Kannattaako olemattomat rinnat korjata rasvansiirrolla? Kokemuksia?
Minulla ei ole koskaan ollut rintoja, on siis alle AA-kuppi, melkein kuin pojan rintakehä. Haluaisin korjata tilanteen, mutta en ole uskaltanut, koska silikonitäyteaineet eivät ole välttämättä turvallisia ja muutenkin tuntuisi vasenmieliseltä tunkea kehoon ylimääräistä. Enkä siis halua mitään suuria rintoja vaan normaalit, sellaiset että näyttäisin naiselta enkä pojalta. Ihmiset myös ovat joskus kommentoineet todella törkeästi ulkonäköäni, ja haluaisin vain olla normaali. Onnistuisikohan tämä rasvansiirrolla? Onko kenelläkään kokemuksia? Saako siirrettävää rasvaa yleensä tarpeeksi normaalipainon alarajalla olevalta ihmiseltä?
Kommentit (69)
Voisitko testauttaa naishormonit, onko matalat vai mistä tuo johtuu? Jos vois korjata siten asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Hanki lapsi ja imetä. Mulla ainakin kasvoi kuppikoko 2:lla pysyvästi.
Mulla ei. Tissit kokoa a. Tyhjät nahkapussit vain.
Taitaa tämä aloitus olla provo, luulenma.
pienet ja keskikokoiset rinnat hyviä.koita vähä nostaa painoasi niin rinnatkin samalla kasvaa.
Itsellä sama ongelma. Rintoja ei ole eikä tule, olin sitten alipainoinen tai hiukan ylipainoinen. Niitä ei ole ja se surettaa.
Otappa täti sointu bergistä mallia!
Vierailija kirjoitti:
Olen jo imettänyt 2 lasta, minulla oli silloin rintakudosta mutta imetyksen jälkeen katosi taas. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuten arvasinkin, ap, olet alipainoinen. Jos et syö rasvaa, miten se siirretty pysyisi niissä rinnoissa? Ala syömään enemmän ehkä saat muotojakin sitten sinne rintakehään enempi. Ja onhan topatujakin liivejä.
Olen ollut myös 20 kg painavampi ja rinnat olivat silloinkin saman kokoiset. Nyt olen normaalipainossa. Ap
Typerä ohje lihottaa itseään, jotta rinnat kasvaisivat. Terveyden pitäisi mennä edelle kuitenkin. Rasvansiirto on paljon parempi kuin lihottaa itsensä ylipainoiseksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo imettänyt 2 lasta, minulla oli silloin rintakudosta mutta imetyksen jälkeen katosi taas. Ap
Sulla on 2 lastakin, siis kuka sua niistä rinnoista haukkuu? Ääliö mies?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kokemusta siksikään että olen mies. Mut kuitenki, olet terve, nauti siitä. Ei sinussa ole mitään vikaa. Luultavasti aika hoitaa homman.
Ei muuten hoida. Mutta ei sekään haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan löydä täältä muuta kuin ilkeitä kommentteja eikä kellään ole kokemusta aiheesta. Varmaan ammattilaisen ilmainen konsultaatio voisi olla hyvä. Tai lue enkunkielisiä palstoja
Kyllä täällä kokemusta on. Itse en koskaan lähtisi korjaamaan jotain mikä ei ole rikki. Ole iloinen, että olet terve.
Näytät silti naiselta, vaikka rinnat ovat pienet. Katso huippumalleja, monilla ei ole suuria. Ihan ovat naisellisia.
Miten yhteiskunta saakin ihmiset niin sekaisin, että he haluavat ostaa rasvapussit keuhkojensa päälle?
Älä alistu joidenkin harvojen mielipiteille. Ole ylpeä itsestäsi ja kauneudestasi. Niin minäkin teen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet imettänyt, niin sinulla on hyvät mahdollisuudet saada rasva pysymään rinnoissa, koska ne ovat jo vähän venyneet, eli siellä on tilaa. Minulle on tehty rasvansiirto rintoihin imetyksen jälkeen ja se on pysynyt hyvin ja rinnat ovat kauniiinmuotoiset. Kyllähän se siirto maksaa ihan pirusti, mutta saman ne silikonitkin maksaa ja niitä voi joutua myöhemmin vaihtamaan. Leikkaava lääkäri oli kyllä sitä mieltä, että silikoneilla saa varmemman ja näkyvämmän muutokset ja hän suositteli sitä, muta en halunnut vierasesineitä kehoon. Onhan rasvansiirrossakin riskit, mutta ei sellaisia, jotka tulisi esille vuosien jälkeen.
Sepä vasta mielenkiintoista onkin miten ihmiset tuijottavat kun menet uimahalliin. Raukat eivät ole nähneet pienirintaista ihmistä. Ja joillakin on leikattu toinen rinta pois. Älkää hävetkää itseänne vaan käykää ihmisten ilmoilla. Teitä on paljon, ja teette itsellenne hallaa piiloutumalla kotiinne.
Niille jotka kehottavat hankkimaan lapsia isompien rintojen toivossa, voin kertoa ettei toimi. Minulla oli nuorena b-kupit. Kahden imetyksen jälkeen oli aa ja sama edelleen neljän imetyksen jälkeen. Jäljellä oli ainoastaan nahkaa, ei rauhaskudosta enää ollenkaan. Minä otin silikonit (b-kuppi) ne ovat nyt olleet 12 vuotta ja olen ollut tyytyväinen. Tuskin niitä enää korjaan eli kun menettävät muotonsa niin olen sitten lauta, asialla ei enää ole minulle niin suurta merkitystä kuin kolmikymppisenä. Näissä keskusteluissa usein rinnastetaan pienet rinnat ja rinnattomuus, jossa on iso ero. Jos minulla olisi ollut vaikka a-kuppi, en olisi ikinä lähtenyt leikkaukseen, mutta kun ei ollut yhtään mitään, pelkät nännit ja roikkuvaa nahkaa.
Ihmisen anatomia eroaa todella paljon muutenkin eri yksilöiden välillä. Vai oletko koskaan esim. nähnyt esim. koiraa, jonka rinnat roikkuvat lattiaan?
Ymmärrän täysin mistä puhut. Helppo sellaisten kommentoida jotka eivät ole kokeneet samaa. Minä otin rintaimplantit enkä ole katunut. Sain kuin uuden elämän ja harmitti vain se, miksi en ottanut aiemmin. Olisi kannattanut. Jos päädyt samaan, niin ota Suomessa, älä ulkomailla. Ja Suomessakin mieluiten Helsingissä. Toisaalta jos olet hoikka ja pienirintainen, niin ota ilo irti siitä. Minä olen nykyään ylipainoinen ja isorintainen (koska läski turvottaa rintoja lisää), ja vasta nyt tajuan, että ilkeät ihmiset saivat minut tuntemaan ei-naiselliseksi silloin kun olin vielä hoikka ja pienirintainen. En silti kadu, päinvastoin.
Jos olet nyt normaalipainon alarajalla, niin rintasi kasvavat, kun vähän lihot. Rinta on enimmäkseen rasvaa.