Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mita minun pitaisi tehda? mieheni polttaa kannabista paivittain ja meilla on vauva. emme kylla tosin asu yhdessa, mutta seurustelemme silti. rakastan hanta todella paljon. miten sa

Vierailija
23.01.2007 |

isin hänet lopettamaan?? hän ei saa mitään aikaiseksi ja on todella lapsellinen. minusta tuntuu, että minulla olisi kaksi lasta. olemme molemat 20 vuotiaita. hän ei ymmärrä, että se on huono asia kaikkien kannalta, että hän polttaa. ei edes ymmärrä, miksi se olisi haitallista edes hänelle. ei suostu menemään keskustelemaan kenenkään kanssa, eikä menemään hoitoon, koska hänen mielestään hän ei tee mitään väärää... minulle pääasia kuitenkin on se,että pidän pojastamme ja itsestäni huolta. haaveeni vain olisi, että joku päivä voisimme elää, kuin normaali perhe: asua yhdessä ja että mieheni olisi aikuinen vastuullinen mies, joka hoitaa asiansa ja olisi hyvä roolimalli pojallemme...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kaikki olisi täydellistä, jos hän lopettaisi. Kaikki viatkin katoaisivat sen myötä...

Vierailija
2/6 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämämme on muuten ihanaa ja meillä on hauskaa yhdessä. Mutta mieheni kannabiksen käyttö vaikuttaa elämäämme negatiivisesti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki isän pitää olla lapsen elämässä, mutta siten ettei lapsen terveys ja hyvinvointi polttelusta vaarannu.

Ehdottaisin, että otat miehestäsi aikalisän. Katselet myös jos löytäisit itsellesi aikuisempaa seuraa. Vaikutat ihan fiksulta ja mukavalta, joten varmasti löytäisit elämään vähän vakavamminkin suhtautuvan miehen.

Tai myös lapsesi isä voi kasvaa miehen mittoihin. Mutta niin kauan kun hoivaat ja pidät hänestä huolta hänen ei tarvitse edes yrittää mitään. Joten miehen jättäminen seurustelumielessä voisi ryhdistää häntäkin.

Mitä tahansa teetkin, niin toivot että olet onnellinen. Nyt et vaikuta kovin tyytyväiseltä etkä onnelliselta.

Hali!

Vierailija
4/6 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin miettinyt tuota ihan samaa, mutta en haluaisi olla kenenkään muun kanssa. Ja tulee vedet silmiin, kun edes ajattelenkin sitä, että emme olisi yhdessä. Olen ruvennut pikkuhiljaa vähentämään hänestä huolehtimisesta . Meillä on omat asunnot(vauva 3kk asuu kanssani) ja pidämme välillä päiviä, jolloin emme näe. Mutta kun olemme yhdessä: on meillä kivaa ja vauvakin on lähentänyt meitä paljon: Poika on tärkein asia maailmassa. Myös hänelle. Ja on hän vähentänyt polttamista, mutta pelkään, että hän ei pysty lopettamaan sitä ikinä kokonaan. Se on hänen ainoa rentoutumiskeinonsa ja sen takana on jotain ihan muuta, kuten rankka lapsuus. En tiedä tämä on niin vaikeaa juuri siksi kun rakastan häntä niin paljon ja myös säälin... Vauvamme on maailman iloisin,eikä mieheni koskaan polta silloin kun on kanssamme, eikä edes tuo mitään kotiimme. Olen aika umpikujassa...

Vierailija
5/6 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannalta,jos emme olisi yhdessä... :(

Vierailija
6/6 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna itsellesi aikaa tottua ajatukseen, että elämä voisi myös olla toisenlaista. Jos miehesi ei kykene valitsemaan vauvaanne ja sinua ja hetkellinen mielihyvä on tärkeämpi hänen elämässään, niin sekin kertoo jotain.

Oma ensimmäiseni oli vähän reppana. Eroaikeet kestivät miltei kaksi vuotta, kun niin kovasti häntä säälin. Nyt olen ymmärtänyt, että tein rumasti meitä molempia kohtaan ja varastin kaksi vuotta meidän molempien elämästä.

Olen myös seurustellut jo aikuisen miehen kanssa, joka oli kaikin puolin taivaallinen ja ihana. Poltteli kannabista päivittäin ja joi. Hän oli mahdottoman mukava ja rakastava, mutta itseni tuntien tiesin, että en voisi perustaa perhettä hänen kanssaan, viettää sellaista elämää kuin haluaisin. Ero tuntui pahalta, mutta oli oikea ratkaisu. Hänen alamäkensä on syventynyt. Enää hän ei jaksa hoitaa töitään ihan joka päivä, käydä kaupassa jne. Ulkonäkökin alkaa jo käydä rispaantuneeksi. Sydämessä sykähtää häntä muistellessa, mutta nykyinen elämäni on kuitenkin sitä mitä aina halusin.

Anna aikaa itsellesi tottua ajatukseen, että ehkä voisit elää ilman miestäsi kumppaninasi ja rakastajanasi. Lapsesi isä hän aina on ja sitä pitää kunnioittaa. Tutkaile, mikä sinusta tuntuu hyvältä. Mieti, missä haluat olla kymmenen vuoden kuluttua.

Harva pystyy muuttumaan. Älä tuudittaudu unelmiin nykyisestä miehestäsi jotenkin toisenlaisena.

Onnea Sinulle ja pikkuiselle!

Se halailija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan