Löytyykö Suomesta hyviä kylpylähotelleja?
Löytyykö Suomesta hyviä ja viihtyisiä kylpylähotelleja? Useimmat tuntuvat olevan jämähtäneet kasarille ja tunkkaisia pölypesiä. Suomalaisille riittää ilmeisesti vähän kehnompikin laatu.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bomba Nurmeksessa. Ehkä Suomen paras kylpylä, ihan hyvä hotelli kauniilla paikalla ja ohessa perinneravintola joka on oikeasti aika kovatasoinen. Ainoa vaan, että lähellä ei ole juuri muuta kuin luonto-ohjelmaa.
Lisään vielä, että on Bomballa suht usein ihan hyviä keikkoja, kevyttä musiikkia.
Ja lähellä Koli, Mujejärvi-Peurajärvi, Tiilikkajärvi, Ruunaan retkeilyalue jne. Ja Pielisen aktiviteetit, joihin saa Bombalta vuokrattua välineitä. Golf-kenttä lähellä. Latuja.
On muutenkin eksoottinen kohde, vaikka kotimaassa. Itse olen Valtimolta kotoisin, ja kun siellä käy, niin on kuin olisi käynyt jossain rinnakkaistodellisuudessa. Ihmisetkin kuin eri lajia eteläsuomalaisiin verrattuna. :) Bombaa on moni viime aikoina kehunut, remontin jäljiltä ilmeisesti hyvä. Ja olihan se Bomban talo aika mielenkiintoinen jo silloin kamalalla 80-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Bomba on minunkin mielestä hyvä. Se ei ole jämähtänyt, koska tietääkseni sitä on remontoitu viime vuosina.
Tulee uusi hotelli kesäksi.
Kakola Spa Turussa. Olisiko peräti K-18. Sai rentoutua rauhassa. Upeat puitteet oli.
Löytyykö Suomesta sellaista kunnon terveyskylpylää jossa voi syödä terveellistä ruokaa ateriasuunnitelman mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään flamingosta. Aikuisten spa ihana ja tyylikäs, missä hoidot todella rentouttavia.
Ja samalla rahalla saa katsella live-esityksiä.
Olisin halunnut käydä uudelleen Oulun Edenissä, mutta se suljettiin.