Menet miehesi kanssa yhdessä kauppaan. Kumpi yleensä työntää ostoskärryjä?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Hierotko miehesi selkää kauppajonossa? Mun mielestä aika kamalaa kähmintää julkisilla paikoilla.
En vaan otan siltä suihin hevi osastolla asioidessa, näin saadaan enemmän kasviksia ruokavalioon.
Minä työnnän kärryt ja pakkaan ostokset. Mies maksaa ostokset ja työntää ne autoon
Mieheni. Hänellä on paniikkihäiriö ja kärryt antavat tulea kun häntä huimaa.
Minä työnnän ostoskärryjä. Jos on jotain pientä ostettavaa, niin mies kantaa koria. Me käydään yleensä yhdessä kaupassa, se on kivempaa ja sujuu paremmin kuin yksin. Mies käy joskus hakemassa jotain työpäivän jälkeen, jos on tarvis.
Hyvin harvoin käydään yhdessä, tai mies käy ylipäätään hyvin harvoin kaupassa, siksi hän ei osaa siellä sukkuloida, joten hänelle on jäänyt lähinnä perässäkävijän rooli. Tai pyydän ottamaan leivät/leikkeleet/hedelmät x päiväksi, se onnistuu kyllä. Mutta jos sanon että seuraavaksi jauho-välikköön, niin ei löydä ja tukkii liikenteen kärryillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies. Jos vaikka sanoisin että haetko maitoa, hän lähtee sinne päin ja tulee 10 minuutin kuluttua takaisin soija-, kevyt ja rasvattoman maitopurkin kanssa. Kun ikinä ei muka tiedä, mikä maito meillä on loppu tai mitä edes käytetään niin hän ottaa kaikki.
Meillä tuosta syystä kärryjä lykkään minä. Mä en jaksa etsiä missä mies milloinkin on ja on helpompi kerätä ostokset kärryyn kun juoksennella etsimässä missä mies ja kärryt on.
Joo, ymmärrän tuonkin. Meillä mies pysyttelee melko lähellä ja kulkee hyvin perässä.
Vierailija kirjoitti:
Emme yleensä mene yhdessä, vaan käymme kumpi milloinkin koko satsin yksin. Menee vaan hölmöksi vänkäämiseksi siellä kahdestaan pyöriä.
Mistä asioista kaupassa pitää vängätä?
Ja meillä olen minä käynyt aina yksin ruokakaupassa. Mies ei ole koskaan ostanut joten kärryjä työntelen minä. Katselen usein kateellisena pariskuntia jotka käyvät yhdessä kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies. Jos vaikka sanoisin että haetko maitoa, hän lähtee sinne päin ja tulee 10 minuutin kuluttua takaisin soija-, kevyt ja rasvattoman maitopurkin kanssa. Kun ikinä ei muka tiedä, mikä maito meillä on loppu tai mitä edes käytetään niin hän ottaa kaikki.
Meillä tuosta syystä kärryjä lykkään minä. Mä en jaksa etsiä missä mies milloinkin on ja on helpompi kerätä ostokset kärryyn kun juoksennella etsimässä missä mies ja kärryt on.
Joo, ymmärrän tuonkin. Meillä mies pysyttelee melko lähellä ja kulkee hyvin perässä.
Olisi kyllä rasittavaa jos mies kulkisi vain perässä. Mieluummin siinä kohtaa menen yksin. Mutta kauppareissu sujuu nopeammin kuin molemmat hoitaa osuutensa niin toisinaan käydään yhdessä.
Me käydään kerran viikossa isoilla ruokaostoksilla yhdessä, mies työntää kärryjä, kumpikaan ei haahuile omille teilleen, vaan kuljetaan yhdessä. Kassalla mies menee pakkaamaan ja mä maksan.
Meillä on kummallakin omat kärryt. Jos tulee tarvetta poiketa pääreitiltä omien erityisostosten perässä, ei tarvitse hankalasti käsissä kannella tavaroita yrittäessään päästä takaisin kärryjen ääreen. Kuljemme pitkin kauppaa omaan tahtiimme ja aina välillä törmäämme ja tsekkaamme mitkä tuotteet toinen on jo löytänyt tai minkä uutuustuotteen bongannut.
Lopulta toteamme, että kumpikin valmis ja menemme yhdessä kassalle peräkkäin. Jompikumpi maksaa ja toinen pakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on niin lyhyt että yleensä istuu kärryssä kyydissä.
Onko tavalliset kärryt vai ne lastenkärryt joissa on autokoppi ja ratti edessä?
Vierailija kirjoitti:
Hierotko miehesi selkää kauppajonossa? Mun mielestä aika kamalaa kähmintää julkisilla paikoilla.
En tietenkään. Hän kyllä usein mielellään hyväilee peppulegginsieni päältä anustani.
Minä, koska miehen kanssa se menee pelleilyksi kummiskin.
Minä, hän on menossa jo kassalle kun minä kerään ensimmäistä ostosta koriin.
Otetaan aina kaksi ostoskoria. Molemmat keräilee koreihin tavaraa mitä kauppalistaan on merkitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme yleensä mene yhdessä, vaan käymme kumpi milloinkin koko satsin yksin. Menee vaan hölmöksi vänkäämiseksi siellä kahdestaan pyöriä.
Mitä syödään, mitä ostetaan. Toinen on patologinen pihistelijä ja punalappuhullu, eikä ruokamakujenkaan osalta ole yhteistä säveltä olemassa.
Hitaampaa ja hölmömpää siellä on kaksin käydä, en ymmärrä ihan ajankäytönkään puolesta mitä järkeä on kahden ihmisen aikaa tuhlata epämiellyttävään kotityöhön samalla kertaa.
Jos menen miehen kanssa kauppaan niin minä oon sielä vaan kertomassa mitä ostetaan ja hän laittaa kärryyn, työntää ne ja maksaa ostokset. Onnellinen mies on se jolla on iloinen vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä syödään, mitä ostetaan. Toinen on patologinen pihistelijä ja punalappuhullu, eikä ruokamakujenkaan osalta ole yhteistä säveltä olemassa.
Hitaampaa ja hölmömpää siellä on kaksin käydä, en ymmärrä ihan ajankäytönkään puolesta mitä järkeä on kahden ihmisen aikaa tuhlata epämiellyttävään kotityöhön samalla kertaa.
Jos me ollaan menossa kauppaan yhdessä niin jonkulainen käsitys on kyllä etukäteen mitä sietää ostetaan ei siitä tarvi kaupassa vääntää. Eikä oikein muutenkaan. Molemmat ostaa mitä ostaa.
Mies ja sitten sitä saa etsiä kun se vaan paahtaa menemään oman reittinsä eikä tajua että minä jäin tutkimaan jotain mitä minä haluan kärryyn. Vielä ei ole jättäny minus kauppaan haahuilemaan, tulee etsimään :D