Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö Suomesta hyviä kylpylähotelleja?

Vierailija
23.04.2024 |

Löytyykö Suomesta hyviä ja viihtyisiä kylpylähotelleja? Useimmat tuntuvat olevan jämähtäneet kasarille ja tunkkaisia pölypesiä. Suomalaisille riittää ilmeisesti vähän kehnompikin laatu.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään flamingosta. Aikuisten spa ihana ja tyylikäs, missä hoidot todella rentouttavia.

Vierailija
2/27 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään flamingosta. Aikuisten spa ihana ja tyylikäs, missä hoidot todella rentouttavia.

Siellä siis sitten se hotelli samassa, mutta muitakin hotelleja lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valitettavasti löydy.

Vierailija
4/27 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaakko ostaa? Ootko venäläinen?

Vierailija
5/27 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle kelpaisi varmaan Tukholman Yasuragi. Sen tyylisiä kylpylöitä ei ainakaan vielä Suomesta löydy. Ehkä nyt suunnitteilla olevan Naantalin uusi kylpylä tulee olemaan tuon kaltainen?

Jos nyt pitäisi Suomessa mennä kylpylään, niin se olisi Kasnäs. Lisäpisteet saaristolaisuudesta.

Vierailija
6/27 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mistä tykkää. Itse suorastaan rakastan Ikaalisten vanhaa kylpylähotellia (siis sitä 80-luvun kuutiota, joka ei kuulu enää nykyiseen kylpylään, mutta josta saa kuitenkin vuokrata edullisesti huoneita). Se aula, hissit, jopa sisustuselementit ja huonekalut ovat kuin ihana nostalgiamatka omaan lapsuuteen. Itse kylpyläkin on yllättävän hyvä, kun ei mene pahimpina ruuhka-aikoina.

Tyylikkäämpiä kylpylöitäkin varmasti on, mutta ne ovat samanlaisia joka paikassa. Suomessa vedessä vähemmän klooria kuin yleensä muualla.

Vierailija
7/27 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt Flamingossa (tosin ei anna periksi yöpyä siellä, kun kotiin on muutama kilometri), Naantalissa, Nokialla ja Ikaalisissa. Lisäksi Keski-Euroopassa pienemmissä kylpylöissä. Minusta nuo ovat kaikki ihan ok siihen tarkoitukseen, johon niitä on haettu: perheen yhteinen loma, jossa kaikenikäisille rentouttavaa oleilua ja hupia. Kasarille ne ovat jämähtäneet läpi Euroopan, mutta minusta kylpylät ovat sellaisia. :D

Vierailija
8/27 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle kelpaisi varmaan Tukholman Yasuragi. Sen tyylisiä kylpylöitä ei ainakaan vielä Suomesta löydy. Ehkä nyt suunnitteilla olevan Naantalin uusi kylpylä tulee olemaan tuon kaltainen?

Jos nyt pitäisi Suomessa mennä kylpylään, niin se olisi Kasnäs. Lisäpisteet saaristolaisuudesta.

Näyttää ihanalta! Siis Yasuragi. Oletko itse käynyt?

Vierailija
9/27 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bomba Nurmeksessa. Ehkä Suomen paras kylpylä, ihan hyvä hotelli kauniilla paikalla ja ohessa perinneravintola joka on oikeasti aika kovatasoinen. Ainoa vaan, että lähellä ei ole juuri muuta kuin luonto-ohjelmaa.

Vierailija
10/27 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvisydän-kylpylästä itse olen eniten tykännyt.

Vierailija
11/27 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bomba on minunkin mielestä hyvä. Se ei ole jämähtänyt, koska tietääkseni sitä on remontoitu viime vuosina. 

Vierailija
12/27 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä onko kellään mielipiteitä Imatran Kylpylästä?

Tiedän ettei ole mikään uuden uutukainen laitos, mutta kokemuksia kyselen.

Vierailija
13/27 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järvisydän-kylpylästä itse olen eniten tykännyt.

Kylpylä oli kiva ja ravintola kokemus

Mutta siellä ei ollut mitään muuta tekemistä kuin kylpylä ja huoneessa kuteminen. Lyhyt luontopolku tylsässä sekametsässä.

Vierailija
14/27 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy. Kaikki alkavat olla valitettavan kulahtaneita. Lisäksi ne on palveluiltaan kovin suppeita. Jos haluat altaassa lillumisen lisäksi erilaisia saunaelämyksiä ja hyviä hieronta- ym. hoitoja, niin kannattaa suunnata etelänaapuriin Viroon. Siellä on kylpylöitä moneen makuun ja jatkuvasti tulee uusia. 

Vierailija
15/27 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei löydy. Kaikki alkavat olla valitettavan kulahtaneita. Lisäksi ne on palveluiltaan kovin suppeita. Jos haluat altaassa lillumisen lisäksi erilaisia saunaelämyksiä ja hyviä hieronta- ym. hoitoja, niin kannattaa suunnata etelänaapuriin Viroon. Siellä on kylpylöitä moneen makuun ja jatkuvasti tulee uusia. 

Noo..itseasiassa esim Koli, Bomba ja Lappeenranta ovat uudehkoja, eivätkä mitenkään kulahtaneita.

Sen sijaan Haapsalussa olen ollut parissa melko väsyneessä kylpylässä 

Vierailija
16/27 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä onko kellään mielipiteitä Imatran Kylpylästä?

Tiedän ettei ole mikään uuden uutukainen laitos, mutta kokemuksia kyselen.

Lapset tykänneet Imatran kylpylästä ehkä eniten, se on aika monipuolinen. Hotelli on kulahtanut, mutta vierellä on huoneistohotelli joka on uusi.

Vierailija
17/27 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bomba Nurmeksessa. Ehkä Suomen paras kylpylä, ihan hyvä hotelli kauniilla paikalla ja ohessa perinneravintola joka on oikeasti aika kovatasoinen. Ainoa vaan, että lähellä ei ole juuri muuta kuin luonto-ohjelmaa.

Lisään vielä, että on Bomballa suht usein ihan hyviä keikkoja, kevyttä musiikkia.

Ja lähellä Koli, Mujejärvi-Peurajärvi, Tiilikkajärvi, Ruunaan retkeilyalue jne. Ja Pielisen aktiviteetit, joihin saa Bombalta vuokrattua välineitä. Golf-kenttä lähellä. Latuja.

Vierailija
18/27 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haikko ja yöpyminen ehdottomasti kartanohotellin puolella. Bonuksena loistava ravintola kartanossa.

Vierailija
19/27 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun Kakolan on uusin.

Naantalin kylpylä.

Karibia

Vierailija
20/27 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levi, löytyy muutakin tekemistä ja hyviä rafloja