Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hiuesten itse raidoittaminen vaaleilla raidoilla vaikeaa?

Vierailija
21.04.2024 |

Tyttäreni 17-vuotta on toivonut ensimmäisiä raitoja hiuksiinsa ja hän toivoi että minä (äiti) tekisin ne. En ole ikinä tehnyt raitoja ja googlettelin ohjeita. Ilmeisesti voi ostaa jonkun valmiin paketin, jossa on huppu ja hupun avulla raidat onnistuvat helposti?

Kiitos avustasi.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaajalla tämä maksaisi yli 100 euroa. Raidoitusväri maksaa kaupassa noin kympin.

ap

Tjooh, arvaappa mitä se epäonnistuneen kuontalon korjaus kampaajalla maksaa.

Vierailija
22/24 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tytöllä tummat vai vaaleat hiukset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele, varsinkaan jos ei ole raidoituksesta kokemusta. Raidat helposti vuotaa eli väri leviää osittain raidan ulkopuolelle jättäen epämääräisiä vaaleita länttejä. Minulla näin kävi opiskelijakampaajan kanssa.

Jos nyt kuitenkin lähdet hommaan niin tee lapsesi kanssa hyvin selväksi se, että lopputulos ei välttämättä ole halutunlainen.

Vierailija
24/24 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkoni on, että niistä tulee sellaisia pissankeltaisia raitoja.

ap

Ei ole vaikeaa, mun mieskin osaa tehdä raitoja hupun kanssa.😁 kannattaa ostaa mieluummin värinpoistoainetta kuin blondausainetta, raidoista tulee silloin kylmemmän sävyisiä. Keltaisuutta saa pois hopeashampoolla tai hoitoaineella.

Kaikki vaalentaminen eli blondaus on värinpoistoa. Värinpoistoaine on nimenomaan puhdasta värinpoistoa ilman taittosävyä, ja tämä jättää hiuksen kaikista helpoiten keltaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän