Terveyskeskusten alasajo
Miten ihmeessä niihin ei pääse edes tikkaaman haavaa ilman ajanvarausta.. Sama rajaus on yli 65 kokeilussa, ei kuulu korvattaviin palveluihin. Hoitoonkin pääsee vasta hoiturin kuulustelun jälkeen, jos pääsee. Nyt ei kyllä hyvältä näytä. Byrokratia nielee valtavasti aikaa ja rahaa, mutta palvelu perustasolla vaan heikkenee.
Kommentit (12)
Ei lääkäreitä kiinnosta ihmisten sairaudet. Ilmeisesti poliitikot haluavat meidän kuolevan.
Mutta se oli uskomaton yllätys, että keksivät tehdä yllätysiskuja hoivakoteihin! Toivottavasti se toteutuu.
Vierailija kirjoitti:
Puhumattakaan siitä kiusaamisesta mitä hoitajat harjoittavat, jos tarvitsee vaikka reseptiä.
Miten hoitajat kiusaavat reseptinhakijaa?
Valivali taas mammat. Soitan terveyskeskuksen kiireelliseen numeroon jos tarvitsee tikit ja pamien uusinnalle tarvitsee käydä lääkärillä näytillä, sinne olen saanut aina ajan kuukauden sisään, tämä kerran vuodessa. Viimeksi meni resepti vanhaksi ja hta-lääkäri kirjoitti puhelimessa määrän joka riitti lääkärikäyntiin asti.
IS:ssä oli juttua hylätyistä äänistä.
Kuvassa oli sote-vaalien hylätty äänestyslipuke jossa luki: "Jätin äänestämättä, koska yhtään rehellistä ehdokasta ei löytynyt".
Eriarvoisuus kyllä loistaa terveyskeskuspalveluiden kanssa. Itse olen diabeetikkona "onnekas", kun mulla on suora yhteys omaan terveyskeskukseen, ja pääsen helposti tarvittaessa tapaamaan lääkäriä/hoitajaa (koska se diabetes lisää ongelmia monissa asioissa).
Eikä pelkästään se, että tunnun saavan hyvää kohtelua, mutta olen myös Tampereella, josta ei nyt ihan heti lopu terveyskeskukset kesken. Olisi kamalaa asua jollain pienemmällä paikkakunnalla, josta palvelut lähtevät ensimmäisenä..
Wille karsii lisää terveydenhoito palveluja leikkaamalla!
Terveyskeskukset on tyhjillään. Aikaa ei saa paitsi kiireaika. Silloin kun lapset oli pieniä niin terveyskeskuksissa oli lääkäreitä ja potilaita.
Kun terveyskeskukset poistetaan niin ihmiset eivät enää sairasta. Kokoomuksen mukaan tuollaiset terveyskeskukset vain houkuttelevat ihmisiä hakemaan sairauslomaa.
Ei minulla ole ollut mitään ongelmia 87-vuotiaan äitini asioita hoitaessani. Eikä omissakaan asioissa.
Olen kyllä huomannut, että hallitus haluaa ajaa alas palvelut, ei ole vielä vissiin ehtinyt tänne asti.
Itselläni ei tule olemaan veetunkaan väliä, kunhan äitini hoidetaan asiallisesti. Sen jälkeen minulle riittää että saan pirtua, kuvitellen sen olevan kossua.
Alkkikset/ex-päihteenkäyttäjät pääsee aina jonojen ohi. Nähty irl.
- oikeasti sairas, joka ei saa hoitoa
Maahanmuuttajat ovat valloittaneet terveyskeskukset ainakin PK seudulla. Odotushuoneessa ei muita näy.
Ei ihme ettei aikoja saa.
Puhumattakaan siitä kiusaamisesta mitä hoitajat harjoittavat, jos tarvitsee vaikka reseptiä.