Mies salaa ihastuksensa?
Olen viime aikoina tajunnut, että eräs sinkkumies on ihastunut minuun jo useamman kuukauden. Hän tulee luokseni juttelemaan töissä, ja työpaikan illanvietoissa, ja puhuu iloisesti sekä erittäin paljon. Jos tilanteessa on muita, hän hiljenee. Hän puhuu lähinnä töihin liittyvistä asioista. En ollut tajunnut hänen ihastustaan, vaan pidin häntä kaverina lähinnä. Huomasin muitakin merkkejä sitten, niin ei kyse ole enää kaveruudesta. Ihmettelen, ettei hän kysy treffeille, tai kysy mitään henkilökohtaista. Ei esimerkiksi kysy perheestäni mitään. Niin tuntuu pinnalliselta jutustelu, vaikka hän puhuu paljon.
Miksi mies ei kerro tunteistaan? Tai miksi ei kysy oppiakseni tuntemaan minua? En usko olevan pelkän seksin perässä, jos on ollu monta kuukautta ihastunut. Jos on ujo, niin miten minun tulisi tehdä seuraava liike ujolle?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Juokse. Hän ei osaa kertoa tunteistaan. Ei sellaisen kanssa kannata olla.
Joo, kannattaa olla vain hurmaavien ja karismaattisten rakkauspommittajien kanssa, jotka osoittautuu myöhemmin psykopaateiksi.
Joko hän ei tosiaan osaa tai sitten ei ole kiinnostunut. Kummassakin tapauksessa antaisin olla, ellet sinä sitten ole kiinnostunut. Jos olet kiinnostunut, kerro itse tunteistasi tai kysy hänen perheestään.
En oikein ymmärrä näitä tarinoita joissa kiinnostutaan vasta siinä vaiheessa kun toinen vaikuttaa kiinnostuneelta. Yksi ystäväni on ihan samanlainen. Hänestä toisessa viehättävintä on se että joku on kiinnostunut hänestä. Miksi? Maailman on täynnä ihastuvia miehiä, ei niistä jokaisen kanssa voi olla ja alkaa tunteitaan arvelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Han voi pitää sinusta ihan muuten vain ilman mitään romanttista ihastusta.
Kiitos! Ensimmäinen tällainen kommentti, vihdoin!
Miksi kaikki olettaa, että mies on ihastunut?
Taidat ap nähdä asioita, mitä ei ole siellä. Jos mies puhuu työasioista, niin on hän työasioissa liikkeellä, ei ihastuneena.
Ja olet lisäksi huono laatimaan provoja...
No avainkysymyshän tässä on, että kostuuko sinun pimppara miehen läsnäollessa?
Hän tunnustelee ja todennäköisesti odottaa sinulta vastakaikua ja sinun tekevän seuraavan liikkeen. Voi olla ujo, ettei itse uskalla enempää, mutta voi olla myös sitä varovaisuutta, ettei halua liian avoimesti lähestyä saman työpaikan ihmistä. Jos siinä saakin pakit, niin on tavallista nolompi tilanne ja pelkää, että työyhteisössä lähtee juttu kiertämään. Siksi odottaa sinun toimivan seuraavaksi, kun on vähän jo ikään kuin hiljaisesti näyttänyt rivien välistä ensin omasta puolestaan vihreää valoa.