Miksi ihmiset äänestävät perussuomalaisia?
Erityisesti ihmettelen tavallisten työläisten kannatusta perussuomalaisia kohtaan.
Kommentit (279)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi joku äänestää jotakuta muuta kuin perussuomalaista.
Jos ÄO on yli 70, persut eivät ole edes vaihtoehto. Tietenkään. Siinä se syy.
Tämän palstan persu-ulisijat on sossuŕottanaisia joiden kanssa ei oikeastaan kannata lähteä kinastelemaan. Ei ne järkipuhetta ymmärrä. Oikea tapa on ajaa Kela konkurssiin ja antaa niiden kuolla nälkään. Oppiipahan.
Minun kaupungissani kuolee persut ekana. Olen Kelassa töissä ja tiedän siksi. Julkipersuista suurin osa saa jotain tukea. Olin aikaisemmin sossussa, siellä sama homma, persut suurin tukua saava ryhmä. Suurimmalla osalla matala koulutustaso, peräkamarinpojat ei koskaan ole olleet töissä, iso osa heikkolahjaisia tolloja. Työkyvyttömyyseläkeläis myös paljon, m
Sittenhän sinä olisit varmaan iloinen jos Kela ajetaan alas. Oletan, että kuulut palstan persuvihaajiin.
Olen äänestänyt persuja vuodesta 2003 lähtien. Äänestin Tonyakin. Halunnut ja toivonut siitä lähtien, että Suomi pysyisi suomalaisilla ja yrittänyt äänestää sen mukaan. En lähde muutenkaan mukaan sateenkaari tai pakolais hömpötyksiin. Suomessa voi taksiakin ajaa kuka tahansa jurpo, joka ei tiedä kaupungista mitään. Käytetään hyväksi Suomen hyväntahtoisuutta ja suvaitsevaisuutta. No näiden takia äänestän vielä jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punahuora jäi alakynteen ja aloitti spämmäämään! Miten yllättävää!
Täytyy mennä nukkumaan, huomenna on katsos työpäivä. Työpäivä taitaa kyllä sinulle olla vieras käsite.
T. Se eri eri
Eli äiti käski mennä nukkumaan ja työpäivä on oikeasti koulupäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punikit ei osaa keskustella asiallisesti kuten tästä ketjusta käy ilmi.
No on se onni, että persuilta se onnistuu niin hyvin! Onhan se tässäkin ketjussa nähty.
Se on kuules punahuora niin että metsä vastaa niin kuin sinne huudat. Mietihän lapsi pieni sitä.
Olenko mä nyt eri vai sama?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on se onni, että persuilta se onnistuu niin hyvin! Onhan se tässäkin ketjussa nähty.
Se on kuules punahuora niin että metsä vastaa niin kuin sinne huudat. Mietihän lapsi pieni sitä.
Joka viestissäsihän sinä olet "-eri"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punahuora jäi alakynteen ja aloitti spämmäämään! Miten yllättävää!
Täytyy mennä nukkumaan, huomenna on katsos työpäivä. Työpäivä taitaa kyllä sinulle olla vieras käsite.
T. Se eri eri
Eli äiti käski mennä nukkumaan ja työpäivä on oikeasti koulupäivä.
Äiti taisi tosiaan käskeä pikku kotikomukan nukkumaan kun uhittelu ja persuttelu lakkasi kuin seinään.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se absurdia millä vimmalla kusetettu äänestäjä (lue persu) puolustaa puoluetta. Kertoo vain tuon porukan vähä-älyisyydestä, muuta ei ole jäljellä kuin beta/soijapojan uho.
Enemmän ihmetyttää punikkien sanna-kultti. Marin ajoi julkistalouden totaaliseen kriisin, toteutti katastrofaalisen huonon sote-uudistuksen, hävisi vaalit ja otti itseensä ja lähti kuin pieru saharaan haistattaen p4skat äänestäjilleen. Riisui naamiot ja nykyään on se mikä oikeasti on: samppanjasosialisti.
Siinä oikein malliesimerkki sosialistipolitiikosta ja fanilaumasta😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko sama eri vai eri eri? Tarkista nyt ihmeessä se ip 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se absurdia millä vimmalla kusetettu äänestäjä (lue persu) puolustaa puoluetta. Kertoo vain tuon porukan vähä-älyisyydestä, muuta ei ole jäljellä kuin beta/soijapojan uho.
Enemmän ihmetyttää punikkien sanna-kultti. Marin ajoi julkistalouden totaaliseen kriisin, toteutti katastrofaalisen huonon sote-uudistuksen, hävisi vaalit ja otti itseensä ja lähti kuin pieru saharaan haistattaen p4skat äänestäjilleen. Riisui naamiot ja nykyään on se mikä oikeasti on: samppanjasosialisti.
Siinä oikein malliesimerkki sosialistipolitiikosta ja fanilaumasta😁
Mutta kun saa Sanna tanssia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene oikeasti joskus töihin äläkä vain esitä. Alkaa vituttaa kaltaisesi punaluuserit.
Ihmiset äänestävät persuja, koska he ovat osaavia, vastuuntuntoisia ja isänmaan ja sen kansan parasta ajattelevia.
Onneksi näin, koska sosialistinen populistihallitus tuhosi Suomen, ja siksi tarvita aikuisia korjaamaan asiat.
Vierailija kirjoitti:
Koska haluan tuntuvia kiristyksiä maahan-muuttoon. Hyväksyn työperäisen mm. jos työstä maksetaan asiallista palkkaa. PS ehdottama 3000€ on asiallinen. Pakkolaisille jaettavat turbabaikat pitää perua jos lähtömaa muuttuu turvalliseksi. Paikan menettää jos ei kykene noudattamaan lakia. Rikolliset siis poistetaan maasta ilman mitään poikkeuksia.
PS-on aivan liian woke puolue mutta parempaakaan ei ole. Nämä lukuisat pienryhmät ovat täysin hörhöjen temmellyskenttää.
Onko ps jo saaneet nyt hallituksessa ollessaan aikaan tuollaiset päätökset? Itse en ole tuollaisesta kuullut. Jos puolueen agendalla nuo olisi, niin luultavasti noista kaikista mainitsemistasi asioista olisi jo lakialoite odottamassa. Lähinnä hallitus on nyt vain heikentämässä meidän suomalaisten työntekijöiden oikeuksia ja palkkoja ja suomalaisten heikompiosaisten oloja kurjistamassa. No jos se on sitä ps. isänmaallisuutta sitten.
Persut on aika kehno puolue, mutta siellä on loistavia yksittäisiä ehdokkaita. Täytyy toivoa, että persujen rosoinen osasto jäisi hiljalleen sivuun ja puolueen osaava nuori porukka saa enemmän tilaamtulevaisuudessa.
2015 jouduin väistelemään julkisilla paikoilla huonosti käyttäytyviä, äänekkäitä miehiä, jotka kuvittelivat iskevänsä itselleen vaimon vain kävelemällä ohitse. Ja kun se ei tehonnut, saivat hillittömiä raivokohtauksia.
Meillä elää vielä se toive, että kaikkeen humpuukin ei lähdetä mukaan. Ihan perusarvot ja työnteko olisi kunnioitettavia ja arvostettuja asioita.
Ei keloapinoita, jotka sulkevat liikenteen. Sateenkaaren värit voivat edelleen olla taaperoiden ja pikkulasten mieleen ilman että kertoo siitä, että pitäisi valita oma sukupuoli. Taksia ajavat luotettavat ihmiset jotka vievät sinut perille. Eivät r*iskaa tai tappele keskenään. Samaa työtä ei tee muualta tullut halvemmalla; ammattitaitoa ja osaamista arvostettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä elää vielä se toive, että kaikkeen humpuukin ei lähdetä mukaan. Ihan perusarvot ja työnteko olisi kunnioitettavia ja arvostettuja asioita.
Ei keloapinoita, jotka sulkevat liikenteen. Sateenkaaren värit voivat edelleen olla taaperoiden ja pikkulasten mieleen ilman että kertoo siitä, että pitäisi valita oma sukupuoli. Taksia ajavat luotettavat ihmiset jotka vievät sinut perille. Eivät r*iskaa tai tappele keskenään. Samaa työtä ei tee muualta tullut halvemmalla; ammattitaitoa ja osaamista arvostettaisiin.
Näiden takia olen aina äänestänyt persuja. Vai mikä muu puolue on koskaan ollut samaa mieltä?
Todennäköiseti olen sen sitten ansainnut. Haetaan sitten uutta työpaikkaa.
- tehdastyöläinen
Mitä jos et saa uutta työpaikkaa? Ehkä sairastut ja jäät kokonaan pois työelämästä.
Kuulun osaamisen puolesta tämän maan ns. kovaan ytimeen. Minua ennen kaatuvat kaikki muut, ja jos koko Suomi kaatuu niin ulkomailta todennäköisesti löytyy hommia. Olen kahdessa maassa ollut töissä, enkä suomalaisissa firmoissa.
Äänestin persuja ja äänestän seuraavankin kerran.
Ulkomailta hommia ja olet jo kahdessa maassa ollutkin töissä etkä edes suomalaisissa firmoissa.. Törmäsitkö ulkomailla koskaan paikallisiin persuihin.. Mitä mieltä he olivat sinusta..