Menet miehesi kanssa yhdessä kauppaan. Kumpi yleensä työntää ostoskärryjä?
Kommentit (82)
Tosi harvoin otamme kärryt, mutta silloin harvoin kun näin tapahtuu, mieheni työntää kärryjä aina.
Mies, mä tiedän enemmän siitä mitä pitää ostaa, joten helpompaa, että mä keräilen suurimman osan. Enkä myöskään tykkää työntää kärryä 😁
Emme yleensä mene yhdessä, vaan käymme kumpi milloinkin koko satsin yksin. Menee vaan hölmöksi vänkäämiseksi siellä kahdestaan pyöriä.
Mies. Minä en juurikaan käy kaupassa.
Minä mies ottaa yleensä ostoskorin itselleen ja hakee ne ostokset jotka on sovittu.
Lastattu kärry painaa yleensä enemmän kuin vaimo, joten minä työnnän kärryä.
Minä, tarvitsen tukea. Silmävammoja.
Mies. Jos vaikka sanoisin että haetko maitoa, hän lähtee sinne päin ja tulee 10 minuutin kuluttua takaisin soija-, kevyt ja rasvattoman maitopurkin kanssa. Kun ikinä ei muka tiedä, mikä maito meillä on loppu tai mitä edes käytetään niin hän ottaa kaikki.
Mies työntää kärryjä ja aika usein mies pakkaa kassiin. Itseäni ärsyttää se pakkaaminen varsinkin jos paljon tavaraa. Mies on nopea pakkaamaan ja osaa pakata järjestelmällisesti. Itse teen kauppalistan ja sen mukaan ostetaan.
Mies. Kun se ostaa sen jokaviikkoisen kaljalaatikon ja tyrkkäilee kärryt auton luo. Ei tarvitse kanniskella mitään ja voi ostaa viikon tavarat kerralla.
Ei meillä ole edes koria. Enkä käytä kärryä edes isoilla ostoksilla yksin.
Nainen on niin lyhyt että yleensä istuu kärryssä kyydissä.
Kadonneen lähimmäisen etsiminen hyllyjen välistä ärsyttävää ja varsinkin jos sylissä tavaroita. Silloin on kivempi olla se kärryilijä.
Vierailija kirjoitti:
Mies. Jos vaikka sanoisin että haetko maitoa, hän lähtee sinne päin ja tulee 10 minuutin kuluttua takaisin soija-, kevyt ja rasvattoman maitopurkin kanssa. Kun ikinä ei muka tiedä, mikä maito meillä on loppu tai mitä edes käytetään niin hän ottaa kaikki.
Meillä tuosta syystä kärryjä lykkään minä. Mä en jaksa etsiä missä mies milloinkin on ja on helpompi kerätä ostokset kärryyn kun juoksennella etsimässä missä mies ja kärryt on.
Eikö myyjä yleensä kuljeta kaupasta kotiin (ostajan puolesta) esim. kaappien ovet suoraan rakennustyömaalle :D
Ehkäpä ohis :D
Hierotko miehesi selkää kauppajonossa? Mun mielestä aika kamalaa kähmintää julkisilla paikoilla.
Minä