Kannattaako olemattomat rinnat korjata rasvansiirrolla? Kokemuksia?
Minulla ei ole koskaan ollut rintoja, on siis alle AA-kuppi, melkein kuin pojan rintakehä. Haluaisin korjata tilanteen, mutta en ole uskaltanut, koska silikonitäyteaineet eivät ole välttämättä turvallisia ja muutenkin tuntuisi vasenmieliseltä tunkea kehoon ylimääräistä. Enkä siis halua mitään suuria rintoja vaan normaalit, sellaiset että näyttäisin naiselta enkä pojalta. Ihmiset myös ovat joskus kommentoineet todella törkeästi ulkonäköäni, ja haluaisin vain olla normaali. Onnistuisikohan tämä rasvansiirrolla? Onko kenelläkään kokemuksia? Saako siirrettävää rasvaa yleensä tarpeeksi normaalipainon alarajalla olevalta ihmiseltä?
Kommentit (69)
Rasvansiirto on sellainen, mitä tarvitsee uusia vuoden välein, koska se rasva usein alkaa haihtumaan niistä tisseistä. Ja sun pitää jatkuvasti luoda niitä uusia rasvasoluja, eli kohottaa painoa.
Implantit ovat ainoa pysyvä vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään asia maailmassa ei ole seksikkäämpää kuin hyvä itsetunto. Kuulostaa ehkä todella ylikulutetuota kliseeltä, mutta totta se silti on
Haluan näyttää sukupuoleni edustajalta ja haluan, ettei vartaloani kommentoida ivallisesti. Miksi näiden toivominen tekisi itsetunnon huonoksi?
Minulla oli isot rinnat ja kuullut koko elämäni ivallisia kommentteja rinnoistani. Onneksi kävin rintojen pienennyksessä pari vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Täysin samassa veneessä.
Aina olen ollut pienirintainen ja useamman imetyksen jälkeen lopputulos on vain nännit ja pienet tyhjät pussit.
Vuosia kipuilin näiden kanssa ja mietin niiden suurentamista. Aika kuitenkin tehnyt tehtävänsä ja nyt näin vajaa nelikymppisenä olen jo aika sinut asian kanssa. Olen iloinen pienten rintojen tuomasta helppoudesta ja muuten hoikasta, tyttömäisestä olemuksesta. Aina on seuraa riittänyt ja kaikillahan meillä on vartalossa jotain, mihin ei ole tyytyväinen.
Mutta ymmärrän sinua - samat kipuilut kävin läpi ja tänä päivänä asia ei enää vaivaa itseäni juuri lainkaan. Riitän juuri näin.
Sama tarina minulla. Nyt vanhempana (lähemmäs 50 v) on tilanne että olen aivan tyytyväinen ulkoiseen olemukseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata rasvansiirto. Silikonit ovat helpompi ratkaisu.
ja kevyempi, eivät roiku, se on tärkeämpää kuin se koko, tätä naiset eivät tunnu ymmärtävän
Naisena ainakin kiinnitän huomiota jonkun todella hoikan/laihan julkkiksen laitettua silikonit. Niiden reunat näkyvät valokuvissa selvästi varsinkin syvään uurretuissa yläosissa ja voin sanoa, ettei ne erottuvat pallot hyviltä näytä. Niin ja bikineissä vasta näkyykin. Paljon paljon kauniimpi ja urheilullinen vartalo on sutjakka myös rintojen kohdalta, ne solahtavat vartaloon sopivina kuin nenä päähän.
Älä jää kuuntelemaan yhtään arvostelua. Kaiken kokoisia rintoja on ollut iät ajat ja silti ihmiset ovat elossa ja lisääntyvät. Jos miehiä murehdit, voin omakohtaisesta kokemuksesta kertoa, että toiset ovat pitkien jalkojen ihailijoita, toiset pepun, toiset kaiken kokoisten rintojen ja toisille tiukka kriteeri on naisen hoikka olemus kiinnittäen siis kokonaisuuteen huomiota eikä vain yhteen ominaisuuteen.
Opettele arvostamaan, mitä sinulla nimenomaan terveessä vartalossa on, älä tuijota silikonijuttuja ja haaveile niistä. Sinulle jo kerrottiin, että mikäli kehossasi ei juurikaan ole ylimääräistä rasvaa, ei lääkäri voi taikoa sitä sinulle lisää.
Kaikkea hyvää elämääsi ja arvosta terveyttäsi, minäkin arvostin silloin, kun sitä oli, mutta en ehkä tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään asia maailmassa ei ole seksikkäämpää kuin hyvä itsetunto. Kuulostaa ehkä todella ylikulutetuota kliseeltä, mutta totta se silti on
Haluan näyttää sukupuoleni edustajalta ja haluan, ettei vartaloani kommentoida ivallisesti. Miksi näiden toivominen tekisi itsetunnon huonoksi?
Pitäisikö näille ivallisille kommentoijille antaa samalla mitalla takaisin? Jokaiselta löytyy jotain "puutteita". Itsekin olen rinnaton ja kuulin joskus nuorempana huomauttelua. Nyt kun olen jo kypsässä iässä, niin enää en ole kuullut huomauttelua, mutta antaisin nykyisin kyllä takaisin samalla mitalla.
Vierailija kirjoitti:
Kuten arvasinkin, ap, olet alipainoinen. Jos et syö rasvaa, miten se siirretty pysyisi niissä rinnoissa? Ala syömään enemmän ehkä saat muotojakin sitten sinne rintakehään enempi. Ja onhan topatujakin liivejä.
Jos kärsii todellisesta rintojen alikehittyneisyydestä, niin lihominen ei asiaa paljon auta.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko testauttaa naishormonit, onko matalat vai mistä tuo johtuu? Jos vois korjata siten asiaa.
Monilla naisilla, joilla on olemattomat rinnat, on silti ihan normaalit hormonitasot. Itsekin kuulun siihen ryhmään.
Kannattaa siirtää rasva ulos kehosta. Hoikka pienitissinen napakkapyllyinen nainen on kätevä ja sexy.
ja voi laittaa pienet, B kupin implantit, jotka sopivat siroon kehoon, jonka ap mainitsi omaavansa