauhanomaisia.

On vain yksi islam.

- Recep Tayyip Erdoğan

Vierailija
240/279 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi mahroton. Olisiko kiinnostavaa päästä kaltaistesi oikeistolaisten pään sisälle, nähdä sekopäinen maailmasi silmilläsi (oletan että uskot houreisiisi vilpittömästi). Amazing.