Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako olemattomat rinnat korjata rasvansiirrolla? Kokemuksia?

Vierailija
22.04.2024 |

Minulla ei ole koskaan ollut rintoja, on siis alle AA-kuppi, melkein kuin pojan rintakehä. Haluaisin korjata tilanteen, mutta en ole uskaltanut, koska silikonitäyteaineet eivät ole välttämättä turvallisia ja muutenkin tuntuisi vasenmieliseltä tunkea kehoon ylimääräistä. Enkä siis halua mitään suuria rintoja vaan normaalit, sellaiset että näyttäisin naiselta enkä pojalta. Ihmiset myös ovat joskus kommentoineet todella törkeästi ulkonäköäni, ja haluaisin vain olla normaali. Onnistuisikohan tämä rasvansiirrolla? Onko kenelläkään kokemuksia? Saako siirrettävää rasvaa yleensä tarpeeksi normaalipainon alarajalla olevalta ihmiseltä? 

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ammattitaitoisen plastiikkakirurgin juttusilla. Hän osaa varmasti suositella, kumpi sulle on parempi metodi. 

Vierailija
42/69 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut seuraamaan läheltä kahden naisen kamppailua rintasyövän kanssa ja niitä leikkauksia. Jotenkin, anteeksi vain, pienien rintojen dilemma ei tunnu kovin suurelta. Olet kuitenkin terve ja voit elää täysipainoista elämää. Toivoisin että voisit olla onnellinen ihan noinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullinen aloitus.

Hän vain tiedustelee, jos et osaa vastata niin pää kiinni.

Kyllä, kannattaa ap.

Vierailija
44/69 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joutunut seuraamaan läheltä kahden naisen kamppailua rintasyövän kanssa ja niitä leikkauksia. Jotenkin, anteeksi vain, pienien rintojen dilemma ei tunnu kovin suurelta. Olet kuitenkin terve ja voit elää täysipainoista elämää. Toivoisin että voisit olla onnellinen ihan noinkin.

Afrikassa lapset kuolee nälkään-vastaus, aina yhtä väsyttävä.

Vierailija
45/69 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nyt normaalipainon alarajalla, niin rintasi kasvavat, kun vähän lihot. Rinta on enimmäkseen rasvaa.

Kaikilla ei käy näin.

Vierailija
46/69 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki lapsi ja imetä. Mulla ainakin kasvoi kuppikoko 2:lla pysyvästi.

Olen jo imettänyt 2 lasta, minulla oli silloin rintakudosta mutta imetyksen jälkeen katosi taas. Ap

Sulla on 2 lastakin, siis kuka sua niistä rinnoista haukkuu? Ääliö mies?

Ne voi kyllä olla itsellekin pettymys kun vaatteet eivät istu ja tuntuu että on epäsopusuhtainen. 

Vierailija
47/69 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Afrikassa lapset kuolee nälkään-vastaus, aina yhtä väsyttävä.

Ymmärrät kun sinullekin karttuu elämänkokemusta.

Vierailija
48/69 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samassa veneessä.

Aina olen ollut pienirintainen ja useamman imetyksen jälkeen lopputulos on vain nännit ja pienet tyhjät pussit.

Vuosia kipuilin näiden kanssa ja mietin niiden suurentamista. Aika kuitenkin tehnyt tehtävänsä ja nyt näin vajaa nelikymppisenä olen jo aika sinut asian kanssa. Olen iloinen pienten rintojen tuomasta helppoudesta ja muuten hoikasta, tyttömäisestä olemuksesta. Aina on seuraa riittänyt ja kaikillahan meillä on vartalossa jotain, mihin ei ole tyytyväinen.

Mutta ymmärrän sinua - samat kipuilut kävin läpi ja tänä päivänä asia ei enää vaivaa itseäni juuri lainkaan. Riitän juuri näin.

Vierailija
49/69 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat ovat upeat, miehet tykkäävät varmasti, tykkää sinäkin.

Vierailija
50/69 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla muualla kehossa rasvaa mitä siirtää? Reisissa tai mahassa, pepussa?

Siirto pitää tehdä 2-3 krt, että jotain jää. Voit kasvattaa yhden kupin rasvansiirrolla ja sekin pitää tehdä ainakin sen kaksi kertaa niin edes jotain tarttuu eikä sula pois. 

Tutki kuka Suomessa osaa tehdä ja hyviä kokemuksia.

Niille jotka väittää rintojen olevan pelkkää rasvaa: joillakin on myäs rintakudosta enemmän eikä se ole rasvaa.

Vierailija
51/69 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tehdä tiukkaa hoikalla ihmisellä. Tunnen naisen, joka ei ollut lihava, mutta teetti rasvaimun vatsan, sisäreisien ja allien alueille. Nyt rasvat kertyvät rintoihin. Oli toki jo kohtalaisen rintava alunperinkin. 

Vierailija
52/69 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
53/69 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaivaa päätäsi tuolla. Pienet on ihanat, kyllä sinut naiseksi tunnistaa ilman pallukoitakin.

Vierailija
54/69 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki lapsi ja imetä. Mulla ainakin kasvoi kuppikoko 2:lla pysyvästi.

Mulla taas oli Aa, nyt kun pari vuotta imetyksen lopettamisesta ja paino on pudonnut, koko on A. En enää tunne itseäni niin hirveän epänormaaliksi. Mutta olisi kiva, että ulkonäön muuttelemisia olisi vähemmän. Sehän vääristää todellisuutta.

Vierailija
55/69 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valuu takaisin peffaan se rasva.

Ellei siellä peffassa rasvaa paljon muutenkaan ole (kuten ap kuvailee) niin ei sitä rasvaa voi sieltä silloin ottaa eikä siirtää.

Vierailija
56/69 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko testauttaa naishormonit, onko matalat vai mistä tuo johtuu? Jos vois korjata siten asiaa.

Osalla naisista rasva kertyy peppuun ja reisiin. Se on sinänsä terveellistä, mutta nämä kauneusihanteet...

Vierailija
57/69 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään asia maailmassa ei ole seksikkäämpää kuin hyvä itsetunto. Kuulostaa ehkä todella ylikulutetuota kliseeltä, mutta totta se silti on

Haluan näyttää sukupuoleni edustajalta ja haluan, ettei vartaloani kommentoida ivallisesti. Miksi näiden toivominen tekisi itsetunnon huonoksi? 

Kuka on kommentoinut ivallisesti? Helpommalla ja halvemmalla pääset kun hankkiudut eroon tällaisesta seurasta. 

Vierailija
58/69 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä tarvitse korjata jos ei ole vikaakaan. Ei ole olemassa riskitöntä plastiikka hoitoa. Enemmän mitä voi muuttaa ja monesti terveellisempää on asenne ja käyttäytymis malli siis jos aloittaja haluaa vedota miehiin. isorintainen feministi friikki ei kelpaa kuin yhden yön juttuihin. Mutta miellyttävällä naisella on korkeampi vaimo materiaali arvo

Miten kähän se korke ampi avio mies materiaali arvo mah taa ilmen tyä?

Vierailija
59/69 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin heittää rasvat.

Vierailija
60/69 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata rasvansiirto. Silikonit ovat helpompi ratkaisu.

ja kevyempi, eivät roiku, se on tärkeämpää kuin se koko, tätä naiset eivät tunnu ymmärtävän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan