Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidänkin miehet empatiakyvyttömiä kun olette sairaana?

Vierailija
22.04.2024 |

Olen todella pettynyt ja raivostunut mieheeni, joka ei osoita mitään empatiaa silloin kun olen sairaana. Vaatii vaan, että miksi en suukottele ja huomioi häntä! Ihan sama vaikka olisi kuumetta 40 astetta tai istuisin norossa vessassa, niin en kuulemma huomioi häntä tarpeeksi ja ihmettelee etäistä käytöstäni. Onko muilla vastaavia yksilöitä vai olenko löytänyt ainutlaatuisen tapauksen? 

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeistään tajusin löytäneeni helmen kun ihan suhteemme alussa sairastuin influenssaan. Kun soitin päivystyksestä kuumehoureissa niin mies lähi kesken työpäivänsä hakemaan minut sieltä pois, vei kotiin, kävi apteekissa ja kaupassa ja laittoi minulle keittoa ja hoiti lopuksi siskoni illaksi minua hoitamaan. Sitten lähi takaisin töihin mutta soitti sieltäkin moneen kertaan ja kyseli vointiani.

Mies olisi tullut liikaa minun tontille, tuo siskon soittaminen lapsenvahdiksi olisi ollut viimeinen niitti. 

No ei kai hän ketään tietenkää väkisin soittanut vaan kysyi minulta että haluanko että hän soittaa jonkun illaksi katsomaan että pärjään. Ja sanoin että siskoa voisi kysyä.

Muttaa näköjään monilta täälläkin puutuu empatiaa kun kaikki halutaan ymmärtää aina ikävän kautta.

Älä nyt hyvä ihminen ota itseesi. Se, että olen erilainen ihminen kuin sinä on empatian puutetta?

Vierailija
22/92 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuollainen johtuu enemmän tyhmyydestä kun ilkeydestä. Tietenkin inhottavaa kun tyhmyys aiheuttaa tuollaista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä oli murtanut jalkansa ja autoin häntä monissa asioissa. Olin luvannut mennä auttamaan taas siivoamisessa kunnes sairastuin oksennustautiin. Kerroin ja poikaystävä ihan suuttui siitä etten ollut tossa siivoamaan. Oli useita päiviä puhumatta ja nökötti yli viikon, ei kysellyt miten voin tai pärjään. Otti yhteyttä viikon jälkeen kysyäkseen että vienkö mä hänet kauppaan kun pitäs käydä. 

Lopetin suhteen ja hän kertoi kaverilleen että se johtui siitä koska miehet ei saa olla kipeänä ja heikossa kunnossa niin kuin hän nyt oli 🙄

Vierailija
24/92 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeistään tajusin löytäneeni helmen kun ihan suhteemme alussa sairastuin influenssaan. Kun soitin päivystyksestä kuumehoureissa niin mies lähi kesken työpäivänsä hakemaan minut sieltä pois, vei kotiin, kävi apteekissa ja kaupassa ja laittoi minulle keittoa ja hoiti lopuksi siskoni illaksi minua hoitamaan. Sitten lähi takaisin töihin mutta soitti sieltäkin moneen kertaan ja kyseli vointiani.

Mies olisi tullut liikaa minun tontille, tuo siskon soittaminen lapsenvahdiksi olisi ollut viimeinen niitti. 

No ei kai hän ketään tietenkää väkisin soittanut vaan kysyi minulta että haluanko että hän soittaa jonkun illaksi katsomaan että pärjään. Ja sanoin että siskoa voisi kysyä.

Muttaa näköjään monilta täälläkin puutuu empatiaa kun kaikki halutaan ymmärtää aina ikävän kautta.

Kuka nyt ymmärsi ikävän kautta? Joku ei olisi pitänyt siitä, että tullaan omalle tontille sinulle tuli paha mieli? 

Vierailija
25/92 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin antanut tuntuvan korvapuustin jo ruuan tuputtamisesta. :D 

Vierailija
26/92 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on valinnut elämän kumppanin?

Vierailija
27/92 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se nyt jotenkin sulta pois, kun kaikki ei rakastu sun mieheen? :D 

Vierailija
28/92 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä oli. Hänellä oli joku todella nurjahtanut maailmankatsomus, jossa hän koki muiden sairastamisen niin raskaaksi itselleen, että raivosi päiväkausia kaikesta. Koiran eläinlääkärit ja hänen omat hammaslääkärit oli raskaimpia, niistä seurasi aina viikon raivomökötys.

Vierailija
29/92 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä oli. Hänellä oli joku todella nurjahtanut maailmankatsomus, jossa hän koki muiden sairastamisen niin raskaaksi itselleen, että raivosi päiväkausia kaikesta. Koiran eläinlääkärit ja hänen omat hammaslääkärit oli raskaimpia, niistä seurasi aina viikon raivomökötys.

Kuullostaa ihan minun äidiltäni. 

Vierailija
30/92 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko se nyt jotenkin sulta pois, kun kaikki ei rakastu sun mieheen? :D "

Ei mutta ei se silti tarkoita että olisi jotekin ok jankuttaa kaikenlaisia omasta päästä keksittyjä tulkintoja joille ei ole ollut mitään todellista aihetta. Se muistuttaa juuri sitä samaa logiikkaa jolla osa miehistä jättää sairaan kumppanin huomioimatta.

Vierailija
31/92 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin antanut tuntuvan korvapuustin jo ruuan tuputtamisesta. :D 

Miksi ihmeessä? Eikö sinulle saa tehdä ruokaa jos et itse millään jaksa?

Vierailija
32/92 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies on kyllä tosi outo:( Mun ei tarvitse olla paljoakaan kipeä, kun mun mies komentaa minut lepäämään, valmistaa mun lempiruokia ja tuo ne lääkkeiden kanssa tarjottimella sänkyyn. Hän on kyllä todella ihana ja hellän huolehtivainen kaikin mahdollisin tavoin:) 

Vierailija
33/92 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mutta ei se silti tarkoita että olisi jotekin ok jankuttaa kaikenlaisia omasta päästä keksittyjä tulkintoja joille ei ole ollut mitään todellista aihetta. Se muistuttaa juuri sitä samaa logiikkaa jolla osa miehistä jättää sairaan kumppanin huomioimatta.

Hei, joku vain kertoi ettei olisi pitänyt siitä, että tullaan hänen tontille. :D Sinä tulkitset sen nyt joksin henkilökohtaiseksi loukkaukseksi. 

Vierailija
34/92 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sama täällä.. oon jo 20v sitten sanonut, että meidän avioliitto pättyy siihen, kun mä saan jonkun vakavan syövän tms.. ei tuosta miehestä ole sitä tilannetta käsittelemään. 

Vierailija
35/92 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, joku vain kertoi ettei olisi pitänyt siitä, että tullaan hänen tontille. :D Sinä tulkitset sen nyt joksin henkilökohtaiseksi loukkaukseksi. 

Kyse on siitä että olette kateellisia. Teidän miehet on varmaan niitä joilta pitää ottaa suihin influenssassakin. Sitten on vuorossa makkarakastikkeen kokkaus miehen lapsille ja koko porukan urheilukamppeiden pyykkäys. Jos aivastelet tiuskaisee mies että häiritset hänen konsolipelaamistaan. Facebookiin päivitys ihanasta mussukasta. 

Vierailija
36/92 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin, mutta erosin ja nykyinen huolehtii kuin kukkaa kämmennellä enkä enää muuhun tyytyisikään💕

Vierailija
37/92 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, että lainasin viesiäsi ja koit sen jotenkin omaksi päästäni keksityksi tulkinnaksi sinun elämästä. 

Vierailija
38/92 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika sama täällä.. oon jo 20v sitten sanonut, että meidän avioliitto pättyy siihen, kun mä saan jonkun vakavan syövän tms.. ei tuosta miehestä ole sitä tilannetta käsittelemään. 

Tutkimusten mukaan suurin osa miehistä jättää vakavasti sairaan kumppaninsa toisin kuin naiset. 

Vierailija
39/92 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, sulla taitaa olla jonkinlainen itsekäs kuspää. Vain oma napa kiinnostaa. Kuinka sä jaksat sitä edes kattella?

Ollaan oltu 25 vuotta naimisissa ja nytkin olen kuumeflunssassa. Mies tekee yötyötä. Kun puoli tuntia sitten heräsin, mies kuorsasi, mutta pöydällä oli yskänpastilleja, uusia nenäliinoja ja termarissa kuumaa teetä. Koira oli pissatettu (kuuluu yleensä mun aamuhommiin etätyöläisenä). Silloin kun toinen on kipeä, siitä kuuluu pitää huolta eikä vinkua, että mikset sä anna mulle huomiota. 

Mietippä tilannetta että olet vakavasti sairas, miltä tuntuisi kattella miestä joka kyselee että miksi sä et huomioi mua? Ei helvetti en jaksaisi sellaisen mul.un kanssa elää, sillähän on idiootin aivotoiminnot. Hankkiudu siitä eroon.

Vierailija
40/92 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on siitä että olette kateellisia. Teidän miehet on varmaan niitä joilta pitää ottaa suihin influenssassakin. Sitten on vuorossa makkarakastikkeen kokkaus miehen lapsille ja koko porukan urheilukamppeiden pyykkäys. Jos aivastelet tiuskaisee mies että häiritset hänen konsolipelaamistaan. Facebookiin päivitys ihanasta

Kukas nyt alkaa tekemään niitä oletuksia muiden elämästä? Heh, olen ollut naisen kanssa parisuhteessa koko aikuisikäini. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan