Olen naimisissa 1% miehen kanssa ilman avioehtoa
Kommentit (43)
Oletko naimisissa yksiprosenttisesti? Vai onko sinulla yksiprosenttinen mies? Mitä nämä tarkoittavat?
Tässä olikin kolme kysymystä. No, koita selvitä jotenkin.
Luuletko että siltä 1% motoristilta (sitähän varmaan tarkoitit) on mitään mitä voisit edes saada?
Yhdysvalloissa oli prosenttipariskunta. Kävivät töissä ja MAGAilivat. Oletteko MAGA?
Mites noi homostelut menee teillä?
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että siltä 1% motoristilta (sitähän varmaan tarkoitit) on mitään mitä voisit edes saada?
Nahkaliivit ja sukupuolitauti.
Oletko päässyt tapaamaan puolisoasi vankilaan?
Olisiko sivistyneistön tuettava köyhälistöä vai onko enemmän köyhälistön tehtävä tukea sivistyneistöä?
Onko tuo rasvaprosentti? AIka kuiva äijä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo rasvaprosentti? AIka kuiva äijä.
Mattiesko Hytönen?
Vierailija kirjoitti:
Oletko työelämässä?
Olen
Vastaa perkele jos kerran kysymyksiä pyydätkin! JUMALAUTA!!!
Vierailija kirjoitti:
Osta Renault 5 sähkö.
Ajan sähkömersua
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvalloissa oli prosenttipariskunta. Kävivät töissä ja MAGAilivat. Oletteko MAGA?
äänestän vihreitä
Vierailija kirjoitti:
Mun piti kans ihmetellä, että ajatteletko meidän murehtivan, että ryövääkö hän sinut, vai mikä oli aloituksen pointti?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sivistyneistön tuettava köyhälistöä vai onko enemmän köyhälistön tehtävä tukea sivistyneistöä?
Kenenkään ei pitäisi joutua asemaan jossa menee niin huonosti että joutuu turvautumaan rikokseen. Pääsy julkiseen terveidenhuoltoon ja peruspalvelut kaikille. Heikoimmista on pidettävä huolta
en äänestä kokoomusta vaikka ns. pitäisi
En.